Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 12:52
here I am
here I am is offline
Ok, zelf heb ik lenzen maar niet omdat ik een bril niet mooi vind ofzo. Maar sommige mensen vinden zichzelf ineens cool als ze overstappen van bril naar lenzen. Wat vinden jullie daarvan?
En hoe zit het met brillen, zijn brillen tegenwoordig 'in'? Of zou je zelf als je het nodig had, lenzen nemen? En kleurlenzen, is het overbodig of moet het kunnen?

Brand maar los...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 12:54
Verwijderd
sommige mensen kunnen een bril dragen zonder geeky te worden, anderen kunnen beter lenzen nemen.
wat je zelf het fijnst vindt, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:56
deesmees
deesmees is offline
ik heb sinds paar jaar lenzen,niet om stoer te zijn maar omdat ik het makkelijker vindt vooral met zwemmen,je kunt ze inhouden en zonder iets op zie ik geen steek (-6 ) en ook in de zomer als warm is,een bril plakt dan zo op je neus enzow en in een regenbui zie je niets meer en bovendien vindt ik het ook mooier staan bij mezelf
Ja of brillen hip zijn,ehmm die jamai rage vindt ik iets te overdreven,maar sommige staat een bril erg mooi
Is er ook iemand die helemaal anti lenzen is hier???
Oud 28-07-2003, 12:58
Verwijderd
k heb een bril omdat dat mn gezicht meer laat spreken. heb ontzettend leuke bril ook, krijg er altijd leuke reacties op. *en ik had mn bril eerder dan dat Jamai een idol was, ja?*

lenzen zijn wel handiger, maar ikzelf hou het gewoon bij brillen. als je een bril niets vind, moet je daar gewooon niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:59
]{ing
]{ing is offline
emobrillen zijn in.
ik draag nog gewoon lenzen, niet zozeer omdat een bril niet staat maar ik houd niet van het gewicht en de zichtsbeperking.
sommige mensen dragen brillen omdat ze bang zijn om lenzen te gebruiken, of het gewoon niet kunnen (afwijkingen ed)
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik was godsgruwelijk blij toen ik kon overstappen, ten eerste omdat ik altijd werd gepest en ten tweede, ik heb zo'n slechte ogen, dat ik altijd met jampotglazen rondliep. Een bril misstaat me niet, maar als er van die sterke glazen inzitten, lijken je ogen kleiner en het is gewoon geen zicht (ter info: ik heb -15 rechts en links een torische lens nodig omdat het op sommige plekken -17,5 is en op andere -15). Nu zou ik ook niet meer met een bril kunnen lopen omdat ik er verschrikkelijke koppijn ervan krijg.

Kleurlenzen zou ik niet doen (zijn ook niet in mijn sterkte te krijgen, ze moeten al speciaal vanwege die afwijking in Engelland gemaakt worden) zo in het dagelijkse leven, wel zo af en toe, tijdens het uitgaan, of om wat afwisseling aan te brengen ofzo, maar niet om echt altijd een andere kleur te hebben, ben trouwens heel tevreden met mijn eigen kleur.
Met citaat reageren
here I am
here I am is offline
Citaat:
deesmees schreef op 28-07-2003 @ 13:56:
ik heb sinds paar jaar lenzen,niet om stoer te zijn maar omdat ik het makkelijker vindt vooral met zwemmen,je kunt ze inhouden en zonder iets op zie ik geen steek (-6 ) en ook in de zomer als warm is,een bril plakt dan zo op je neus enzow en in een regenbui zie je niets meer en bovendien vindt ik het ook mooier staan bij mezelf
dat vind ik dus ook, ik zie ook geen steek als ik ga zwemmen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
deesmees schreef op 28-07-2003 @ 13:56:
Ja of brillen hip zijn,ehmm die jamai rage vindt ik iets te overdreven,maar sommige staat een bril erg mooi
Is er ook iemand die helemaal anti lenzen is hier???
ooit chloorwater in je lenzen gehad?
ik heb trouwens nog een tip voor mensen die slechte ervaring hebben met lenzen of gewoon vaak last hebben, en dus waarschijnlijk maandlenzen ed hebben. probeer eens daglenzen, dunner, prettiger en schoner, gooi ze aan het eind van de dag gewoon weer weg. het is wel iets duurder maar wel de moeite waard. kijk op www.mylenses.nl
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:05
fcuk
fcuk is offline
Ik met bril

