Oud 13-08-2003, 19:37
Prea|K
Prea|K is offline
Je mag je gaan afvragen of het een Duitse aardje is die zo beïnvloedbaar is voor racistische praktijken. Doordat Duitsland, n.a.v. de 1e wereldoorlog, in zeer grote economische crises kwam en daardoor zeer grote armoede heerste, zag Hitler zijn kans schoon om zijn antichristelijke praktijken uit te voeren.

Stel je voor; de 2e wereldoorlog was satans' samenzwering tegen God. Hij wilde de eindtijd inluiden. Alleen God stak daar na loop van tijd een stokje voor.
Alles duidde aan op een wereldorde die geleid moet worden door de antichrist Hitler en zijn valse profeet Rosenberg. Hitler creëerde een eigen religie, die uit de hekserij, heidense mythe en satanisme kwam. Hitler kwam in de 1e instantie over als een voorvechter van de mens en zo zal de antichrist in de 1e instantie ook bij de mensheid overkomen. De Joden werd verafschuwd en op brute wijze vermoord. De Joden zijn nog steeds Gods volk en daar komt die haat van de nazi's jegens de Joden vandaan.

Wat erg mysterieus rond het persoontje van Hitler was, is het feit dat hij in de 1e wereldoorlog dodelijk gewond raakte. Men zegt dat hij namelijk dwars door zijn kruis geschoten is. Daarbij mocht niemand zijn armen en benen zien. Let maar eens op, tijdens de heetste zomerdagen zag je Hitler nooit met opgestroopte mouwen.

Daarbij mochten zijn vriendinnen hem niet aanraken, vandaar dat zijn relaties louter op platonische basis waren.
Toen Hitler zelfmoord pleegde, heeft men zijn lijk nooit gevonden!

Ja, de Russen menen in bezit te zijn van zijn lijk, maar volgens de veiligheidsdiensten schijnt dat op leugens gebaseerd zijn en is Hitler letterlijk van deze aardkloof verdwenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 20:58
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Wanneer je het zo stelt klinkt het allemaal heel eng en duivels.
Maar hoe zit het dan met anderen zoals Stalin of Mussolini? Zou het toeval zijn dat deze mensen allemaal ongeveer rond dezelfde tijd hebben geleefd?
Could be, maar toch geloof ik hier niet zo sterk in. De wereld was gewoon ongelijk verdeeld, duitsland (en hitler) voelde zich onderdrukt en kwam in opstand. Als dit alles het werk van de duivel is, dan is hij er nu nog. (denk aan de situatie in irak bijv.) God heeft hem dus niet helemaal kunnen 'uitschakelen'.
Ik denk dat het o.a. de hebzucht van mensen is die dit allemaal heeft veroorzaakt.

Maar goed, volgens mij mis ik de clue van het verhaal. Ik zag laatst een docu over hitler's dood, helaas heb ik het niet helemaal af kunnen kijken, maar in het begin hadden ze het over dat er idd geen lichaam van hitler is gevonden, maar een stel tanden die mogelijk van hem waren. Ik heb het niet helemaal gezien, dus kan hier niet verder op ingaan, maar het was op discovery te zien, dus misschien staat er nog wat meer info op de site.

*zoekt*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Je mag je gaan afvragen of het een Duitse aardje is die zo beïnvloedbaar is voor racistische praktijken.

Citaat:
Ja, de Russen menen in bezit te zijn van zijn lijk, maar volgens de veiligheidsdiensten schijnt dat op leugens gebaseerd zijn en is Hitler letterlijk van deze aardkloof verdwenen.
Toen hij dood was hebben wat gasten van SS hem in een kuil gegooit en in de fik gestoken mocht je dat nooit gehoord hebben.

Maar ik vind het wel een coole complot theorie met hitler en de duivel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:12
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-08-2003 @ 22:07:

Toen hij dood was hebben wat gasten van SS hem in een kuil gegooit en in de fik gestoken mocht je dat nooit gehoord hebben.

Dat is ook maar een speculatie, net zoals van de vele andere honderden. Niemand weet het, dat is het rare. Als het wel zo was dan was het uitgebreid in het nieuws geweest.

Citaat:
Maar ik vind het wel een coole complot theorie met hitler en de duivel
Je moet toch wat met je vrije tijd in de vakantie.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:26
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-08-2003 @ 22:07:
Ik wou zeggen. De KGB/FSB ontkent in alle toonaarden Hitler's resten te hebben.
Oud 13-08-2003, 21:39
Verwijderd
God en Satan zijn geen poppenspelers, maar krachten. Ze kunnen dit dus nooit bereikt hebben. Hoewel de Holocaust natuurlijk wel perfect in de theorie past dat joden de dood van Jezus Christus op hun geweten hebben. Een theorie die ik niet aanhang overigens.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:10
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-08-2003 @ 22:39:
God en Satan zijn geen poppenspelers, maar krachten. Ze kunnen dit dus nooit bereikt hebben. Hoewel de Holocaust natuurlijk wel perfect in de theorie past dat joden de dood van Jezus Christus op hun geweten hebben. Een theorie die ik niet aanhang overigens.
Volgens mij hebben de romeinen Jezus veroordeeld... Hoewel hij natuurlijk door de Jood (Judas) is verraden..
Maar whats the point? Zonder dood van Jezus toch geen verlossing? Hij stierf toch voor onze zonden? Wees blij dat ie opgehangen is....
Oud 13-08-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 13-08-2003 @ 23:10:
Volgens mij hebben de romeinen Jezus veroordeeld... Hoewel hij natuurlijk door de Jood (Judas) is verraden..
Maar whats the point? Zonder dood van Jezus toch geen verlossing? Hij stierf toch voor onze zonden? Wees blij dat ie opgehangen is....
Ach, die theorie bestaat nu eenmaal. Het fijne weet ik er niet van. Ik heb het Nieuwe Testament nog niet gelezen, dus ik kan er nog geen eigen oordeel over vellen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:41
Joostje
Joostje is offline
De joden konden kiezen tussen een misdadiger vrijlaten, of jezus. ze kozen voor de misdadiger. volgens de bijbel dan.
Oud 13-08-2003, 23:51
Agnès
Agnès is offline
Interessante gedachte, vind het wel wat ver gezocht.
Oud 14-08-2003, 08:09
Tio
Tio is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-08-2003 @ 00:41:
De joden konden kiezen tussen een misdadiger vrijlaten, of jezus. ze kozen voor de misdadiger. volgens de bijbel dan.
Dat het de joden waren, omdat in die tijd iedereen daar Jood was laat de bijbel geloof ik een beetje buiten beschouwing. En verder sluit ik me bij duyvel aan. Als de joden er niet voor hadden gezorgd dat Jezus aan het kruis was gestorven, dan was dat hele Christendom niets geworden. Dus eigenlijk moeten de Christenen de Joden dankbaar zijn.

Ontopic:

Het lijkt me een nogal vergezochte theorie. Er zijn in de geschiedenis wel vaker maniakale massamoordenaars geweest en die waren ook niet allemaal de Anti-christ. Ten tweede lijkt het me teveel "eer" om Hitler als Anti-christ te zien. Hij was gewoon een doorgeslagen fascistische machtswellusteling, zoals er wel meer zijn. Alleen had hij toevallig de kans om ook nog iets te doen, ipv achter de gerania te zitten mokken.
Oud 15-08-2003, 11:45
REIE
REIE is offline
Hitler was zelf erg religieus! Meermaals heeft hij gezegd dat hij het als een missie van God zag om Duitsland te zuiveren. Kijk hier maar eens.
@McCaine, Rusland heeft wel de schedel van Hitler. Ook hoorde ik vorige week van iemand dat een soldaat van het Rode Leger Hitlers penis zou afgesneden hebben toen hij dood in de bunker lag, voordat het lijk buiten verbrandt werd. Nu staat het orgaan op sterk water af te wachten op koper...
Oud 15-08-2003, 11:52
Prea|K
Prea|K is offline
@REIE, en jij gelooft dat van die penis? Een penis verrot na 60 jaar..denk na. Sterk water whaha jahoor.

Dan moet dat ding gekrompen zijn naar de maat van een wormpje..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:52
REIE
REIE is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 15-08-2003 @ 12:52:
@REIE, en jij gelooft dat van die penis? Een penis verrot na 60 jaar..denk na. Sterk water whaha jahoor.

Dan moet dat ding gekrompen zijn naar de maat van een wormpje..
@Prea l K: lees jij wel? "Zou hebben afgesneden" is iet wat anders dan "heeft afgesneden" en mijn bron is ook verre van betrouwbaar.
Oud 15-08-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Hitler was zelf erg religieus! Meermaals heeft hij gezegd dat hij het als een missie van God zag om Duitsland te zuiveren.
De nazis moesten weinig van god en de kerk hebben, Hitler zal dus nooit over een missie van god gesproken hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 21:10
Whitey
Whitey is offline
Tsja maar als je het zo bekijkt kun je in elke strijd tussen goed en kwaad wel een AntiChrist aanwijzen; ja zelfs die ruzie tussen je ouders "mam, het is me duidelijk jij werkt voor Satan!!". Kom op zeg, wat voor nut zou het nou voor de Duivel hebben om de 2e wereldoorlog te ontketenen, aangenomen dat hij geen idioot is.

1: Hij weet dat God elk moment in kan grijpen en zn plan de mist in kan laten lopen
2: Hij weet dat Duitsland vs. Amerika & Rusland een niet te winnen strijd is

De Duivel weet dus al van tevoren dat hij gaat verliezen. 'Zijn' Nazis delven het onderspit en de Joden (die hij volgens jou uit wilde roeien) leven tot op de dag van vandaag gewoon door en worden zelfs sterker omdat ze na de holocaust hulp krijgen van alle westerse landen en vooral Amerika. Stel; de Duivel ontkedende de tweede wereldorlog. Hij verloor, en de joden krijgen daarna zoveel steun dat een volgende 'operatie' zo goed als onmogelijk gemaakt wordt. Niet echt strategisch.

Als we verder denken volgens jouw theorie zouden in de moderne wereld de Palestijnen door de Duivel gezonden worden. In dat geval zou Allah gelijk moeten staan aan de Duivel want de Palestijnen zeggen uit naam van Allah te handelen. Zoals je merkt leidt dit nergens toe. Accepteer het feit maar dat Hitler gewoon een doorgedraaid genie was, die helaas voor hemzelf maar gelukkig voor de wereld niet slim genoeg was om zijn plannen tot uitvoer te brengen.

Trouwens, wat was volgens de Kerk aan de hand tijdens de kruistochten? Moest men toen niet een bepaalde stad uit de handen van de 'heidenen' bevrijden, en werden zij toen niet door God gezonden?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 08:04
Optima
Optima is offline
@ Prea|K

Voordat je een theorie op de geschiedenis gaat toepassen, is het misschien beter dat je daarvoor even leest in de juiste informatie.

Er bestaat namelijk een verkeerd beeld over de antichrist. De antichrist wordt hier gezien als een soort mythisch figuur, die een pad van ellende achter zich laat door moord en vernietiging.

Niets is echter minder waar. Ik adviseer jullie [i] De anti christo[i] te lezen. Een verhandeling over de antichrist, waarvan de schrijver me , schaamtevol, even ontglipt is.

Hieruit blijkt dat de antichrist precies is wat zijn naam al aangeeft: het tegenovergestelde van christus. Geen bescheidenheid, maar hij zal aan het hoofd van iedere tafel zitten

Ik denk niet zozeer dat de antichrist gebeten is om mensen lichamelijk te vernietigen, maar meer op de geestelijke verderving. De ziel is namelijk het hoogste goed.

De antichrist is niet gezeten in één persoon, maar in de geest van de hedendaagse maatschappij. Wij leven in luxe omdat anderen creperen. Waarom tevreden zijn met wat je hebt, als je met geld nog meer kunt kopen, dan je stoutste dromen?
Oud 17-08-2003, 13:58
Sander86
Sander86 is offline
Ik vind het een interessante theorie.
Satan reageert zijn frustraties lekker
af op de mens door iemand ertoe te drijven
een heleboel mensen het hoekie om te helpen. De persoon
die aan het begin van het forum zei dat het een
domme zet van hem was, omdat Rusland en de V.S.
machtiger zijn dan Duitsland heeft op zijn minst
niet helemaal goed opgelet. Ondanks de overmacht
van twee kanten heeft Hitler ruim 6.000.000 joden
kunnen vermoorden!
Ik moet oppassen met wat ik nu zeg, maar zou de duivel
na zijn "daad" niet op zijn minst met een grote glimlach
kunnen hebben gezegd:
"Alle beetjes baten?"

Daar komt nog eens bij:
Satan weet dat hij op een dag vernietigd zal worden door God,
dus hoe onstrategisch ook, hij heeft niks te verliezen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten