Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
hoi Suus,
hmm, sorry dat ik nu pas reageer, had het nog niet eerder gelezen. heb je al met je moeder gepraat, of moet dat nog komen? als je wel al hebt gepraat, hoe is het gesprek verlopen? zoals Quiana zegt moet vertrouwen van twee kanten komen. misschien was het, van jou kant, slimmer geweest te zeggen dat je aan de pil wilde... als je moeder dan niet achter je stond, had je het alsnog stiekem kunnen doen, en stond je nu wat sterker zeg maar. Genoeg achteraf gelul nu... Toen jij hier was, in Den Helder, leken je moeder en jij een heel sterke band te hebben. ik denk niet dat die zomaar kapot is, of makkelijk te beschadigen is. misschien een paar krasjes? op zich moet het denk ik niet zo HEEL moeilijk zijn deze te herstellen. stel je volwassen op als je met haar praat. probeer echt naar haar te luisteren, en er niet dwars tegen in te gaan als je het er niet mee eens bent. gewoon luisteren, en argumentatie vragen, en evt daarna zeggen waar je het niet mee eens bent. alleen al door dat soort dingen zal ze echt wel inzien dat je volwassen bent (wordt), en de pil een goeie beslissing was, met dezelfde reden als Leonoor noemt. Ik weet het ook verder niet met jou relatie. als hij echt om jou geeft, gaat het straks voor hem heel erg moeilijk worden. ik kan wel zeggen dat hij moet kiezen, maar waarschijnlijk valt er weinig te kiezen en word hij door zijn familie verstoten... (zodra zijn vader het weet). het word dus voor hem (jullie...) een moeilijke situatie, en dus dat van 'het zal me een worst wezen' daar kan je je nog wel eens in vergissen... veel succes met alles meizzie! knuff, wendy p.s. vertel haar evt. kalm dat je het niet op prijs stelt dat ze tussen je spullen neust en je dat bij haar toch ook niet doet.
|
[QUOTE]...
![]() [B] heb je al met je moeder gepraat, of moet dat nog komen? als je wel al hebt gepraat, hoe is het gesprek verlopen? Toen jij hier was, in Den Helder, leken je moeder en jij een heel sterke band te hebben [QUOTE] [B] Hoi Wen, ze wil deze week met me praten... Onze band is nog steeds wel goed, alleen is ze heel teleurgesteld in me en dat laat ze ook wel zien... Jullie hebben gelijk, t moet van 2 kanten komen en t wordt ook nog wel moeilijk, vooral als zijn vader er achter komt, nu is de situatie nog te doen... Ik zal haar uit laten praten enzo...Bedankt voor de reacties...
|
Okej, we hebben gepraat...Ze is erachter gekomen dat ik de Morning after pil heb geslikt door WEER!! op m'n kamer te kijken en zoeken
![]() ![]() ![]() Nou, voor mijn gevoel kon ik dat niet meer... We denken er allebei gewoon anders over en misschien zal dat wel nooit veranderen ![]() Ik ben wel heel blij dat ze niet boos op me is! Maar haar vertrouwen ben ik weer een stukje verloren... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel fijn dat ze niet boos is, dat scheelt wel, denk ik. Sterkte en succes. (f) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 | |
Psychologie |