Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zeg gewoon tegen hem dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. En als hij er daarna niet mee ophoudt, drijg van naar de politie te gaan of wordt eens heel erg kwaad. Dat zal dan hopelijk wel helpen (tenzij hij een stalker is, natuurlijk, maar dat laten we buiten beschouwing) Veel succes!! Ik hoop dat je van hem af raakt.
|
![]() |
Ik geloof dat je er echt weinig aan kunt doen om het feit dat je een openbare forum betreed. Je zou wat minder informatie over jezelf kunnen zetten in je profiel ofzo. Verder zou ik het ook niet echt weten.
Als hij vervelend naar jou idee blijft doen. Zou ik gewoon hard zijn en precies laten weten hoe je erover denkt. En als hij jou blijft confronteren met de dingen die jij op deze forum hebt gezet. Je kan dan ook gewoon zeggen dat het hem verder niks aangaat. Je bent natuurlijk niet verplicht om verantwoording af te leggen. ![]()
|
![]() |
wát een sukkel....(en nu maar hopen dat ie dit leest hehehe)
![]() Maja, ik zou ook n ander profiel nemen en zorgen dat ie er nie achter kan komen wie jij bent op dit forum. Maar t probleem is, als jij wat typt over jezelf, heb je jezelf misschien ook al meteen verraden ![]() Maarrrrrrr ik zou anders es goed met hem praten, dat ie moet ophouden bijv. met dingen van jou te lezen enzo..maar ik denk niet dat hij er dan mee ophoudt, hij houdt hoogstens zn mond erover...dus zorgen dat je niet te persoonlijke dingen hier neer zet ofzo? ![]() Maar je kan dus altijd zeggen dat je nix met hem wilt en dat ie maar iemand anders zoekt om in de gaten te houden. ![]() ![]() naaaa komt wel goed, zorg gewoon dat je n andere naam neemt, en probeer voorzichtig met topics enzow om te gaan.. Good luck!! liefsssssss |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|