Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ze zijn wel snel met de rekening dit jaar..
432 euro aan boekengeld (5VWO) en dan ook nog eens 914 euro lesgeld. De boeken 'huren' we zeg maar van school en leveren we op het eind van het jaar weer in. Alle boeken moeten minimaal 5 jaar mee en dat is wel balen als ze weer eens een foute methode hebben aangeschaft! Maar ik vind 432 euro wel veel als ik hier lees dat je 200 euro al nieuwe boeken kunt kopen..
||
Citaat:
Wat moet je anders met al die boeken. Bij ons ging het allemaal via het boekenfonds. Je betaalde (je ouders betaalden) je haalde je boeken aan het begin van het jaar op en aan het einde van het jaar bracht je ze weer terug en niet zo duur als elk jaar nieuw kopen
|
![]() |
uhm... t was in vwo4 iets van 1000 gulden.... en in vwo5 nog 250 ofzo.... en in de zesde 20 euro ofzo
![]() en nu doet mn broertje precies hetzelfde, dus die gebruikt al mijn boeken... en biologie en latijnboeken zijn best mooi en handig....., ook als je je diploma hebt. net als die van natuurkunde en scheikunde.... en binas natuurlijk..... Dit jaar was ik bij elkaar iets van 600 euro kwijt.. (1e jaar BMT)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nouja vorig jaar havo 4; 300 EURO
Dit jaar havo 5 ; 170 EURO Heel veel boeken van de verhuur achterovergedrukt das dat scheelt weer met opnieuw bestellen ![]() ![]()
|
150 euro.. Ik hoef maar 3 boeken bij te bestellen, meeste die ik nodig heb had ik al van het vorige jaar.
Inclusief dictaten (verspreidt over het hele jaar) zal het wel 300 euro zijn.. Misschien nog de nieuwe editie van de Warenwet (lijkt me sterk..)..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |