Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar die otazukettingen zijn enorm duur.. zit er voor dat geld geen eens garantie bij??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik ben wel zuinig op m'n kleding...ik ga bijvoorbeeld niet aan mijn fiets sleutelen of een andere vieze klus doen met een overhemd aan, dan pak ik wel even een oud T-shirt ofzo.
Mijn kleren worden wel heel vies, ik ga natuurlijk gewoon met dat spul de kroeg in, maar ik ben dan wel zo zorgvuldig om het meteen nadat ik terugkom te wassen (dat wil zeggen, de volgende ochtend, of de ochtend daarna...). Het moet niet een hele week in de hoek liggen rotten. Verder poets ik m'n schoenen wel regelmatig. |
![]() |
|
Ja, niet echt op alles maar wel op veel dingen.
Ik ga eigenlijk nooit naar een gelegenheid waar geen garderobe is.(Hier in Alkmaar in de cafe's kan je ze dus nergens bewaakt ophangen, doe je het onbewaakt dan wordt je jas er gewoon afgegooid en lekker vertrapt). M'n leren schoenen poets ik best vaak, merk ik als ik hoor van vrienden om me heen.Poetsen schijnt zoiezo niet echt meer normaal te zijn(als ik hierboven lees), vroger haatte ik het als ik m'n schoenen van m'n vader moest poetsen, nu doe ik het omdat ik het er zelf lelijk uit vind zien als je het niet doet. Op m'n horloge zitten eigenlijk geen krassen. Verder draag ik eigenlijk geen sieraden. En verdere accessoires doe ik alleen aan naar feesten enzo. Owja, ik ben blij dat de gymp bij het uitgaan in hippe tenten geen probleem meer is(zij het natuurlijk wel leuke gympen/sneakers, geen nike air max) want mijn gympen(vroeger all stars, nu o.a. zippers) ga ik mee uit en gooi ik daarna ff in de was en ze zijn weer als nieuw.
|
![]() |
ja mijn vader poets ook mn schoenen, en controleert om de zoveel tijd of ze nog heel zijn enzo.
en kleding, alleen als het kwetsbaar is. sieraden draag ik bijna nooit, alleen ringen en die leg ik savonds op mn nachtkastje en doe ik sochtends weer om. kettinkjes ben ik altijd na een paar maanden kwijt.. |
![]() |
|
![]() |
Ik maak zegmaar een verdeling van mijn kleren,
wat af en toe inderdaad door elkaar loopt ![]() hoef je je geen zorgen te maken over schade en ranzige vlekken bij bijv festivals etc. Qua schoenen is die verdeling nog sterker aanwezig, heb nu bijv. een paar die ik eigelijk alleen nog onder het uitgaan aandoe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik poets mijn schoenen
Ik was donkere kleding met Robijn Black Magic ![]() Ik was speciaal ondergoed in van die wasnetjes Ik gooi bijna niets in de droger Ik doe wel eens zo'n kleurverfje door verwassen kleding als dat nodig is en ik het kledingstuk nog leuk vind Maar ik ben m'n lievelingsring verloren ![]() |
![]() |
|
Ik ben inderdaad zuinig op mijn dingen, omdat ik weet wat het heeft gekost, en hoelang ik daar voor heb moeten werken.
Een paar prijzige schoenen, zeg €150, daar moet je toch minstens 4 of 5 zaterdagen voor werken. En als je 4 á 5 zaterdagen om half 9 op je werk staat terwijl de rest lekker in zijn bed ligt, dan ben je wel zuinig met je rendement.
|
![]() |
Mja, enigszins. Ik probeer altijd wel op te passen, maar schoenen mooi houden is echt onbegonnen werk. En ook mijn papa poetst ze wel eens
![]() Sieraden doe ik wel voorzichtig mee, maar mijn matte zilveren spullen worden op den duur toch glanzend. Ik baal er altijd wel ontzettend van als iets kapot is ![]()
|
Verwijderd
|
Tja ik probeer het wel. Maar als ik zie hoe kort schoenen echt mooi blijven..
Op mijn horloge, manchetknopen ben ik wel zuinig. Gewoon omdat het een emotionele waarde heeft ![]() Ik zal van de week al mijn schoenen eens poetsen... is best een leuk werkje (ik heb er alleen nooit tijd voor) |
![]() |
|
Ben altijd zuinig op mijn kleding/sieraden/dingen. Behalve op de onderkant van sommige broeken. Die slijten zo snel, dat is vechten tegen de bierkaai
![]()
|
Neuj, niet speciaal....ik ga niet stijf als een plank met mn armen langs mn lichaam rondlopen om maar niks aan te raken want ik zou wel eens kunnen knoeien op mijn nieuwe broek.....ik draag t gewoon.
Ik baal wel vreselijk als ik nieuwe kleren heb gekocht waar ik blij mee ben en dat ze dan krimpen.....vooral als ik vantevoren uitgebreid bij mijn moeder heb geinformeerd of ze denkt dat er een kans op krimpen in zit (en ik het kaartje bestudeerd heb natuurlijk)....zegt ze: 'Nee hoor ik denk het niet.....ach dat maakt niet zoveel uit dat er handwas op staat....geef maar hier ik was m wel op 40 graden...en dan vervolgens een gekrompen kledingstuk terugkrijgen... ![]() |
![]() |
|
kben niet echt zuinig op m'n kleding wel op m'n sieraden en daar geef ik ook wel wat voor uit. Ik doe alles af als ik ga slapen, douchen, gymen, trainen (zwemmen). This best veel maar kvind het de moeite waard.
Verder aan kleding boeit het me niet zo.
|
Ik ben extreem zuinig. Echt ziekelijk bijna.
![]() - als ik nieuwe schoenen heb doe ik bijvoorbeeld de standaard van mijn fiets niet met mijn voet omlaag en omhoog en loop ik graag een heel stuk om als dat betekent dat ik dan niet door de modder hoef - ik poets regelmatig mijn zilveren sieraden (zijn er gelukkig niet zo veel) en met andere sieraden (ook al zijn het goedkope H&M dingen) ben ik eigenlijk ook best voorzichtig. Als een elastieke kapot knapt raap ik altijd alle kralen weer op en maar ze opnieuw. - sommige shirtje waar ik dol op ben gaan inderdaad amper in de wasmachine: lang leve de oostenwind en de Robijn Refresh op de korte termijn! - niets, maar dan ook helemaal niets gaat in de droger en het meeste ondergoed gaat in de handwas, vooral mooie BH's. And so on... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|