Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoeft niet
![]() ![]()
|
Op Deviantart (ja, ik ben DAverslaafd) kregen mijn the hollow (4 uur werk) en But the memory remains (3 uur) respectievelijk 8 (positieve) comments en 1 favorite en 6 comments en 2 favorites.
I lost my self control (14 uur werk) daarentegen kreeg slechts 3 comments en 0 favorites. Dat zet toch aan het denken..
|
Verwijderd
|
Dat verschilt natuurlijk per stuk, op het ene ding gaat iemand te lang door en dan vind ik het niet meer mooi, op het andere stuk kan het zo zijn dat het nog niet 'af' voelt. Ik kan niet zo zeggen dat ik werk waar weinig werk in heeft gezeten niet of juist wel mooi vind, ligt aan heel veel dingen.
Idd, die Dick Bruna tekeningetjes, ze zijn zo lekker simpel en dat is er mooi aan, misschien heeft het inderdaad wel veel werk gekost (hoewel ik hem eens heb zien tekenen, en dat was zo gebeurt ![]() Sommige dingen die 'mijn kleine zusje zou kunnen maken' zijn juist heel mooi, ik herinner me een soort grap van een meisje; ze had een schilderijtje gemaakt en haar moeder had het als grap naar haar opa opgestuurd, anoniem. Opa werkte in een museum oid en tja, hij wist niet wie het gemaakt had, alleen dat het heel mooi was. En dat was het ook! En toen hing er een schilderij in het museum van een heel jong meisje, heel weinig werk maar heel erg mooi. |
![]() |
|
wat vind je zelf?
ik vind van niet, ik vind juist de werkjes van mijn kleine zusje heel boeiend en daar leer ik dan ook weer van. dus dit geval vind ik net zo interessant als het werk van iemand die bij wijze van spreken al dertig jaar aan de meest ingewikkelde dingen werkt ![]()
|
![]() |
ik vind zelf van niet, maar ik had de indruk dat het bij jullie wel het geval was... fout dus
![]() damn, ik ben er nog niet uit ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 |