en zonder bril

eigelijk maakt het mij niet veel uit.
Ik heb geen lenzen maar vooral omdat ik eigelijk nog wel redelijk kan zien zonder bril. Maar voor als ik hoofdpijn heb enzo zet ik hem wel op. Daarom is bril voor mij handig.
Oud 28-07-2003, 13:05
here I am
here I am is offline
je hebt toch geen last van chloorwater als je zachte lenzen hebt?!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:08
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
here I am schreef op 28-07-2003 @ 14:05:
ik heb zachte lenzen en daar heb je dus zeker wel last van, ik heb geruime tijd gezwommen en het is niet handig om met lenzen te zwemmen, deed het alleen bij wedstrijden (beetje vaseline op de zwembril tegen water)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:11
here I am
here I am is offline
Citaat:
]{ing schreef op 28-07-2003 @ 14:08:
ik heb zachte lenzen en daar heb je dus zeker wel last van, ik heb geruime tijd gezwommen en het is niet handig om met lenzen te zwemmen, deed het alleen bij wedstrijden (beetje vaseline op de zwembril tegen water)
ow, ik heb zelf harde lenzen en zacht daglenzen voor zwemmen (harde drijven weg). Maar ik heb er geen last van....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
here I am schreef op 28-07-2003 @ 14:05:
Ik kijk meestal wel uit om met mijn lenzen in t water te gaan. Ik ga iig niet kopje onder, zijn veel te duur om te testen of ze blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:12
Verwijderd
Ik heb een bril, sinds anderhalf jaar ofzo. Ik kon ook kiezen voor lenzen, maar het lijkt me echt maar niets om die steeds in mn ogen te moeten doen. En een bril staat ook leuk, en ik heb er verder geen last van. Ik heb ook maar -1.25 ofzo, dus zonder bril kan ik ook nog wel redelijk zien alleen niet autorijden of achteraan in de collegezaal zittenofzo. Maar ik ben nu zo gewend aan mijn bril dat ik hem altijd op heb
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:22
Qamra
Qamra is offline
Als ik het zou moeten (lijkt me sterk), dan zou ik lenzen nemen.. Een bril staat mij niet en staat ook nog eens ALTIJD schreef..

Dus als het kan; lenzen graag..
Oud 28-07-2003, 13:50
Thomas
Thomas is offline
Ik zou lensen nemen, maar toch kan een bril ontzettend mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-07-2003 @ 13:59:
Ik was godsgruwelijk blij toen ik kon overstappen, ten eerste omdat ik altijd werd gepest en ten tweede, ik heb zo'n slechte ogen, dat ik altijd met jampotglazen rondliep. Een bril misstaat me niet, maar als er van die sterke glazen inzitten, lijken je ogen kleiner en het is gewoon geen zicht (ter info: ik heb -15 rechts en links een torische lens nodig omdat het op sommige plekken -17,5 is en op andere -15). Nu zou ik ook niet meer met een bril kunnen lopen omdat ik er verschrikkelijke koppijn ervan krijg.
Mijn pa heeft +/- -12 maar superdunne glazen.

Ik zelf draag een bril met sterkte -5 , -4,5 dacht ik. Ik vind mijn hoofd wel geschikt voor een bril.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:22
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind brillen hip! Sommige mensen hebben echter geen brillenhoofd en dan zien ze er inderdaad "cooler" uit met lenzen dan een bril. Anderen staan brillen juist supergoed en dan is een bril juist een toevoeging aan het uiterlijk. Ik wil zelf nog altijd een bril maar alle leuke monturen kosten handen vol geld en dat vind ik dan weer een beetje veel voor een bril die ik niet nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:24
emi
emi is offline
Ik heb in de brugklas lenzen genomen, ik denk tegen pesten enzo, en ik vond het ook gewoon mooier. Vorig jaar heb ik een nieuwe bril gekocht, eigenlijk voor bij mn lenzen(ik had in het weekend enzo altijd mijn bril op) maar sinds ik die bril heb, heb ik mijn lenzen nooit meer ingehad. Ik denk dat een bril wel gewoon bij me past, en ik vind het eigenlijk ook heel makkelijk...
(ik had harde lenzen)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:28
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb al tien jaar een bril. Ik hou m gewoon op als ik ga zwemmen (zwem elke week) en als ik moet duiken zet ik m gewoon ff af. Ik heb ook een aantal jaar zonder bril gezwommen, dat kan nog wel aangezien ik -3 en -4 heb. Ik heb geen lenzen omdat dat gepruts elke ochtend me niets lijkt, en ik volgens mij niet lelijker ben met bril. Ben er ook nooit mee gepest ofzo.
Oud 28-07-2003, 16:27
bonsai
bonsai is offline
Citaat:
]{ing schreef op 28-07-2003 @ 14:08:
ik heb dus ook zachte lenzen en er mog nooit last van gehad in het water, kan ook gewoon met open ogen onder water zwemmen zonder zwembril
Oud 28-07-2003, 16:32
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik heb nu ongeveer een jaar lenzen, en ik wil niet meer zonder. Een bril staat me niet, zit irritant, wordt vies, beslaat, valt af bij concerten/sporten en zo kan ik nog wel ff doorgaan waarom ik lenzen veel relaxter vind dan een bril.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 16:33
Avelon
Avelon is offline
ik heb er idd ook nooit last van met water en lenzen.
sommige mensen vind ik leuker met bril. soms is dat door gewenning maar soms ook door het "type"
een vriendin heeft nu ok min 7 ofzo waardoor alles best heel duur wordt, ook omdat ze van die speciale glazen wil dan. ze gaat laten lazeren maar wel dat ze nog wat min overhoudt zodat ze brillen kan blijven dragen
Oud 28-07-2003, 16:40
rodina
rodina is offline
ik heb een bril, mooi dingetje alleen nooit op. Ik heb 'm ook niet nodig dat scheelt.

Kleurlenzen vind ik overigens geen succes. Verder bril of lenzen, hangt heel erg van je gezicht af sommige mensen zien er enorm gaaf uit met bril andere totaal niet.
Oud 28-07-2003, 16:40
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
bonsai schreef op 28-07-2003 @ 17:27:
ik heb dus ook zachte lenzen en er mog nooit last van gehad in het water, kan ook gewoon met open ogen onder water zwemmen zonder zwembril
bah met open ogen onder water zonder zwembril, dat is echt een vreselijk gevoel ook zonder lenzen. chloor is niet goed voor je ogen lijkt mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 16:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
rodina schreef op 28-07-2003 @ 17:40:
Kleurlenzen vind ik overigens geen succes.
kan soms heel intrigerend uitzien
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 16:51
BBEM
BBEM is offline
ik heb gelukkig geen van beide nodig maar ik denk dat ik toch voor lenzen zou gaan omdat dat voor mij veel makkelijker zou zijn dan een bril die je sneller verlies
Oud 28-07-2003, 16:54
Roos
Roos is offline
Ik had vroeger een bril, daarna harde lenzen en nu daglenzen. Die daglenzen zijn echt relaxed. Je kunt ze s' avonds gewoon weggooien.

Ik heb ook nog een brilletje voor erbij, maar die heb ik bijna nooit op. Alleen 's ochtends.
Oud 28-07-2003, 17:00
chaostar
chaostar is offline
Ik draag liever een bril dan lenzen omdat ik wanneer ik niet al te grote ruimtes ben (huiskamer oid) of wanneer ik achter de computer zit, liever m'n bril afzet, dat kijkt naar mijn gevoel wat ontspannender. Ik heb dan ook maar iets van -1,5. Ik zat er eerst over te denken om lenzen te nemen, omdat ik een bril niet echt leuk bij mezelf vind staan. Maar omdat ik erachter kwam dat ik m'n bril eigenlijk best vaak afzet leek me dat toch niet zo handig.
Oud 28-07-2003, 17:22
Orpa
Orpa is offline
ik heb zelf een bril, en ik beschouw het als een soort sieraad. Sommige mensen bij mij op school kunnen enorm zeuren dat ik zo'n dure bril heb, terwijl ze zelf rondloopt met een o zo goedkoop modeletje, omdat haar moeder het niet nodig vind om er veel geld aan uit te geven (terwijl die er zelf 1 heeft van 800 euro). Nou moet ik toegeven dat ik een hele sterke smaak heb, altijd een bepaald merk en een bepaalde kleur, en dan ook nog iets heel erg opvallends. En ja dat kost geld.

Een bril kan prachtig zijn en echt iets moois aan je gezicht toevoegen, als je maar de tijd neemt om een mooie uit te zoeken.
Evengoed, lenzen kunnen ook heel praktisch zijn, hoewel ik toch liever 5x per dag m'n bril schoonveeg dan dat ik 2x per dag iets onder m'n lens vandaan haal.
Oud 28-07-2003, 18:05
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik draag een bril. Ik heb een tijdje (zachte) lenzen geprobeerd, maar ik had in die periode voortdurend rode, branderige en ontstoken ogen, kortom: mijn ogen konden er niet zo best tegen. Daarom ben ik op een gegeven moment weer teruggegaan naar een bril. Ik heb overigens hele rare ogen: links -2,5 en rechts +0,25 Als ik achter de computer zit of een boek lees, zet ik mijn bril het liefst af. De enige situatie waarin ik hem eigenlijk echt nodig heb, is in het verkeer.
Oud 28-07-2003, 18:10
Bijoux
Bijoux is offline
Ik draag zelf lenzen, omdat ik een bril niet vind staan..bij mij dan. Bij sommige mensen staat het echt kewl, maar mij niet. Wel jammer, maja.
Oud 28-07-2003, 18:24
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-07-2003 @ 17:54:
Ik had vroeger een bril, daarna harde lenzen en nu daglenzen. Die daglenzen zijn echt relaxed. Je kunt ze s' avonds gewoon weggooien.
note; die zitten ook nog 100x beter, en worden nooit vies (want je gooit ze toch weg)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:26
fib
fib is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 28-07-2003 @ 15:22:
Ik wil zelf nog altijd een bril maar alle leuke monturen kosten handen vol geld en dat vind ik dan weer een beetje veel voor een bril die ik niet nodig heb.
mijn verzekering betaald het voor een groot deel, denk idd dat ze dat niet doen als je ogen geen grote afwijking hebben.
Oud 28-07-2003, 18:29
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
fib schreef op 28-07-2003 @ 19:26:
mijn verzekering betaald het voor een groot deel, denk idd dat ze dat niet doen als je ogen geen grote afwijking hebben.
mijn verzekering betaalt ook vergoeding voor lenzen, je hoeft daarvoor geen grote afwijking te hebben (ik heb -1.5 / -1.25)
/edit
(ik probeer foutloos te spellen maar het lukt niet altijd, ik ben dyslectisch).. ah zo
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:36
cornershop
cornershop is offline
ik heb wel een bril, en die staat opzich ook wel leuk maar ik heb toch liever lenzen... vind ik zelf mooier...
Ik heb wel eerst harde lenzen gehad (2 jaar ofzo) maar die irriteerden toch best wel en ik kreeg er een tik van... irritant.
Nou heb ik maandlenzen : veel beter zachte lenzen zijn zowieso veel fijner!!! (vind ik)
Oud 28-07-2003, 18:52
Laïs
Laïs is offline
Ik heb zelf een bril ,maar ik draag em alleen maar op school, voor TV en in de bioscoop.
Lenzen vind ik dus niet nodig,en ik zou het ook niet willen eigenlijk.
Oud 28-07-2003, 18:55
here I am
here I am is offline
Citaat:
Orpa schreef op 28-07-2003 @ 18:22:

Evengoed, lenzen kunnen ook heel praktisch zijn, hoewel ik toch liever 5x per dag m'n bril schoonveeg dan dat ik 2x per dag iets onder m'n lens vandaan haal.
als je harde lenzen hebt kun je daar last van hebben, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n last van. Ja, je hebt wel eens een dag, dan zet je ze 's ochtends in en het voelt meteen al niet goed en de hele dag blijft het dan irriteren. Zachte lenzen voel je niet eens, laat staan als er een stofje in zit...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
here I am schreef op 28-07-2003 @ 19:55:
als je harde lenzen hebt kun je daar last van hebben, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n last van. Ja, je hebt wel eens een dag, dan zet je ze 's ochtends in en het voelt meteen al niet goed en de hele dag blijft het dan irriteren. Zachte lenzen voel je niet eens, laat staan als er een stofje in zit...
Nou als er een stofje onder zit, voel je dat goed hoor. Zelfde als je iets in je oog krijgt, en als dat eronder blijft zitten, is het nog erger .
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:48
Iduna
Iduna is offline
Sommige mensen met bril hebben soms zo'n montuur dat helemaal niet bij hen past, dan staat t dus ook niet echt... Heeft de verkoper dan staan liegen of hebben ze zelf een bril gekozen die ze mooi vonden en dus niet gekeken hebben of het wel bij hen past..
Dus het verschilt per persoon of een bril mooi staat of niet he.
Ik denk niet dat mensen van bril overstappen naar lenzen omdat dat stoer is. Meestal is dat gewoon omdat lenzen praktischer zijn.
Kleurlenzen vind ik op zich wel mooi maar vaak staat t wel heel erg nep.

Citaat:
chaostar schreef op 28-07-2003 @ 18:00:
Ik heb dan ook maar iets van -1,5. Ik zat er eerst over te denken om lenzen te nemen, omdat ik een bril niet echt leuk bij mezelf vind staan. Maar omdat ik erachter kwam dat ik m'n bril eigenlijk best vaak afzet leek me dat toch niet zo handig.
Maar je ogen gaan toch wel steeds meer achteruit als je geen bril of lenzen draagt/gebruikt terwijl je t eigenlijk wel nodig hebt. -1,5 is niet veel maar je ogen hebben die bril/lenzen wel nodig toch.

Zelf heb ik een bril die ik met tv kijken enzo opzet. Eigenlijk zou ik m de hele dag op moeten omdat mijn ogen steeds een beetje achteruitgaan. Dus ik ga binnenkort maar eens lenzen proberen..

@]{ing: Wat een promotie voor daglenzen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:01
Verwijderd
Lenzen.

Bril vind ik vaak minder mooi dan zonder bril, plus dat het fucking irritant zit. Vooral bij concerten
Alhoewel lenzen ook vaak kunnen irriteren, ik heb er heel veel problemen mee gehad. Nu heb ik jaarlenzen, die zitten veel beter

Kleurlenzen vind ik wel geinig, maar dan wel met vage patroontjes enzo..bv kattenogen. Geen gewone kleurlenzen, dat vind ik nogal nep, om je ogen een andere kleur te geven. Ogen zeggen best veel. Ik zou het maar nix vinden als mijn vriendje ineens zijn lenzen uit zou doe en een heel ander kleur ogen had...dat geeft je uiterlijk toch een heel andere look.

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:03
here I am
here I am is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 28-07-2003 @ 21:01:
Lenzen.

Bril vind ik vaak minder mooi dan zonder bril, plus dat het fucking irritant zit. Vooral bij concerten
dat kan ik me voorstellen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
here I am schreef op 28-07-2003 @ 21:03:
dat kan ik me voorstellen
heb een tijdje last van lenzen gehad, toen droeg ik een bril...vloog nog weles alle kanten op enzo is lastig zoeken in een pit (jaja freakjuh goes wild)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:07
Another Way
Another Way is offline
bril = nerdy

lenzen dan maar?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:09
Verwijderd
ik draag zelf een bril en heb nooit lenzen geprobeerd. Ik weet dat ik gevoelige ogen heb en ik heb ook geen zin om ze te proberen want ik vind het maar een eng idee.

Ik heb nooit problemen ermee gehad om een bril te dragen. Aangezien ik -6 heb ben ik alleen maar blij dat die dingen uitgevonden zijn En het misstaat mij ook niet geloof ik, vind ik zelf niet althans. Veel mensen vragen wel waarom ik geen lenzen heb maar dat vind ik nergens op slaan, wat is er mis met een bril
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:13
snoopy17
snoopy17 is offline
Ik was altijd fel tegen brillen, dus droeg ik een jaar alleen maar lenzen. Mijn ogen gingen steeds meer achteruit en de opticien vertelde mij ook dat mijn ogen nooit "rust" kregen en dat het beter was om een bril erbij te nemen. Natuurlijk wilde ik wel een mooie, hihi. Uiteindelijk een mooie moderne bril erbij, maar toch durf ik hem nog niet echt op te zetten als ik ergens heen ga. Het staat onwennig en ik voel me er niet knapper door.
Terwijl bij sommige meiden een bril juist iemand zijn gezicht ontzettend laat spreken!
Ik hou het gewoon op tv kijken MET bril en de zondaagjes en voor de rest lekker mijn lensjes!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:16
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-07-2003 @ 21:07:
bril = nerdy
Deze uitspraak = zeer kortzichtig (let op de woordspeling).
Oud 28-07-2003, 20:47
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 28-07-2003 @ 20:48:
@]{ing: Wat een promotie voor daglenzen.
hehe ik ben er zeer tevreden over na al die tijd die vreselijke maandlenzen gehad te hebben en die bepaalde site behoeft mijn support (kennissen..)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:51
Verwijderd
Ik heb een bril. Heb ook een tijd lenzen gehad, maar op een gegeven moment kreeg ik enorme last van m'n ogen (niet door de lenzen) en kon ik geen lenzen meer verdragen. Heb ze daarna nooit meer in gedaan (ook nog steeds last van m'n ogen) en een bril bevalt me prima. Zwemmen kon ik met m'n lenzen ook niet, dus wat dat betreft maakt lenzen of een bril voor mij weinig uit. Bril is eerder makkelijker, heb je een stuk sneller en makkelijker af gezet dan dat je lenzen uit doet ed. En het scheelt een hoop onderhoud ed.

Kleurlenzen is overbodig, maar dat is je haar kleuren ook. Het moet allebei gewoon kunnen, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:09
Boef
Boef is offline
ik draag lenzen, vind ike mooier staan bij mezelf dan een bril. Maar sommige mensen worden door een bril dragen echt knap enzo, en leuk om te zien...beetje dubbel. Lenzen zijn iig praktischer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten