Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, vroeger werd een katholiek in elkaar gemept als deze verkering kreeg met een protestant (en andersom).
Andere normen en waarden (die in mijn ogen behoorlijk bekrompen zijn, want het gaat toch ten eerste om elkaar lief te hebben en dat kun je dan toch niet met geweld verbreken??).
||
Citaat:
|
Turken zijn (vaak) moslim, nederlandse meisjes (vaak) niet.
Zomaar een (nederlands) meisje zoenen is dus helemaal ![]() (weet het niet zeker, pin me er dus niet op vast) Bovendien willen veel ouders dat hun zoon (of dochter) met een Turk(se) trouwen voor de (familie)traditie.. Maar zoenen is nog wel èrg ver weg van trouwen.. ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: ik dacht juist dat turkse en marokkaanse jongens wel met nederlandse meisjes mochten, zolang ze maar uiteindelijk met 'n turkse/marokkaanse thuiskomen?
Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 00:44. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb je nog de marokkanen die gewoon hun eigen ras in stand willen houden en eisen dat hun zoon met een marokkaans meisje trouwt. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd jammer dat dit soort initiatieven geblokkeerd wordt. Als het toegestaan zou worden door ouders van Marokkaanse of Turkse jongens en meisjes om thuis te komen met een Nederlandse jongen of meisje, dan zou er veel meer begrip komen tussen ethnische groeperingen onderling.
Op het moment dat allochtone jongeren gewoon een 'bruid' kiezen uit Nederland, en niet meer zo'n achterlijke troela uit het Rifgebergte hierheen halen, dan is de integratie op de goede weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
misschien vertrouwe ze hem niet zou ik ook doen als ik hun was zekerz zijn ze nietr allemaal hetzelfde maar ik zou hem zeker niet vertrouwe en hem ook duidelijk make da hij ma iemand van zijn eigen soort ''pakt''
discriminatie???? uhm eerder de waarheid
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |