Advertentie | |
|
![]() |
|
heb je al geprobeerd te zoeken via msn
door een contactpersoon toe te voegen en dan op voor en achternaam te zoeken?? of een advertentie op www.schoolbank.nl (geloof ik)
|
![]() |
Weet je waat hij in belgie zit? Als je dat weet zou je gewoon een dagje daarheen kunnen gaan ofzo.. Zo ver is dat niet.. Je kan het idd ook via de organisatie proberen maar de kans is klein dat ze het geven.. Maar wat op dit moment nog belangrijker is: Wat wil je ermee? De kans is heel groot dat je hem nooit meer ziet (want america is nou niet bepaald naast de deur).. Je kan er beter geen moeite meer voor doen zou ik zeggen.. Maar goed het is jou keuze....
|
![]() |
|
Ooh herkenning
![]() Ik had dat precies hetzelfde met een jongen uit Italië, supergezellig gehad, maar ja geen emailadressen etc. Gewoon rondvragen bij scholen, jouw kamp dan, uhm plek waar hij woont in Amerika, dan kom je al redelijk ver. Heb je op dat kamp in Bruinisse ook andere mensen leren kennen die meer van hem weten? misschien dat die je verder kunnen helpen. Heb je op dat kamp veel contact met die jongen gehad? Anders kom je misschien erg wanhopig over als je elkaar alleen gedag ofzo hebt gezegd ![]() Bij mij is het ook goedgekomen, dus good luck ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 |