Oud 13-08-2003, 16:23
HenkMul
HenkMul is offline
Maar toch blijft Henk terugkomen. Is het leedvermaak, wil hij met zijn erudiete persoonlijkheid de armzalige scholiertjes imponeren, zoekt hij naar gelijkgestemden die op één hand te tellen zijn alhier of heeft Henk gewoon geen leven? De laatste verklaring lijkt mij het meest plausibel.

In ieder geval, herken jij jezelf in de bovenstaande topicstelling?

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 16:24
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Ik heb mij tientallen keren hetzelfde afgevraagd.
Oud 13-08-2003, 16:28
Verwijderd
ik erger me vooral aan de mensen die denken dat ze in enkele of vele (zoals in jouw geval) opzichten beter zijn dan anderen... zij respecteren duidelijk geen meningen van anderen en hebben geen flauw idee wat er in de gedachten van anderen belangrijk is omdat zij zich zelf boven alles plaatsen..

Met vriendelijke groet,

Cytherea
Oud 13-08-2003, 16:28
thunder110
thunder110 is offline
Irritatie is een fijn gevoel.
Oud 13-08-2003, 16:32
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-08-2003 @ 17:28:
ik erger me vooral aan de mensen die denken dat ze in enkele of vele (zoals in jouw geval) opzichten beter zijn dan anderen... zij respecteren duidelijk geen meningen van anderen en hebben geen flauw idee wat er in de gedachten van anderen belangrijk is omdat zij zich zelf boven alles plaatsen..

Met vriendelijke groet,

Cytherea
Erg leuk, die huis-, tuin- en keukenwaarheden. Feit is wel, dat je zeker als puber een aantal fasen (zowel geestelijk als fysiek) meemaakt, die bepalend zijn voor je persoonlijkheid. Waarlijk wordt er hier in het algemeen louter over datgene bediscussieerd wat voor de niet-puber al een tijd voor waar wordt aangenomen. Dat heeft niks te maken met een gebrek aan respect, eerder met het op een andere golflengte zitten.

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 16:33
Verwijderd
Wat een loos topic weer
Ga toch spammen op D&A.

De grafkanker, ()

Katje
Oud 13-08-2003, 16:34
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 13-08-2003 @ 17:28:
Irritatie is een fijn gevoel.
Op zekere momenten leidt irritatie tot een best fijn gevoel in de onderbuik. Ben ik de enige met deze visie?

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 16:35
WijfMan
WijfMan is offline
Ik heb een hekel aan simplistische mensen.
Oud 13-08-2003, 16:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik erger me trouwens al tijden aan je afsluiting (Met vriendelijke groeten)
Alleen daaruit blijkt al dat je je een meerdere van ons voelt en waar is dat voor nodig?
Ik bedoel: wat is er zo goed/geweldig aan jou dat je je ergert aan anderen en je beter voelt?
Oud 13-08-2003, 16:38
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-08-2003 @ 17:37:
Alleen daaruit blijkt al dat je je een meerdere van ons voelt en waar is dat voor nodig?
Ik bedoel: wat is er zo goed/geweldig aan jou dat je je ergert aan anderen en je beter voelt?

als je je zo aan hem ergert , zet hem op je negeerlijst. Daar dienen die dingen voor.... 'k Heb het ooknet gedaan.
Oud 13-08-2003, 16:39
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-08-2003 @ 17:37:
Leidt ergeren per definitie tot een voldaan gevoel van arrogantie?

Ik snap overigens niet waarom ik mezelf beter zou moeten voelen vanwege mijn uiterst vriendelijke begroeting aan het eind van elk bericht.

Henk Mul.
miro
miro is offline
Ik heb een hekel aan mensen die zich anders voordoen dan dat ze zijn en zich daarom verheven voelen boven andere mensen.
Verwijderd
Ik heb behalve een hekel aan simplisme (wat de facto aangeboren is en waar het individu eigenlijk weinig schuld aan heeft) ook een gruwelijke hekel aan mensen die denken dat eruditie blijkt uit een nodeloos moeilijk taalgebruik.
Oud 13-08-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 17:32:
Erg leuk, die huis-, tuin- en keukenwaarheden. Feit is wel, dat je zeker als puber een aantal fasen (zowel geestelijk als fysiek) meemaakt, die bepalend zijn voor je persoonlijkheid. Waarlijk wordt er hier in het algemeen louter over datgene bediscussieerd wat voor de niet-puber al een tijd voor waar wordt aangenomen. Dat heeft niks te maken met een gebrek aan respect, eerder met het op een andere golflengte zitten.

