Oud 02-08-2003, 13:03
devilcat
devilcat is offline
na ongeveer een jaar heb ik weeer seks met een jongen,
ik was met hem naa rbed eggaan, [ smaakcondoom]
de laatste tijd heb ik wel erg jeuk daa rbeneden, alleen ik heb geen pijn bij hte plassen,

komt dit doordat je sinds lange tijd weer met iemand naar bed bent gegaan???

-x-
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:07
Verwijderd
heb je toevallig, omdat je nu weer een bedpartner hebt, je schaamhaar (eventueel deels) afgeschoren of bijgeknipt? Dat kan best wel gaan jeuken, namelijk.

Het kan ook komen door de seks, dat je vagina het ontwend is en er daardoor haarscheurtjes zijn ontstaan (=onzichtbare scheurtjes) ofzo... in dat geval raad ik je aan voorlopig rustig aan te doen (langzame seks, niet meer dan 1 keer per dag), en dat op te bouwen (of niet, als je toch meer van langzame sex houdt en het niet vaker dan 1 keer per dag wil)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
Is het de eerste keer dat je een condoom met een smaakje hebt gebruikt? Sommige mensen zijn allergisch vor het stofje dat vor de smaak zorgt. Als de jeuk blijft aanhouden, moet je de huisarts bezoeken.
Oud 02-08-2003, 16:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 02-08-2003 @ 14:36:
Is het de eerste keer dat je een condoom met een smaakje hebt gebruikt? Sommige mensen zijn allergisch vor het stofje dat vor de smaak zorgt. Als de jeuk blijft aanhouden, moet je de huisarts bezoeken.
Ja kan niet allergisch reageren op iets waar je voor het eerst mee in contact bent geweest. Pas naar meedere contacten kun je allergisch reageren
Oud 02-08-2003, 18:55
Vevay
Heb je dat smaakcondoom als gewoon condoom gebruikt? Dus is dat smaakcondoom bij jou naar binnen geweest?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:01
Quiana
Quiana is offline
Ik dacht dat door seks je zuurgraad (oid) aangetast
kan worden, en dat je daardoor jeuk kan krijgen,
misschien ligt het daar aan?

Of is dat alleen met seks zonder condoom?
Oud 02-08-2003, 21:35
devilcat
devilcat is offline
ja ik ben me hem naar bed geweest met dat smaak condoom.
Dus dat kwamin me..

Ik denk eerlijk gezegd dat het komt omdat ik weer seks heb ofzo.
Moet denk ik f wennen?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:36
devilcat
devilcat is offline
als het maar geen soa is
kan niet..
niet gescheurd of wat
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:31
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-08-2003 @ 17:41:
Ja kan niet allergisch reageren op iets waar je voor het eerst mee in contact bent geweest. Pas naar meedere contacten kun je allergisch reageren
Dan heb jij nog nooit arnicazalf geprobeerd. ik heb het één keer geprobeert toen ik spierpijn had, en het was meteen raak
Oud 03-08-2003, 16:10
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
ff ontopic
Volgensmij kun je wel allergisch reageren de 1e keer als de alleergie aangeboren is en kan het pas naar meerdere keren als je de allergie zelf ontwikkelt...
Oud 03-08-2003, 16:15
ekki
ekki is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 03-08-2003 @ 17:10:
ff ontopic
Volgensmij kun je wel allergisch reageren de 1e keer als de alleergie aangeboren is en kan het pas naar meerdere keren als je de allergie zelf ontwikkelt...
je ontwikkelt altijd een allergie, die is nooit aangeboren. het kan natuurlijk wel zijn dat je in de buik al een allergie hebt ontwikkeld omdat je moeder dingen at oid waar je niet tegen kon. maar dat is bij condooms heus niet zo.
Oud 03-08-2003, 17:26
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
ekki schreef op 03-08-2003 @ 17:15:
je ontwikkelt altijd een allergie, die is nooit aangeboren. het kan natuurlijk wel zijn dat je in de buik al een allergie hebt ontwikkeld omdat je moeder dingen at oid waar je niet tegen kon. maar dat is bij condooms heus niet zo.
Nou... het hoeft geen allergie te zijn... ze kan er toch ook irritaties van hebben? (ik had het trouwens echt gelezen, dat mensen soms niet tegen die smaakstofjes kunnen)
Oud 03-08-2003, 18:27
ekki
ekki is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 03-08-2003 @ 18:26:
Nou... het hoeft geen allergie te zijn... ze kan er toch ook irritaties van hebben? (ik had het trouwens echt gelezen, dat mensen soms niet tegen die smaakstofjes kunnen)
nee, dit was een reply op $TR@NG3R dat een allergie niet aangeboren is, maar zich altijd ontwikkelt. ze kan inderdaad gewoon irritaties hebben, ik bedoelde dus niet dat de topicstartster last van een allergie heeft .

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten