Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't zou heel goed de puberteit kunnen zijn, dat maakt het niks minder erg, maar dat gaat wel weer over. Probeer er idd juist wel met mensen over te praten, vaak helpt dat al wat (je hart luchten, herkenning, erkenning, ervaringen uitwisselen, iemand die er van af weet, iemand die je kan steunen, enz. enz. enz.). Probeer dat dus eens. Sterkte. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb al iets 5 maanden last van eem kutgevoel. Het voelt gewoon zo klote aan. De leegte vooral die niemand volgens mij echt kan opvullen. Het zijn de problemen die me zo maken. Ik heb veel gepraat met mensen, maar het heeft telkens maar voor even opgelucht. Zodra ik weer alleen ben krijg ik dat kutgevoel weer. Soms is het ook wel weg, maar nu is het weer heel erg aanwezig.
Maar ik zou zeggen..praat er over. Misschien lucht het op. bij mij heeft het ook wel opgelucht, maar helaas niet voor lang.. I know the feeling..gewoon zwaar klote..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu ludachris | 45 | 06-07-2004 23:40 | |
Psychologie |
te dik? Bella_De_Koe | 21 | 17-02-2003 16:41 | |
Psychologie |
Na ruim 5 jaar nog niet over een verkrachting heen zijn? Verwijderd | 71 | 03-02-2003 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Het is misschien heeeel erg onorgineel hier maar..Ik ben gedumpt en ik zoek afleiding Verwijderd | 6 | 05-04-2002 17:19 | |
Liefde & Relatie |
Ooit iets gewild wat je niet voelde? jenny13 | 6 | 02-03-2002 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
kwileenplu! poepchineesje | 2 | 06-02-2002 20:50 |