Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
serieus, meeste sites moet je (beetje) HTML kennen tegenwoordig tog? ik d8 niet dat er nog van die generators zijn, maar daar kun je frontpage (KOTS) of dreamweaver weer voor gebruiken
||
Citaat:
Leer eerst maar eens HTML als je een website wilt maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Jij wilt rijden in een auto, zonder rijbewijs. En dat gaat nooit goed.
Kost wat moeite, maar dan kun je ook van een eigen gemaakte echte website spreken: leer HTML! Zo moeilijk is het niet, zijn genoeg tutorials, en zelf beetje prutsen. Als je het echt niet wilt is CU2 een optie. ![]()
||
Citaat:
Downen, installeren en inloggen met de gegevens van je ISP. Indien je er niet uitkomt, kun je dat hier posten.
||
Citaat:
![]() Goed idee, hij blij, and he will never know. ![]() Totdat hij heel cool z'n vrienden zijn uber1337 website geeft: "Check mijn website!! http://127.0.0.1" ![]() phmpruim: don't kick the baby, i'm only joking. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je echt geen html wilt gebruiken kun je beter eens bij http://groups.msn.com gaan kijken of je niet liever een community maakt dan een webpagina. Want voor een fatsoenlijke webpagina heb je altijd html nodig. En bij zo'n community hoeft dat niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
Index of / Index of / Name Last modified Size Description -------------------------------------------------------------------------------- Parent Directory 01-Jan-1980 00:00 - database/ 24-Apr-2003 21:20 - endoria.net/ 24-Apr-2003 21:20 - phpinfo.php 24-Apr-2003 21:22 1k Mooie website zit daar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
css: http://www.w3.org/TR/REC-CSS1 http://www.w3.org/TR/REC-CSS2 |
![]() |
|
wat betreft website
Veel website hebben irritante pop-ups (nu heb ik dat zelf in mijn browser uigeschakeld, maar het blijft irritant voor diegene die niet zo'n blokkade opgeworpen hebben), zoals geocities en angelfire.com. Desondanks zijn ze gratis ![]() Het meest handige is een vriend(in) kennen die je webruimte gratis kan geven zonder pop-ups ![]() ![]() Wat betreft het schrijven van html: Ik ben erg tevreden met Coffeecup html Editor (een html editor; ik heb versie 9.3, btw)). Meestal schrijf ik de html zelf, maar als ik het gewoon niet meer weet spiek ik in dit programma ![]() Verder heeft dit programma een handige preview, zodat je precies kunt zien wat er veranderd is en de mogelijkheid om files up te loaden. Verder beschikt dit programma een hele lijst van html tags (<i>zo schrijven</i>=zo schrijven), zodat je daarmee goed kunt experimenteren en weten hoe en wat het een en ander doet. Daarnaast bevat het enkele Java scripts, dynamic html, CGI scripts, snippets. Het wordt goed uitgelegd wat die dingen uithalen en door het een en ander te proberen, kom je al ver ![]() Je kunt deze html editor geloof ik al downloaden van download.com en de crack vinden in astalavista.com ------- En nu een geintje voor Internet Explorer-haters Laat Microsoft Internet Explorer crashen door vijf simpele regeltjes HTML: <html> <form> <input type crash> </form> </html> Copy-en-paste deze regeltjes in een text-editor en bewaar deze als "index.html". Open de file daarna in Internet Explorer. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
www.70megs.com , gratis webhosting. Moet je wel nog een html editor en een ftp programma hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
op geocities
Dat werkt met een pagebuilder
||
Citaat:
![]() www.cu2.nl
||
Citaat:
Sommige mensen (waaronder ik) zijn auto-didactisch, dezen zullen een site zien en gaan uitzoeken hoe hij werkt etc. en zo HTML leren. Sommige mensen doen het liever middels een boekje. Dezen leren precies de correcte HTML, maar het kost tijd om er creatief in te worden. Trouwens, een (gratis) lijstje van handige weetjes voordat je begint: editor: Source Edit (sourceedit.com) FTP manager: SmartFTP Kleur-uitzoeker: Pixie Webhost: Als je niks tegen een banner hebt, wil ik best overwegen om je op mijn servers te gooien. Zonder banner kan tegen een lichte betaling ook altijd, maar dat moet je dan zelf weten. Ik lever professionele service aan verschillende bedrijven, maar ook aan particulieren die niks willen betalen voor hun hosting. En anders www.free.fr, ik ken geen betere freehost. Jah, voor je files kun je mujweb.cz proberen, maar misschien is de space limit inmiddels weer ingeschakeld.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Foto's voor op website bart:) | 5 | 15-08-2012 08:23 | |
De Kantine |
Gratis spul Tom Tank | 3 | 06-08-2012 17:46 | |
Software & Hardware |
gratis website met invoegen eigen cursor? summer1986 | 2 | 05-04-2010 22:00 | |
Software & Hardware |
gratis website Annoniempie | 2 | 30-06-2004 19:07 | |
Software & Hardware |
Eigen website Luego | 5 | 27-03-2004 21:20 | |
Software & Hardware |
[Webhosting] simpele, gratis website hosten in NL taal? king112 | 10 | 29-03-2003 08:51 |