Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan niet zeggen dat armstrong niet in vorm was want zonder goeie vorm win je de tour niet, ik denk dat hij verrast is door de tegenstand, en kijk naar hamilton, die met een gebroken sleutelbeen rond fietst..die zou echt wel een bedreiging zijn geweest..en beloki was ook sterk bezig.
je kan niet zeggen dat armstrong zelf geen geluk heeft gehad...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoals Indurain geluk heeft gehad, meerdere jaren. Zoals Riis geluk had dat Ullrich nog knecht was. Zoals Pantani geluk had dat zijn doping niet bemerkt was. Zoals Armstrong geluk had dat Pantani niet meereed. Etc. Je kan niet zeggen dat de zege onverdiend was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is gewoon de beste wielrenner, klaar. Dat heeft hij vijf jaar achter elkaar bewezen en daar verdient hij respect mee.
Maar ik ben niet zo blij met hem in de tour, want het heeft een aantal keer ervoor gezorgd dat er totaal geen spanning meer was (dit jaar vond ik het dan wel weer leuk). |
![]() |
|
ik heb jullie verhaaltjes niet allemaal gelezen hoor...
(dit zal vast al wel vaak gezegd zijn maarja ![]() hij valt echt supertegen in de tour... hij valt nooit aan enzo, kijk naar een vinokoerov!! die valt aan die jongen, prachtig! Lance heeft geen uitstraling vind ik... en mensen die hem al gaan vergelijken met die belg uuuuuuuuuhm de clerck (dacht ik) die zijn echt ziek in hun hoofd zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En idd, als je echt wilt weten wat de tour voor Lance betekent en wat hij er voor doet, moet je zijn boek maar is lezen, zoals Teunster zei. En ook als je dat niet wilt weten, want het is gewoon een heel goed boek.
||
Citaat:
Dan kan ik bv. ook zeggen, Brazilië verdiende het niet het WK te winnen, want Nederland deed niet mee... ![]() ![]()
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik het een groot sportman, het is alleen jammer dat hij Amerikaan is en zich ook zo gedraagd. De reactie dat hij zijn tourzege niet verdiend slaat natuurlijk nergens op, hij heeft in de bergen laten zien dat hij de sterkste was.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind Lance Armstrong echt een goede, sportieve man. Als je 5 keer de Tour kunt winnen ben je gewoon eenmaal een toppertje. En zeker als je de periode daarvoor nog eens teelbalkanker hebt gehad. Fantastisch hoe die man is teruggekomen.
Al die Fransen maar lullen dat zoiets nooit kan en dat hij daardoor echt verboden middelen hebben gebruikt, moeten hun mond houden. Vijf jaar lang is namelijk niets gevonden in de urine/bloed/lichaam van Lance. Ze moeten dus hun kop dicht houden. BTW: Richard Virenque heeft jaren geleden met zijn hele Festina-ploeg verboden middelen gebruikt en die wint nu weer ff de Bolletjestrui, won vorig jaar op de Mont Ventoux en reed deze Tour een dag in het geel. En daarover hoor je de Fransen weer niet lullen. Slappelingen. ![]() Maar Lance is echt een goede sporter. Hij hoort bij de groten zoals Hinault en Merckx etc. al moet ik wel zeggen dat dat mannen waren die zich ook veel meer de rest van het wielerjaar lieten zien. Dat is misschien het enige minpuntje dat ik bij Armstrong kan vinden: dat-ie zich alleen maar op de Tour richt. Boek trouwens niet gelezen, ik haat lezen ![]() ![]()
|
Ik vind al dat gezeur van de afgelopen echt onzin. Hoezo Armstrong is niet in vorm... hij is toch de beste en dan ben je toch gewoon goed!?
Iedereen maar roepen dat hij slechter geworden is; er wordt niet bij stilgestaan dat anderen ook beter kunnen zijn geworden
|
Lance was inderdaad 'minder' dan voorgaande jaren, maar hij won hem weer, en daar gaat het toch om. Van hamilton is het knap, vinokoerov deej het mooi, maar lance wint m voor de 5de keer. Hij is niet de enigste die hem 5 keer wint, maar ik vind het wel de topper. Lance heb kanker gehad en om dan zo ongelooflijk terug te komen, vind ik geweldig, die man verdiend respect.
En dat gezeik over doping word ik al helemaal strontberoerd van. Denk je nou dat die kerel nie vaak genoeg is gecontroleerd? en als er telkens niets uitkomt, dan gebruikt ie gewoon niets, tis gewoon een topper. Wie denkt er dat lance aan de 6de touroverwinning komt? en wanneer die zal gaan stoppen? |
![]() |
||
Ik wel :
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=2
||
Citaat:
mercxx en hinault waren de beste van het peloton in hun tijd, waarom? omdat ze sprints konden winnen, de beste klimmers waren, de snelste tijdritten reden....en.....alle grote klassiekers wonnen. armstrong is op dit moment misschien de beste ronderenner( alhoewel ik hier nu wel aan ben gaan twijfelen) maar hij is absoluut niet de beste sprinter of klassiekerman. petacchi,mc ewen en cipollini zullen hem aftroeven in de sprint. in de klassiekers wordt hij voorbijgestoken door de museeuws,van petegems en de bartoli's. hij is de beste ronderenner, maar niet de beste wielrenner zoals mercxx en hinault dat waren.
||
Citaat:
toevallig kijk ik elk jaar.... iedereen heeft toch zn eigen mening.... natuurlijk heeft armstrong wel aangevallen, maar niet veel, en hij maakt de tour nogal saai (VIND IK) omdat hij altijd in het peleton (en ulrich) blijft... hij is echt niet zoals merkx dat hij in zn eentje gaat rijden (op de ene uitzondering na) ullrich heeft gewoon veel meer karakter, meer pit... alleen armstrong speelt het spelletje gewoon beter.... that's it |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
CrazyIkke toch
de renners van nu zitten veel meer op hun top dan de renners van vroeger daarom ligt het verschil vaak in de kleine dingen, de nuances, Lance weet dat hij geen energie kan verspillen door op het vlakke te gaan demarreren. Wat zou er immers gebeuren? Jan Ullrich zou zijn ploeg op kop zetten om het gaatje te dichten, terwijl Lance vooruit zou rijden, vol tegen de wind in. Hij zou dan veel minder energie overhebben voor de finale en voor de volgende dagen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ondanks dat hij speciaal is en verreweg de beste renner van deze tijd past hij inderdaad niet in dat rijtje. Ik vind hem persoonlijk ook onsportief, misschien omdat ie Amerikaan is. Ik ben net in Amerika geweest en ik heb daar zelf gezien dat die Amerikanen super dik zijn, dan past het niet helemaal dat een Amerikaan 5 keer de Tour wint.
||
Citaat:
![]() ![]() Je lult echt uit je nek. Dus omdat veel amerikanen dik zijn, mogen volgens jou Amerikaanse sporters geen topprestaties leveren.
|
De tijd is over dat wielrenners een dag uitkozen om iemand naar huis te rijden.
Nu wordt er bijna alleen aangevallen op de laatste col, en dat vind ik idd jammer. Toen Ullrich ging op de Tourmalet, dat vond ik prachtig, ook al lukte het niet. In de tijd van Merckx (die ooit de tour uitreed met GEEL, GROEN en BOLLETJES...da's denk ik toch wel het summum) waren er dagen dat mannen vanaf de eerste col werden aangevallen en zo'n 10-tal minuten verloren...dat was toch mooier idd vond ik. Lance verdient respect, maar het is idd niet de grootste spektakelrenner. Maar goed, voor die mannen geld maar één ding: die tour winnen, het zal hen worst wezen hoe spannend ze het maken, en gelijk hebben ze: als ik renner was zou ik hetzelfde doen. Het wordt een beetje afgezaagd maar Vinokourov vind ik idd toch wel de renner van het jaar. om af te sluiten: schaf die fucking oneerlijke ploegentijdrit af!!!! dank u
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het gewoon stom. De meeste Amerikanen wisten niet eens dat er zoiets als een Tour was voordat Armstrong won. En dan wint ie hem ineens 5 keer, en waarschijnlijk nog een zesde keer ook..
||
Citaat:
|
Wat een gelul van de bovenste plank!
![]() Lance is een hartstikke goeie wielrenner, heeft ie wel bewzen toch? Ik snap niet dat je kritiek op hem kan leveren, ook niet los van het feit dat hij op een wonderbaarlijke manier kanker heeft overwonnen. Dat hij na die kanker 5 keer de Tour wint, dat verdient toch respect?! Dat hij niet in het rijtje Anquetil-Merckx-Hinault-Indurain past, is dikke bullshit. Ik vind Lance nu al legendarisch. En over 20 jaar kijkt men weer anders aan tegen zijn 'tijdperk'... Een opvolger voor Lance? Mocht hij zijn zesde Tourzege niet gaan halen (ik gun het hem wel!), dan hoop ik dat er een Vinokourov-tijdperkje komt; Vino moet ook nog een keer de Tour winnen!! ![]() ![]()
|
Lance is een super wielrenner, hij heeft ook pech gehad, niet in een super vorm en veel te warm weer. Ik denk als het een paar graadjes minder warm was geweest dat hij dan toch een groter verschil zou hebben gemaakt.
Van mij mag ie gerust nog es een keer de ronde winnen. Maar daarmee zal hij nooit een grotere renner worden dan Merckx. Ach er zij zoveel goede renners die kunnen winnen: Ullrich, Zubeldia, Hamilton, Vinokourov, Beloki, Leipheimer(??) en misschien ook wel een Mayo of een Basso en laten we Sevillia en Botero ook nog maar niet afschrijven. Wie weet wat er nog komt bovendrijven. Misschien Wielinga wel over een paar jaartjes. Het lijkt mij wel es lollig om een geheel Amerikaans podium te zien, want dat lijkt me heel speciaal. Maar Lance is een topsporter, misschien wel de grootste sportman die er op het moment bestaat.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2005 II de communiceerbeer | 430 | 22-12-2005 18:09 | |
Vrije tijd |
Lance Armstrong stopt na Tour van dit jaar Ocharme ik | 2 | 20-04-2005 20:04 | |
Vrije tijd |
Interview Lance Armstrong peaceflower | 53 | 17-02-2005 18:36 | |
Vrije tijd |
Lance Armstrong mtb ster | 36 | 12-12-2003 10:14 | |
Vrije tijd |
Volgend jaar duel Lance Armstrong vs Roberto Heras B@RTOLI | 37 | 10-12-2003 10:33 |