Henk Mul.
Dan vraag ik me toch altijd af waarom je dan hier bent.. om te beseffen dat je ouder bent dan ons.. omdat je dan denkt meer levenservaring te hebben.. of wil je beseffen dat je eerder dood gaat dan wij (over het algemeen genomen)?

En trouwens niet alles wat voor waar wordt aangenomen (door jong en oud) is ook waar.. ook volwassenen dachten vroeger dat de aarde plat was..
Oud 13-08-2003, 16:41
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-08-2003 @ 17:40:
En trouwens niet alles wat voor waar wordt aangenomen (door jong en oud) is ook waar.. ook volwassenen dachten vroeger dat de aarde plat was..
Nou, Henk, daar heeft ze je hoor.
Oud 13-08-2003, 16:41
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-08-2003 @ 17:39:
mensen die denken dat eruditie blijkt uit een nodeloos moeilijk taalgebruik.
So true, so true
Oud 13-08-2003, 16:43
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Dan vraag ik me toch altijd af waarom je dan hier bent.. om te beseffen dat je ouder bent dan ons.. omdat je dan denkt meer levenservaring te hebben.. of wil je beseffen dat je eerder dood gaat dan wij (over het algemeen genomen)?

Weet je wat het is, het is leuk om te zien hoe mensen reageren op een topic dat je geopent hebt.
Reacties uitlokken, geweldig toch?
En dan boeit het niet eens dat jij hetzelfde doet

Maar goed, thats me
Oud 13-08-2003, 16:45
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:

En wederom een wedervraag; waarom neem je meteen aan dat ik een aantal jaren ouder ben dan jij? Die laatste vraag raakt overigens kant noch wal. Introspectief bekeken denk ik vooral dat het draait om een soort instinctieve zorg, die ik over de scholieren wil dragen. Net als het feit dat ik iedereen vriendelijk wil begroeten, wil ik ook mijn extra kennis aan jullie duidelijk maken.

En zoals donder110 al heeft aangegeven, met die laatste zin heb je me zeker tuk, jonkvrouwe Cytherea.

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 16:48
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 17:45:
En wederom een wedervraag; waarom neem je meteen aan dat ik een aantal jaren ouder ben dan jij? Die laatste vraag raakt overigens kant noch wal. Introspectief bekeken denk ik vooral dat het draait om een soort instinctieve zorg, die ik over de scholieren wil dragen. Net als het feit dat ik iedereen vriendelijk wil begroeten, wil ik ook mijn extra kennis aan jullie duidelijk maken.

En zoals donder110 al heeft aangegeven, met die laatste zin heb je me zeker tuk, jonkvrouwe Cytherea.

Henk Mul.
Ze neemt het niet aan, ze vraagt het zich af...
En "ouder zijn" hoeft niet eens iets met leeftijd te maken hebben...
Oud 13-08-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 17:45:

Henk Mul.
Nou jij doet alsof je zo wijs bent en in sprookjes is de wijze man altijd oud..

Als jij iets als kennis beschouwd zal ik het niet als waarheid aannemen (net zo min als dat van een ander)... een mening is niet de waarheid maar een weergave van de denkwijze van een individu..
Oud 13-08-2003, 16:52
WijfMan
WijfMan is offline
Ok, ik heb ongelijk

over dat leeftijd gebeuren
Oud 13-08-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
WijfMan schreef op 13-08-2003 @ 17:48:
Ze neemt het niet aan, ze vraagt het zich af...
En "ouder zijn" hoeft niet eens iets met leeftijd te maken hebben...
Nee... ik denk dat ouder zijn meer te maken heeft met de levenservaring die je hebt...
Oud 13-08-2003, 16:54
Evil creature
Evil creature is offline
n00b

Oud 13-08-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
WijfMan schreef op 13-08-2003 @ 17:52:
Ok, ik heb ongelijk

over dat leeftijd gebeuren
ik zag jouw reactie pas later.. mijne was meer een ontwijking op de vraag omdat ik er geen antwoord op had.. maar dat van jouw klopte dus wel een beetje
Oud 13-08-2003, 16:57
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-08-2003 @ 17:54:
ik zag jouw reactie pas later.. mijne was meer een ontwijking op de vraag omdat ik er geen antwoord op had.. maar dat van jouw klopte dus wel een beetje
Ah, gelukkig
Oud 13-08-2003, 16:57
dark_poetry
dark_poetry is offline
@ harrie lul:En jij bent gewoon een mafkees die denkt dat ie bijzonder is.
Oud 13-08-2003, 16:58
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-08-2003 @ 17:51:

Als jij iets als kennis beschouwd zal ik het niet als waarheid aannemen (net zo min als dat van een ander)... een mening is niet de waarheid maar een weergave van de denkwijze van een individu..
Ha, eindelijk, een gelijkgestemde!

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 16:59
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 17:58:

Henk Mul.
...
Oud 13-08-2003, 17:00
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 17:58:

Henk Mul.
Beetje laat, maar goed
Oud 13-08-2003, 17:04
Six4Eight
Six4Eight is offline
Waarom moeite doen om hier te laten blijken dat het je niet zint.

Geeft me heuse flashbacks aan manisch depressieve mensen die aandacht trekken juist omdat ze dat fijn vinden.

Rot gewoon op of niet. Simpel.
Oud 13-08-2003, 17:15
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-08-2003 @ 17:39:
Ik heb behalve een hekel aan simplisme (wat de facto aangeboren is en waar het individu eigenlijk weinig schuld aan heeft) ook een gruwelijke hekel aan mensen die denken dat eruditie blijkt uit een nodeloos moeilijk taalgebruik.
Vandaar dat ik U zo tegen sta.

Oud 13-08-2003, 17:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik erger me aan mensen die een nieuwe nick gaan aanmaken en daarin gaan spelen of ze een of andere randdebiel zijn, want zeg nou zelf.
Oud 13-08-2003, 17:19
HenkMul
HenkMul is offline
Zelf.

een eveneens kinderachtige Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 17:24
MickeyV
MickeyV is offline
Suggereert Wishful dat ik Henk Mul ben?
Oud 13-08-2003, 17:24
MickeyV
MickeyV is offline
Of erger!: dat Henk een idioot is!?
Oud 13-08-2003, 17:25
Koning
Koning is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 17:32:

Henk Mul.

als niet puber ben je geen scholier en moet je je niet ergeren aan het gedrag van mensen, je hebt vast zelf ook zulke perioden gehad, leuk voor je dat je dat niet (meer) hebt maar val ons er niet lastig mee
Oud 13-08-2003, 17:27
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Och maar Nare Man toch. Wellicht is het jou niet in het oog gevallen dat bepaalde figuren hier op het forum juist schertsend met taal om willen gaan, niet enkel om aandacht te trekken maar ook om hun eigen figuur als het ware te bespotten. Welnu, namen zal ik niet noemen, maar als men een controversieel aantal controversiële topics opent op Lifestyle en men daarmee impliciet zowel de bekendste forummers van dat subforum beledigt als het waarheidsgehalte van dat gehele subforum omlaag haalt, kun jij niet werkelijk beweren dat men dat zou doen om werkelijk en waarlijk erudiet over te komen. Natuurlijk spreken wij hier over de meest erudiete en eloquente mensen, ware het niet dat er bepaalde individuen zijn die wensen deze mensen voor pseudo-intellectuelen uit te maken en hen te bestempelen tot forumafval. Neen toch! Wellicht zijn het juist die mensen die zich voor ogen hebben gesteld als intellectueel een pseudo-intellectueel te spelen die intellectueel wil overkomen die zij dan beledigen. Aandacht krijgen zij nu dus, klaarblijkelijk, genoeg en misschien moet men eens naar de dieperliggende boodschap gaan kijken. Hoe moeilijker de taal, hoe dieper de boodschap?
Zoals mijn signature zegt, Nare Man, enkel het kunnen van iets geeft ons de optie tussen de keuze van het te doen en het niet te doen, en daarom, kunnen mensen die eruditie lijken voor te wenden niets anders zijn dan erudiete mensen.

Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 17:30.
Oud 13-08-2003, 17:28
WishfulDreaming
Citaat:
MickeyV schreef op 13-08-2003 @ 18:24:
Suggereert Wishful dat ik Henk Mul ben?
Heb ik jouw naam genoemd?
Oud 13-08-2003, 17:29
WishfulDreaming
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 18:19:
Zelf.

een eveneens kinderachtige Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 17:31
Koning
Koning is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 13-08-2003 @ 18:27:
Och maar Nare Man toch. Wellicht is het jou niet in het oog gevallen dat bepaalde figuren hier op het forum juist schertsend met taal om willen gaan, niet enkel om aandacht te trekken maar ook om hun eigen figuur als het ware te bespotten. Welnu, namen zal ik niet noemen, maar als men een controversieel aantal controversiële topics opent op Lifestyle en men daarmee impliciet zowel de bekendste forummers van dat subforum beledigt als het waarheidsgehalte van dat gehele subforum omlaag haalt, kun jij niet werkelijk beweren dat men dat zou doen om werkelijk en waarlijk erudiet over te komen. Natuurlijk spreken wij hier over de meest erudiete en eloquente mensen, ware het niet dat er bepaalde individuen zijn die wensen deze mensen voor pseudo-intellectuelen uit te maken en hen te bestempelen tot forumafval. Neen toch! Wellicht zijn het juist die mensen die zich voor ogen hebben gesteld als intellectueel een pseudo-intellectueel te spelen die intellectueel wil overkomen die zij dan beledigen. Aandacht krijgen zij nu dus, klaarblijkelijk, genoeg en misschien moet men eens naar de dieperliggende boodschap gaan kijken. Hoe moeilijker de taal, hoe dieper de boodschap?
Zoals mijn signature zegt, Nare Man, enkel het kunnen van iets geeft ons de optie tussen de keuze van het te doen en het niet te doen, en daarom, kunnen mensen die eruditie lijken voor te wenden niets anders zijn dan erudiete mensen.
tis mooi weer, ga buite voetballe ofzo
Oud 13-08-2003, 17:32
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-08-2003 @ 18:28:
Heb ik jouw naam genoemd?
Geenszins, weshalve ik toch een vervoeging van het ww "suggereren" gebruikte, niet?
Oud 13-08-2003, 17:32
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Sync schreef op 13-08-2003 @ 18:31:
Volgens mij zit hier een diepere boodschap achter. Wees op uw hoede, Ochlo, we hebben hier te maken met de personificatie van intellect.

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 17:33
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Sync schreef op 13-08-2003 @ 18:31:
De wannabe-Bergkamp in mij is al sedert jaren overleden.
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Six4Eight schreef op 13-08-2003 @ 18:04:
Waarom moeite doen om hier te laten blijken dat het je niet zint.

Geeft me heuse flashbacks aan manisch depressieve mensen die aandacht trekken juist omdat ze dat fijn vinden.

Rot gewoon op of niet. Simpel.
Ik vind niet dat je manisch-depressiviteit moet spotten, , , , , , .

Henk Mul.
Koning
Koning is offline
probeer meer op een flauwe manier duidelijk te maken dat het verhaal wat te lang is en je beter wat ruimte tussen bepaalde stukken kon laten
Oud 13-08-2003, 17:34
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 18:32:
Volgens mij zit hier een diepere boodschap achter. Wees op uw hoede, Ochlo, we hebben hier te maken met de personificatie van intellect.

Henk Mul.
Wellicht probeert hij ons naar het sportforum te lokken! Wacht! Neen! Ik zal eerst mijn computer buiten zetten, en dan een topic openen over de kleinburgerlijkheid van voetbal...
Oud 13-08-2003, 17:34
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-08-2003 @ 18:33:
Ik vind niet dat je manisch-depressiviteit moet spotten, , , , , , .

Henk Mul.
Wat frappant, ik voel me opeens weer heel goed in m'n vel zitten. Ik ben een echte koning!

, , .

Henk Mul.
Oud 13-08-2003, 17:35
Koning
Koning is offline
ja brainchild, dat je die opmerking zo opvat valt me tegen,
Oud 13-08-2003, 17:35
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
Sync schreef op 13-08-2003 @ 18:33:
probeer meer op een flauwe manier duidelijk te maken dat het verhaal wat te lang is en je beter wat ruimte tussen bepaalde stukken kon laten
Alinea's! Een genot voor de één, een schande voor de ander! Sinds ik op een tentamen Nederlands een punt aftrek kreeg voor het vergeten van alinea's behoren alinea's voor mij tot de as van het kwaad. Trauma's. Allemaal trauma's. En mijn pappa toen ik drie was. BOEHOE.
Oud 13-08-2003, 17:37
WishfulDreaming
Citaat:
MickeyV schreef op 13-08-2003 @ 18:32:
Geenszins, weshalve ik toch een vervoeging van het ww "suggereren" gebruikte, niet?
Het feit dat jij 'suggereert' dat ik het over jou had, vond ik al vreemd, wel omdat ik a. je naam niet heb genoemd, en b. je niet heb geqouted.

Maargoed. Wanneer wordt dit gesloten :\
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten