Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik erger me trouwens al tijden aan je afsluiting (Met vriendelijke groeten)
Alleen daaruit blijkt al dat je je een meerdere van ons voelt en waar is dat voor nodig? Ik bedoel: wat is er zo goed/geweldig aan jou dat je je ergert aan anderen en je beter voelt?
||
Citaat:
als je je zo aan hem ergert , zet hem op je negeerlijst. Daar dienen die dingen voor.... 'k Heb het ooknet gedaan.
||
Citaat:
Ik snap overigens niet waarom ik mezelf beter zou moeten voelen vanwege mijn uiterst vriendelijke begroeting aan het eind van elk bericht. Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens niet alles wat voor waar wordt aangenomen (door jong en oud) is ook waar.. ook volwassenen dachten vroeger dat de aarde plat was.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Reacties uitlokken, geweldig toch? En dan boeit het niet eens dat jij hetzelfde doet ![]() Maar goed, thats me ![]()
||
Citaat:
En zoals donder110 al heeft aangegeven, met die laatste zin heb je me zeker tuk, jonkvrouwe Cytherea. Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
![]() |
Citaat:
En "ouder zijn" hoeft niet eens iets met leeftijd te maken hebben...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als jij iets als kennis beschouwd zal ik het niet als waarheid aannemen (net zo min als dat van een ander)... een mening is niet de waarheid maar een weergave van de denkwijze van een individu.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
als niet puber ben je geen scholier en moet je je niet ergeren aan het gedrag van mensen, je hebt vast zelf ook zulke perioden gehad, leuk voor je dat je dat niet (meer) hebt maar val ons er niet lastig mee
|
![]() |
Och maar Nare Man toch. Wellicht is het jou niet in het oog gevallen dat bepaalde figuren hier op het forum juist schertsend met taal om willen gaan, niet enkel om aandacht te trekken maar ook om hun eigen figuur als het ware te bespotten. Welnu, namen zal ik niet noemen, maar als men een controversieel aantal controversiële topics opent op Lifestyle en men daarmee impliciet zowel de bekendste forummers van dat subforum beledigt als het waarheidsgehalte van dat gehele subforum omlaag haalt, kun jij niet werkelijk beweren dat men dat zou doen om werkelijk en waarlijk erudiet over te komen. Natuurlijk spreken wij hier over de meest erudiete en eloquente mensen, ware het niet dat er bepaalde individuen zijn die wensen deze mensen voor pseudo-intellectuelen uit te maken en hen te bestempelen tot forumafval. Neen toch! Wellicht zijn het juist die mensen die zich voor ogen hebben gesteld als intellectueel een pseudo-intellectueel te spelen die intellectueel wil overkomen die zij dan beledigen. Aandacht krijgen zij nu dus, klaarblijkelijk, genoeg en misschien moet men eens naar de dieperliggende boodschap gaan kijken. Hoe moeilijker de taal, hoe dieper de boodschap?
Zoals mijn signature zegt, Nare Man, enkel het kunnen van iets geeft ons de optie tussen de keuze van het te doen en het niet te doen, en daarom, kunnen mensen die eruditie lijken voor te wenden niets anders zijn dan erudiete mensen. Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 17:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed. Wanneer wordt dit gesloten :\ |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |