Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik op een avondje een paar biertjes drink, dan weet ik aan het eind van de avond/begin van de morgen hoeveel ik ongeveer opheb. Meestal ligt dat rond de 15 biertjes op een uitgaan avond. En met dat getal ben ik niet brak. Reken dat uit per week, en dan kan je ongeveer schatten wat voor quantiteit het betreft. Als je het topic 'zielug' vindt, reageer er dan gewoon niet op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben niet zo'n gevalletje wat ieder weekend standaard tzelfde doet en ook elk weekend iets doet. Dus ik KAN het niet schatten (en daarbij zou ik de tel kwijtraken ![]() EN ik REAGEER als IK dat WIL !!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
wrm zou ik minderen? weet jij btw hoeveel ik gebruik? en als ik t onregelmatig doe kan ik t alleen maar beter bijhouden, sterk joh, waar haal je die wijsheid vandaan?
|
Verwijderd
|
- drank: 1 keer flink aangeschoten geweest, een stuk of 5 x een beetje
- wiet: nooit gebruikt - paddo's: nooit gebruikt. - ephedra & herbs: nooit gebruit - pure mdma: nooit gebruikt - coke: nooit gebruikt - xtc: nooit gebruikt - sigaretten: nooit gebruikt - LSD: nooit gebruikt ben ik nu zielug omdat ik dat allemaal onthouden heb? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
drank: 5 keer echt stevig dronken geweest, naar schatting 50/70 keer aangeschoten..
wiet: 350 keer ofzo? ![]() paddo's: 6 of 7 keer. ephedra & herbs: 3 keer. xtc: 2 keer. sigaretten: Ff rekenen.. vanaf mijn 16e 15 per dag gemiddeld. Ongeveer 10.000.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() laturrsss Mr.P
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En aan degenen die serieus reageerden: Hoeveel gebruiken jullie normaal als jullie drugs nemen?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
XTC een pil per keer, gebruik dat niet meer. Cocaine gemiddeld 1 gram, ben een keer doorgeknald met 4,5 gram en dan leer je je grenzen wel kennen. Offtopic: een kennis vertelde me laatst in een nacht 25 gram te hebben gesnoven en hij was totaal gek geworden, hallicuneren ed, vraag me ook af hoe je zo ver komt ![]() ![]() Sigaretten, eh, laat ik maar gewoon zeggen veel ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
xtc - iets van 200 pillen verdeeld over 1,5 jaar
coke - 40 X elke keer verschillende hoeveelheden speed- heb ik 1 weeek lang gedaan elke dag (KUT drug geen reet aan) weed - genoeg zeker 800 jointjes sigaretten- pff doe ik af en toe ongeveer 300 stuks op paddo's - 4 x alcohol- ook genoeg gedaan vetste was in tsjechie elke dag 2 flessen vodka |
![]() |
|
alcohol: Niet
wiet: Kweetnie, sinds me 12e zo'n 2 tot 5 gram per week zowiezo, en dan nog wat ik van anderen meerook... sigaretten: Zowiezo wat in me dampjes gaat, en dan nog pakkie shag per week ofzo paddo's: 14 keer lsd: 9 xtc: zo'n 200 tot 300 pillen ofzo, misschien iets meer pep: zo'n 30 gram pure mdma: 6 gram pure mda: 3 gram amfetamiene: 4 gram coke: 2 gram salfia: 4 keer kattekruid: 14 keer ketamine: 3 gram Lachgas: zeker wel een fles "-patronen: stuk of 90 ofzo hmmmmz, da wast wel zo ongeveer, denk ik...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens valt het me op dat veel wiet [en andere drugs]gebruikers sowieso weinig alcohol drinken. Ik ga vaak naar psyfeestjes en daar wordt eigenlijk alleen maar geblowd en zeer weinig drank.
||||
![]() |
Citaat:
Wie weet gebruik ik wel niets meer en heb ik dat wel veel gedaan...of ik gebruik juist nog maar af en toe en deed t vaak, of ik ben een junk.... Dus je kunt niet zeggen dat ik beter kan minderen omdat ik de tel kwijtraak!! Citaat:
Ja en jullie in t niet laten vallen zeker ![]() ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
coke/speed - 1 x wiet - erg veel, 800 zou kunnen, sigaretten - af en toe, maar meer dan 300 in totaal ![]() paddo's - 2 x alcohol - ben (te) vaak erg dronken geweest, de laatste keer tot overgevens toe was onbekend aantal duvels, cocktails, pilsjes, vodka en driekwart fles jack daniels :\ ephedra's - 1 x |
![]() |
|
Ik rook sinds mn vijftiende. Eerst niet zoveel en nu ongeveer 1 pakje shag per week (soms meer). Voor de rest drink ik op zaterdag hoogstens een paar biertjes en af en toen door de week eentje. Ik blowde af en toe maar dat doe ik niet meer omdat ik er 2 keer van ben flauwgevallen. Andere drugs heb ik nog nooit geprobeerd en ga ik denk ik ook nooit doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
> ketamine: 3 gram > "-patronen: stuk of 90 ofzo wat houden die drugs in ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kattekruid en ketamine staan voor zich. kijk maar op http://www.erowid.org voor meer info. met patronen bedoelt ie lachgas patronen: ![]()
||
Citaat:
![]() ketamine spreekt idd voor zich, anders kijk je maar in een ander topic waar het ook staat patronen = lachgas, die kan je halen bij de zegro enzo, gewoon slagroombuspatronen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 |