Oud 28-07-2003, 18:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Windows heeft uw zwervend profiel niet geladen en probeert u nu op basis van uw lokaal profiel aan te melden. Wijzigingen aan het profiel worden niet naar de server gekopieerd als u zich afmeldt. Windows heeft uw profiel niet geladen omdat er reeds een serverkopie van de profielmap bestaat die niet over de juiste beveiliging beschikt. De huidig gebruiker of de groep Administrators dient eigenaar van de map te zijn. Neem contact met de netwerkbeheerder op.
Bovenstaande meldingen krijg ik de laatste dagen als ik op deze pc wil inloggen. Ik heb geen server waar ik moet aanmelden, dus dat moet ie niet doen. Hij moet gewoon standaard mijn lokaal profiel laden.

Waar moet ik dit instellen? Ik heb windows 2000.
Oud 29-07-2003, 08:27
Chimera
Chimera is offline
Je hebt kennelijk in je userinstellingen aangegeven dat jouw user een 'roaming' ('zwervende') user is, en dat al z'n instellingen/documenten met de server gesynchroniseerd moeten worden. Waar je het precies uitzet weet ik zo niet, ergens in je user setup waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 08:53
Verwijderd
copy & past uit de help:

Citaat:
Schakelen tussen een zwervend profiel en een lokaal gebruikersprofiel

1. Open Systeem in het Configuratiescherm.
2. Klik op het tabblad Gebruikersprofielen onder Profielen die op deze computer zijn opgeslagen op het gebruikersprofiel dat u wilt wijzigen, en klik vervolgens op Type wijzigen.
3. Klik in het dialoogvenster Type wijzigen op Lokaal profiel of op Zwervend profiel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten