Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ps. hij ligt aan de andere kant van het gedeelte waar je alleen met pak kan komen ofzo
||
![]() |
Citaat:
En je moet uiteindelijk over de onderste brug heen, waar aan het eind een huis zit met garage. Rij de garage in, en je hebt em...
|
Zodra je de missie aanneemt, ga je naar het politiebureau. Je loopt naar binnen, en wacht even in de eerste kamer waar je binnenkomt. Onder in beeld wordt dan iets gezegd als:"you'll find something useful in the stations locker room". Die locker room zit aan de linker kant (zodra je binnenkomt).
|
Ga meteen naar links vind je pakje van politie kan je makkelijk voor card zorgen, maak je cel open dan loop je rustig naar buiten en schiet je paar agenten neer, daar moet je een snelle auto hebben staan of een jeep en rijden maar!
![]()
||
Citaat:
Is al gelukt btw, bedankt nogmaals. Tis geluk doordat uniform pak. ![]()
|
omfg
als je gewoon luistert en leest in spel hoor/lees je dat je in dat politiebureau links moet gaan (nog voor je dat gangetje in gaat) daar vind je links achtering een uniform, dan ga je key halen, word niet op ge geschoten, dan free je die gast.. naar buiten lopen (pas op nu knalle ze wel op je) en met auto racen, nou weet ik niet of je eerst naar spray moes of niet, maar je moet iig gewoon naar het stipje op je kaart ![]() edit oh kzie nu dat je gelukt is.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit vast bij de missie van Avery Carrington, Demolition Man. Ik heb alle missies die ik al wel kon doen uitgespeeld, ook de telefoon en moterclub missies.
Echter de Demolition Man lukt me echt voor geen meter. Iedere keer als ik ongeveer drie bommen heb geplaatst (en nog iets van 1.30 min over heb) vliegt m'n helicopter in brand. Dat komt door die security lui die op me schieten. De meesten komen wel in m'n wieken terecht, maar lang niet allemaal ![]() Wie helpt mij? |
![]() |
|
Ik zou bovenaan het gebouw beginnen zodat je laatste bom waarbij je heli al aardig gaar is heel snel kan. Je moet ook zorgen dat elke keer bij je auto dat je een aantal van die bouwfuckers gaar maakt. Die polisie moet je je niet te druk om maken en gewoon doorvliegen. Bij mij lukte het in 2x met nog heel veel tijd over
|
![]() |
|
Lijkt me logisch dat je eerst even je geweer wegstopt als dat gevraagd wordt, je hoeft die politieagenten nog niet gelijk af te knallen. Daarna haal je het pakje links in de lcokerroom.
Daarna ga je hem halen en met je beste geweer schiet je iedereen die je tegenkomt overhoop, buiten heb je natuurlijk al een vluchtauto voor de deur klaarstaan. Daar spring je dan op (in) en gaat er mee vandoor, dan rij je een pay en spray in en klaar is de jas. Jezus zeg, zo moeilijk is t niet. Er is trouwens ook een speciaal vice city topic (zoekfunctie gebruiken, of gewoon even rondsnuffelen). Het leukstste is het om een missie zelf uit te vinden (natuurlijk niet naar 100 keer proberen, maar logisch nadenken helpt vaak) |
![]() |
|
Ok, ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik heb Phil naar 't ziekenhuis gebracht doordat hij dronken was en zichzelf met een zelfgemaakte bom gewond raakte. Ik zie nergens waar ik heen moet voor een nieuw mission, ik heb de striptent gekocht maar daarbij zat er ook geen mission.
Wat moet ik nu doen? ![]()
||
Citaat:
|
op http://members.lycos.nl/gta3freak4ever/newpage1.html staat dat er ook haaien zijn, weet iemand waar die zitten of zitten ze gewoon in de hele zee?
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zag ze veel bij de jachthaven, bij die boot van Cortez Ze zullen vast ergens anders ook wel zwemmen
||
Citaat:
![]() sorry, maar ik help je niet
||
Citaat:
k heb et al 3 x uitgespeelt, en die missie met die tank heb ik eerst een stel van die lui met een infernus overgereden, en dan uitstappen en de rest neerschieten...eitje.. ![]() t hele spel had van mij wel iets moeilijker gemaakt kunnenn worden.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
als je daar t geld niet voor hebt, moet je regelmatig langs vercetti estate ghaan om tax te innen.. ![]()
||
Citaat:
daar staat de prijs dan... ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|