![]() |
|
![]() |
Op een piste boven St. Moritz heb ik in 2:34 het traject afgelegd wat de atleten in 1:34 deden.
Mijn favoriete piste ooit, dat zeker. ![]() Klassificatie: tussen rood en zwart in. Het is de dames-piste van het WK Ski van 2003, St. Moritz. Ik werkte daar drie weken als vrijwilliger. En eerlijk, die piste... WOW. Hier staat een high-resolution versie van de pistefoto: http://www.stmoritz2003.com/downloads/wm-pisten.jpg |
Advertentie | |
|
![]() |
|
eens 2 wedstrijden gewonnen waren wel niet zo veel deelnemers maar goed (veldrijden)
en op de weg me beste prestatie kheb al eens meegedaan aan het NK wielrennen op de weg voor jeugd (cat 7) en beste klassering in een wedstrijd was een paar top 10 klasseringen.
|
ik ben met mn schoolvoetbal team gelders kampioen geweest, waar ik de beslissende pingel maakte en ik was topscoorder van t toernooi. en daarna werden we 7e van Nederland..
enne.. es denken.. ik heb c-jeugd 3e divisie gevoetbald op vrij jonge leeftijd(12/13) daarna werd ik dik ![]()
|
Verwijderd
|
Ben al drie jaar op rij topscorer gewonnen in een vierde reserveklasse. Zijn vorig jaar gepromoveerd, mag het dit jaar in derde reserveklasse proberen.
Heb ooit een bal, met echt heel weinig effect, vanaf de achterlijn (zo'n vijftien meter van doel) keihard in de verre kruising gejaagd. Dat was wel een lekkere goal. Maar op niveau heb ik nooit iets gepresteerd. Heb wel trouwens de Galibier, Tourmalet, Croix de la Fer, Mont Ventoux etc etc opgefietst. Tijd weet ik niet, dramatisch slecht waarschijnlijk. Lekker belangrijk, het gaat erom dat ik lekker kon fietsen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Judo:
3e plaats op clubkampioensschap (Dun Hong, Den Helder) Schaken: 10-12 jaar 4e plaats 10-12 jaar 3e plaats Hoofdpoule Jeugd 2e plaats Hoofdpoule Jeugd 1e plaats Noordkop 2e plaats Deelname Provinciale Schoolschaakkampioenschappen Pion, Toren, Koning-dimploma Zwemmen 1x Zwemvierdaagse Avondvierdaagse 4x 5 km. 3x 10 km. Voetbal Nog niets ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kampioen met C6, twee doelpunten gemaakt bij een 3-2 overwinning en een schitterende Bergkamp-achtige goal: ik haalde de bal terug met m'n rechtervoet en lobt vervolgens de bal in precies onder de lat en over de keeper heen in de goal. Absoluut m'n mooiste doelpunt ooit.
|
![]() |
|
![]() |
Een keer als enige speler van je team serieus spelen en ze de overwinning bezorgen.
We speelden als 4e klasse titelkandidaat tegen een nummer 8 uit de 6e klasse. Mijn hele team ging showen, maar scoorde niet. Wouden alles te mooi doen ![]() Scoor zelf 6 x en bereidt de overige goal voor. 7-0! Ook een soort teamprestatie, maar dan alleen het aangeven. En 1 x als C5 speler mee met de C2, en tegen een 1e klasser twee man eruit lopen en vanaf de linker hoek van de 16 de bal in de korte kruising over de keeper heen krullen ![]()
|
![]() |
Beker voor doorzettingsvermogen Judo
4x c-jeugd gewonnen (handboog) 10 km in 3.35 afgelegd (wielrenfiets) mountainbike tocht van 25 km me vader dr af gereje en dit jaar ga k lekker de tourmalet enzo opfietsen ![]()
|
![]() |
1e bij clubkampioenschappen tennis afgelopen jaar
1e bij scholentoernooi badminton van Nederland en het bereiken van district (brababt-oost) badminton waarmee ik ook nog aardig wat voerwinningen in de wacht heb gesleept Ben toch het meest trots op mijn tennisoverwinning....als groentje het toernooi winnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan ik NOG later van huis gaan. Nu fiets ik 4.5 km over verschrikkelijke stadswegen en gigantische drempels in 9 minuten... Ga elke ochtend te vroeg van huis. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
niet meegymmen miss sunshine1986 | 201 | 15-09-2003 12:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd en school. Belladonna | 61 | 12-01-2003 21:39 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 |