![]() |
||
![]() |
Voor de duidelijkheid...dit was dus eigelijk de vraag:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou vooruit dan maar weer.
Ik vraag me af hoe andere meisjes het beste klaarkomen, Hmm hoe ik het beste klaarkom. Nou ten eerste met mijn vingers tjah en dan langzaam opbouwen, steeds sneller gaan en af en toe eens uitstellen. Tjah meer kan ik er niet van maken. wat ze het lekkerste vinden om bij zichzelf te doen, Met mijn vingers en doorgaan tot na mijn orgasme, zeg maar. Dan schok ik helemaal na en dan langzaam doorgaan en dat is geweldig. hoe ze het liefste liggen, Op mijn rug ![]() ![]() en wat ze anderen aanraden om te proberen. Gebruik je fantasie, maar dat zal wel niet origineel zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik zeg wat schilder je daar zeg jij toch ook niet een kwast ![]()
|
maargoed om even op het topic trug te komen (he afdwalertjes
![]() Hoe stel ik mij meisjes vooor want volgens mij heeft nog niemand daar antwoord op gegeven... gewoon zo'n opgewonden meisje wat denkt aan hoe ze gelikt zou willen worden/sex zou willen hebben veel jongens zouden graaaag op zo'n moment binnenkomen ![]() tis toch iets spannends want het is toch anders als dat je erbij ligt...
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ze altijd de deur goed op slot doen, de ramen dicht doen, de lamellen, gordijnen enz ook goed dichtdoen. Dan doe ze alle lichten in het huis uit en gaan naar boven. Stilletjes gaan ze dan onder hun deken liggen, het liefst met hun hoofd er ook nog een beetje onder. Toch zetten ze nog snel even het bureaulampje aan, anders is het wel erg donker. Dan beginnen ze met fantaseren. De koude rillingen lopen ze zo af en toe over de rug. Het wordt spannender en spannender. Ze kunnen het bijna niet meer droog houden. Dan horen ze de sleutel in het slot van de voordeur. Gelukkig, mama is er weer. Hoeven ze niet meer bang te zijn, omdat ze alleen thuis zijn. Mama beschermt ze wel tegen inbrekers!
|
uhhm, als meiden alleen thuis zijn en op hun kamer zitten dan gaan ze dromen, fantaseren. (mits er geen computer aanstaat in de buurt, NERDS!) Dan denken ze aan allerlei leuke dingen, vooral ook aan jongens.
![]() ![]() Mja en het al kreunende en/of trillende (of juist helemaal stil zittend genietend) orgasme komt pas veel later. Mark ![]()
||
Citaat:
![]() Is dat soms een kuisheidscampagne van de Amerikaanse regering of zo? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() AngelLena: iedereen doet het, het is geen schande. Het is niet zo dat masturbatie voor losers is en dat de gelukkigen die een partner hebben gelukkig nooit meer hun toevlucht hoeven te zoeken tot een dergelijk lapmiddel. Masturbatie is lekker, snel, makkelijk en je kunt er niet zwanger van worden. En het belangrijkste: je hebt er je partner niet bij nodig, en dat is soms wel zo handig.
|
![]() |
Ik vraag me dat ook altijd af. Een jongen computert wat, knutselt misschien wat, maar wat doet een meisje dat daar niet van houdt? Ze luistert naar muziek, ligt stil op bed de dag te overdenken, kijkt naar RTL Boulevard, of het Nieuws als ze wat braver is. Ze schrijft in haar dagboek, bekijkt haar e-mail, draait nog wat muziek...
en begint dan heftig te masturberen!!!! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Studeren |
Laatste schooljaar op High School - ervaringen? gimmeyourcookie | 2 | 06-02-2013 08:24 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 |