Oud 01-05-2002, 13:15
schuilnaampje
schuilnaampje is offline
Ik post dit onder een schuilnaam, omdat anders die 'aanbidder' dit leest.
Er is een jongen al een tijdje gek van me en ik heb hem al een paar keer afgewezen. Ik vind hem wel heel aardig enzo, maar het is gewoon mijn typ niet, en ik ben verliefd op iemand anders.
Maar daar gaat het even niet om nu.
Ik heb hier op het forum wat dingen gepost die hij helemaal niet hoeft te weten. Hij is bij toeval erachter gekomen dat ik hier op het forum zit en nu zoekt hij elke keer weer op mijn nickname en leest hij alles wat ik hier post, vandaar die schuilnaam.
Een paar dagen terug zei hij dat ie wat dingen had gelezen die hij helemaal niet leuk vond, bijvoorbeeld dat ik blow enzo. Ik vind dit echt vreselijk, dat zijn dingen die alleen mijn vrienden hoeven te weten en hij is dus totaal geen vriend.

Maar wat moet ik hier nou mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 13:57
Verwijderd
ksnapput probleem niet echt..

kom op, als je iets op een forum neer zet wat openbaar is dan komen dr natuurlijk meer mensen dan alleen je vrienden te weten dat je blowt! En wat is nu ut probleem, hij vind het niet leuk.. nou, dan gaat op die manier ms zijn verliefdheid over omdat er dingen blijken te zijn bij jou die hij toch niet zo leuk vind.. dusss..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:23
Piccola
Piccola is offline
Ik zie het probleem volgens mij ook niet echt?!
Najah, als je zo gek van hem wordt, zeg dan dat je het niet fijn vindt, dat ie moet ophouden of negeer hem juist... Uuh, ja, weet ik veel! En tsjah, dat hij het niet leuk vindt dat jij blowt is toch verder niet jouw probleem? Boeie wat hij ervan vindt.. Misschien wordt ie daardoor juist wel minder gek op je ofzo!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:28
Jamie
Jamie is offline
Ja, kap nou es met dat geblow van je de hele tijd !

Anders post je toch gewoon nog meer dingen die hij niet leuk zal vinden
Oud 01-05-2002, 14:31
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
schuilnaampje schreef:

Een paar dagen terug zei hij dat ie wat dingen had gelezen die hij helemaal niet leuk vond, bijvoorbeeld dat ik blow enzo. Ik vind dit echt vreselijk, dat zijn dingen die alleen mijn vrienden hoeven te weten en hij is dus totaal geen vriend.

Maar wat moet ik hier nou mee?

Is het niet een beetje raar dat je dingen die prive zijn op het internet gooit, en daarna klaagt dat iemand het leest?......

Als je niet wil dat hij dingen leest moet je gewoon niet op het net plaatsen.....
Oud 01-05-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Als je niet wil dat hij dingen leest moet je gewoon niet op het net plaatsen.....
Of dit gewoon onder een andere naam doen, zodat niemand die je IRL kent erachter komt.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:37
ABrules
ABrules is offline
Heej als hij toevallig hier lanskomt heb je al een behoorlijk nauwkeurige omschrijving gegeven dus ken je weer een andere schuilnaam bedenken.

Was zeker stoned toen je deze topic maakte??
of gewoon stom??
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:45
schuilnaampje
schuilnaampje is offline
Het gaat er niet per see om dat hij leest wat ik allemaal post, maar om het idee dat hij in de gaten houd wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:48
Verwijderd
Citaat:
schuilnaampje schreef:
Het gaat er niet per see om dat hij leest wat ik allemaal post, maar om het idee dat hij in de gaten houd wat ik doe.
Tsja, kun je weinig aan doen, behalve de waarheid uiten: dat het hem geen ruk aangaat wat jij doet en dat 'ie je maar beter met rust laat.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 16:52
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
schuilnaampje schreef:
Dat is het nou inderdaad... Als zij iets post hier op het forum is ze verondersteld van anoniem te zijn. Als er nou iemand de hele tijd op die naam gaat zoeken omdat hij toevallig weet wie het is en dan dat meisje daarmee gaat confronteren, terwijl hij daar nota bene niets mee te maken heeft, dan is dat niet leuk.

Zeg gewoon tegen hem dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. En als hij er daarna niet mee ophoudt, drijg van naar de politie te gaan of wordt eens heel erg kwaad. Dat zal dan hopelijk wel helpen (tenzij hij een stalker is, natuurlijk, maar dat laten we buiten beschouwing)

Veel succes!! Ik hoop dat je van hem af raakt.
Oud 01-05-2002, 17:47
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik denk dat de beste methode is om het gewoon te confronteren met de angsten die hij bij je opwekt.....
Waarschijnlijk zal hij daar best wel van schrikken...
Oud 04-05-2002, 00:09
Verwijderd
Gewoon andere naam kiezen... tja, het zal vast wel meevallen... als ik verliefd ben wil ik ook alles van hem weten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 01:01
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Ik geloof dat je er echt weinig aan kunt doen om het feit dat je een openbare forum betreed. Je zou wat minder informatie over jezelf kunnen zetten in je profiel ofzo. Verder zou ik het ook niet echt weten.

Als hij vervelend naar jou idee blijft doen. Zou ik gewoon hard zijn en precies laten weten hoe je erover denkt. En als hij jou blijft confronteren met de dingen die jij op deze forum hebt gezet. Je kan dan ook gewoon zeggen dat het hem verder niks aangaat. Je bent natuurlijk niet verplicht om verantwoording af te leggen.
Oud 04-05-2002, 09:45
browneyes
browneyes is offline
wát een sukkel....(en nu maar hopen dat ie dit leest hehehe)

Maja, ik zou ook n ander profiel nemen en zorgen dat ie er nie achter kan komen wie jij bent op dit forum.
Maar t probleem is, als jij wat typt over jezelf, heb je jezelf misschien ook al meteen verraden

Maarrrrrrr ik zou anders es goed met hem praten, dat ie moet ophouden bijv. met dingen van jou te lezen enzo..maar ik denk niet dat hij er dan mee ophoudt, hij houdt hoogstens zn mond erover...dus zorgen dat je niet te persoonlijke dingen hier neer zet ofzo?
Maar je kan dus altijd zeggen dat je nix met hem wilt en dat ie maar iemand anders zoekt om in de gaten te houden.

naaaa komt wel goed, zorg gewoon dat je n andere naam neemt, en probeer voorzichtig met topics enzow om te gaan..

Good luck!!

liefsssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten