Oud 21-07-2003, 21:59
Mjoez
Mjoez is offline
Ik ben vorige week ONT-ZET-TEND verliefd geworden op een jongen die in hetzelfde kamp zat als ik. Dat was in Zeeland in Bruinisse. Maar hijzelf komt uit Amerika, hij woont ergens in Georgia, maar dat is alles wat ik weet. Vrij vervelende situatie want ik mis hem heel erg. Ik heb zijn mailadres wel en ik heb hem gemaild, maar ten eerste is hij voorlopig nog een paar maanden in België en ten tweede is het een mailadres van school (zijnnaam@zijnschool.org) dus ik weet ook niet wanneer dat kan lezen. Ik wil zooo graag contact met hem zoeken. Hem een brief sturen (beetje veel postzegels, maar dat maakt natuurlijk niet uit, tis wel persoonlijk ) Maar ik weet echt niet hoe...!!

Is er iemand die weet hoe je aan iemands gegevens (adres/telnr/weetikveel) kan komen van iemand in Amerika? Ik kom er namelijk niet uit... en het is heel belangrijk voor mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 22:09
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
de meest eenvoudige oplossing is om te beginnen bij de organisatie van dat kamp... Daar zouden zijn gegevens wel bekend moeten zijn.

Succes met je speurtocht. Dat zal je wel nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:19
pyres74
pyres74 is offline
als het een mailadres van school is, dan lijkt het mij logisch dat hij ook vanaf een andere plek zn mail kan controleren maar misschien ook niet (ik weet het niet tenminste).
je kunt het bij dat kamp proberen maar ik denk niet dat ze zijn gegevens vrij zullen geven ivm privacy

heeft hij niks van jou dan (mailadres, adres, nummer)? als dit niet het geval is; gewoon één mailtje per week sturen (en dan t liefst nog een lange) en dan laat hij echt wel iets van zich horen

of hij vindt je helemaal niks maar daar gaan we natuurlijk niet van uit
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 00:09
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Contact opnemen met de organisatie van het kamp.
Oud 23-07-2003, 21:53
mrisje
mrisje is offline
Ingewikkeld
maar ik snap je situatie en ik sluit me bij de rest eiglijk aan

contact opnemen met het kamp is misschien nog wel
de beste oplossing!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:27
Verwijderd
plaats een oproep in de Rails
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:28
AtHell
AtHell is offline
Achja.. jeugdliefdes, zo heerlijk broos.
Oud 23-07-2003, 22:29
Verwijderd
En zo'n impuls voor de economie

Niets beter dan onwetende grietjes van 14 die een fortuin aan postzegels en telefoonkosten spenderen aan iemand die ze van hun levensdagen nooit meer zullen ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 23:17
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2003 @ 23:29:
En zo'n impuls voor de economie

Niets beter dan onwetende grietjes van 14 die een fortuin aan postzegels en telefoonkosten spenderen aan iemand die ze van hun levensdagen nooit meer zullen ontmoeten.

Breek dat tere hartje toch niet van d'r.... Dat jij geen liefje had op je 14e betekent nog niet dat je de dromen van iemand anders moet ontnemen....

Foei hoor... valt me erg tegen van je
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 06:44
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
heb je al geprobeerd te zoeken via msn

door een contactpersoon toe te voegen en dan op voor en achternaam te zoeken??

of een advertentie op www.schoolbank.nl (geloof ik)
Oud 24-07-2003, 11:56
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Weet je waat hij in belgie zit? Als je dat weet zou je gewoon een dagje daarheen kunnen gaan ofzo.. Zo ver is dat niet.. Je kan het idd ook via de organisatie proberen maar de kans is klein dat ze het geven.. Maar wat op dit moment nog belangrijker is: Wat wil je ermee? De kans is heel groot dat je hem nooit meer ziet (want america is nou niet bepaald naast de deur).. Je kan er beter geen moeite meer voor doen zou ik zeggen.. Maar goed het is jou keuze....
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 15:51
Li
Li is offline
Ooh herkenning
Ik had dat precies hetzelfde met een jongen uit Italië, supergezellig gehad, maar ja geen emailadressen etc. Gewoon rondvragen bij scholen, jouw kamp dan, uhm plek waar hij woont in Amerika, dan kom je al redelijk ver. Heb je op dat kamp in Bruinisse ook andere mensen leren kennen die meer van hem weten? misschien dat die je verder kunnen helpen.
Heb je op dat kamp veel contact met die jongen gehad? Anders kom je misschien erg wanhopig over als je elkaar alleen gedag ofzo hebt gezegd
Bij mij is het ook goedgekomen, dus good luck
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:23
miro
miro is offline
Meestal kun je je mail van school ook wel thuis bekijken hoor....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten