![]() |
|
De morning after pill krijg je zo mee!! Gewoon naar de huisarts, e vertellen wat er gebeurd is naar de apotheek en innemen die handel!!!!
Je wordt er wel kotsmisselijk van, maja, dan ben je neit meer zwanger! Groetjes Yvonne
|
![]() |
Ik gooi dr nog ff een vraagje bovenop.
Want ikz it namelijk beetje met hetzelfde *whaa maybe ging het toch niet goed* probleem. Hij heeft naakt op mij gelegen (zonder condoom om) maar is niet in mij geweest, maar wel echt tegen mijn vagina aan maar dr zegmaar net niet in. Dan is de kans toch niet echt groot dat er wat aan de hand is. Bedoel hij kwam niet klaar ofzo maar wel voorvocht heb je dan toch. Dit gebeurde op de laatste dag dat ik ongesteld was.. Misschien beetje zeikerig van mij. Want waarsch is er nix aan de hand maar daar moet ik dus wel een maand op wachten voordat ik dat weet. En ik ga met zoiets om de kleinste dingen al enorm zitten stressen |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer kun je niet zwanger raken ? Horsewhisperer | 11 | 25-03-2011 09:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan ik zwanger zijn? Starrie | 34 | 03-07-2002 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is er een voorbehoedsmiddel dat 100% veilig is?? lieke !! | 19 | 17-06-2002 12:36 |