Advertentie | |
|
![]() |
|
De 23e is er een Carribean feest in mijn stadje, dus ik denk dat ik daar met mijn gezinnetje (mama, papa, broertje, zusje
![]() ![]() ![]()
|
vriendin van me mocht ook kiezen wat ze wilde doen op d'r verjaardag. die is naar de bios in scheveningen geweest, daarna over het strand gelopen en tenslotte uit eten geweest.
best een leuk alternatief, wanneer je niet van feesten houdt.
|
Pff mijn ouders hebben niet veel geld, dus ik ga niet teveel van ze vragen.
EN het is niet zo dat ik niks wil doen met me ouders, het ging meer om de rest van me familie, daar zitten een paar zeikerds tussen, en die gaan allemaal om de beurt vragen waarom ik ontslag heb genomen en wat ik nu ga doen, en na drie keer dat verhaal op te hangen heb je het wel gehad... En ik heb ook absoluut een hekel aan dat gezoen en beleefde gedrag ![]() Dus gezellig met mijn ouders, me broertje en me zusje lijkt me het beste alternatief ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga computeren en zij mogen me de hele dag tosti's komen brengen. Aangezien ik het dan niet zelf hoef te doen. >:] Niks mis met een beetje luiheid.
En anders wil ik Iced Earth in mijn achtertuin. Ter compensatie van hun niet-op-komen-dagerij op WOA. Hoe mijn ouders daar voor willen zorgen boeit niet, ze zeiden toch dat ik alles mocht kiezen wat ik wou? >:] |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Over het strand lopen en dan in een knus restaurantje op de boulevard eten.. Maar dat wil ik niet met m'n ouders eigenlijk. ![]() Ehm, winkelen (op hun kosten ![]() uit eten is ook wel goed, zou ik wel doen iig.
|
Verwijderd
|
ik denk dat ik samen met mijn broer zijn vriendin en me moeder naar sixflags ga ofzo.. me vader heeft toch geen zin.. kan die mooi de zolder afmaken zodat mijn broer daar kan slapen en ik op zijn kamer...
*pling* *krijgt idee* Ik wil graag mijn broer zijn kamer voor mijn verjaardag.. en ok.. we gaan hem met zijn allen verven en inrichten.. gezellig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of groepskorting omdat je met de familie gaat
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||