Oud 16-08-2003, 20:54
Aafster
Aafster is offline
Zie onderwerp.

Ik werk bij mijn vader dus.. naja via mijn vader (A)
Oud 16-08-2003, 20:57
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik bel aan en vraag hebben jullie een baantje voor mij
Oud 16-08-2003, 21:09
dark_poetry
dark_poetry is offline
Uitzend buro,maar die kut gasten vinden nooit wat voor mij(ze zoeken dus niet.)
Oud 16-08-2003, 22:07
Aafster
Aafster is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 16-08-2003 @ 21:57:
ik bel aan en vraag hebben jullie een baantje voor mij
Hoe kom je dan aan dat nr
Oud 16-08-2003, 22:07
Aafster
Aafster is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 16-08-2003 @ 22:09:
Uitzend buro,maar die kut gasten vinden nooit wat voor mij(ze zoeken dus niet.)
Vind t zelf ook nie egt de beste oplossing, een uitzendbureau
Oud 16-08-2003, 22:10
Verwijderd
Zelf bellen of langsgaan bij een werkgever die je wel wat lijkt. Bij mijn huidige bijbaantje (inmiddels al 2 jaar) zelf gebeld, kon direct langskomen

liefs, Hanne
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 22:15
Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb vorig jaar van september tot en met januari om werk gezocht. Ik deed een deeltijd opleiding en kreeg geen studiefinanciering oid, dus ik moest werk zoeken om mijn school ed te kunnen betalen. Ik had me ingeschreven bij de meeste uitzendbureaus in de buurt, wat allemaal geen effect had en ben bij winkels langs gegaan met sollicitatiebrieven, maar ze hadden nergens mensen nodig (tenminste niet parttime). Uiteindelijk ben ik maar naar het CWI (centrum voor werk en inkomen) gegaan om een uitekering aan te vragen (ik voelde me nogal belachelijk op 19-jarige leeftijd) en daar raadden ze me aan het bij de McDonald's te proberen en dat heb ik gedaan en daar kon ik eindelijk (gelukkig!) aan de slag. Aankomend jaar ga ik weer fulltime studeren en houd ik mijn baantje op zaterdag.
Oud 16-08-2003, 23:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik was 14, zei toen al 'als ik 16 ben, wil ik achter de kassa bij de c1000', mn broer werkte er, heeft het toen al voor me gevraagd (hij dacht dat hij dat moest van mij, maar dat was niet zo), en toen kreeg ik ineens te horen dat ik een sollicitatiegesprek had. en toen zat ik achter de kassa op mn 14e
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 00:10
Verwijderd
Via me broer. Werd op een maandagmorgen in de zomervakantie om 12u uit me bed gebeld. "Als je werk wilt hebben moet je over een half uur hier wezen." Waar is hier vroeg ik mezelf af en ben er maar heengegaan. 2 jaar later ben ik met school gestopt omdat me opleiding me niet aanstond, dat was op me 17e. Nu werk ik met veel plezier en klim steeds hoger de ladder op.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 09:32
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
overal van die sollicitatie formulieren inleveren en gewoon vragen aan mensen enso
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Aafster schreef op 16-08-2003 @ 23:07:
Hoe kom je dan aan dat nr
bel aan --> aanbellen --> deur
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 10:23
Balance
Balance is offline
m'n broer werkte in een winkel waar ze ooit al hadden gevraagd of ik geen interesse had om d'r ook te werken. Dat had ik absoluut, maar als ik d'r zou werken zou m'n broer weggaan. Hij wilde persé niet met mij in één winkel werken. Ik moest dus wachten. Pas toen hij besloot te stoppen ben ik er heen geweest en heb ik een solicitatieformulier gevraagd. Ingevuld en de volgende dag stond de baas op m'n voicemail: of ik de volgende dag langs kon komen voor een gesprek. Gedaan, en ik had de baan.
Oud 17-08-2003, 11:11
Verwijderd
'Baan' 1 (krantenwijk ): kwam zo'n folder in de bus dat ze mensen zochten, op gereageerd, kwam iemand langs voor een sollicitatiegesprek, ik kon meteen beginnen.

Baan 2 (banketbakkerij - in de winkel): stond een advertentie in de krant, op gereageerd, kon zo wat meteen langskomen voor een sollicitatiegesprek, was vakantiewerk.

Baan 3 (speeltuin): stond een advertentie in de krant, op gereageerd, kon meteen langskomen voor een sollicitatiegesprek, kon gelijk die week beginnen.

Baan 4 (Xenos): stond zo'n bord voor de deur, naar binnen gelopen, sollicitatieformulier gevraagd, ingevuld en ingeleverd, werd aangenomen en kon meteen beginnen.

Baan 5 (schoolboekhandel): stond een advertentie in de krant, op gereageerd, werd aangenomen, was vakantiewerk.

Alles dus eigenlijk door middel van 'advertenties' of soortgelijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:25
joopie
joopie is offline
Gewoon binnengelopen, met succes.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:27
Aafster
Aafster is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-08-2003 @ 00:47:
Ik was 14, zei toen al 'als ik 16 ben, wil ik achter de kassa bij de c1000', mn broer werkte er, heeft het toen al voor me gevraagd (hij dacht dat hij dat moest van mij, maar dat was niet zo), en toen kreeg ik ineens te horen dat ik een sollicitatiegesprek had. en toen zat ik achter de kassa op mn 14e
Oew Hoe stoer al op je 14e
Oud 17-08-2003, 14:08
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
zit een wat langer verhaal achter.

Me ouders wouden dat ik in de vakantie ging werken (anders zat ik toch maar achter de PC). Dus ik "redelijk laat" bij de AH gesolliciteerd. Er zijn er bij ons 2 in de buurt (op voor mij max 5 min fietsen) Bij de ene in me eigen wijk dus eerst ingevuld en ingeleverd. Werd een week later gebeld of ik lansg kon komen. Afsprak gemaakt e.d. Maar toen was ik met me "stomme" kop vergeten een blaadje met me vakantie periode mee te nemen .
Maar goed kwam er eigelijk al op neer dat ik zowiezo pas in augustus kon beginnen (tja aan de late kant he).
Dus ikke naarhuis toe voro me vakantie en ik zou hem terug bellen hoe en wat. Nooit terug gebeld maar eerst de tweede AH gebeld. Dag erna direct sollicitatie gesprek en een week later kon
ik beginnen dat is het betere werk he
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:18
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Simpel: via Inet!! Naar paar weken kreeg ik een telefoontje van mijn huidige baas! Hij had eerst op mijn voicemail ingesproken en ik dacht 'wat voor malloot is dit nou weer'. Was dus, voor mij onverwacht, iemand van de Appie Happie.

Vlak daarna een afspraak gemaakt voor een solicitatie. Week daarna mocht ik aan de slag! En aankomende maandag of dinsdag een gesprek over mijn contract!

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:11
Methuselah
Methuselah is offline
Gesolliciteerd via de site Stonden formulieren om in te vullen om te gaan werken, 1 september weet ik of ik kan beginnen als jobstudent tijdens 't academiejaar 2003-2004
Oud 17-08-2003, 18:47
wdekreij
wdekreij is offline
heb 2 baantjes nu, en alst goed is binnenkort 3

baantje 1: bij mn pa (Woon op boerderij) dus flexiebele werktijden enz

baantje 2: grafisch vormgever (filmpjes maken met pc enz, dus getekent lama zeggen). Diegene had wat werk gezien en vroeg me of ik voor hem wou werken (gaat via franse organisatie).

baantje 3: Deze heb ik nog niet, maar had naar een pc-winkel gemaild (zonder cv oid ) of ik voor hen kon werken (pc's repareren enz), maar t is wel mooi 23 km met de fiets.. Hij bood me aan om de klanten die bij mij in de buurt wonen af te handelen, heb net gemaild dat ik dat OK vind, maar verder nog niets definitiefs afgesproken.

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:49
@Moon
@Moon is offline
Konmar: een kennis raadde me aan om daar naar toe te gaan en te vragen naar een sollicitatieformulier. Gedaan, moest ff een klein testje afleggen, daarna kon ik beginnen.

Huidige werk (copyshop): een kennis wist dat ik op zoek was naar een vakantiebaantje. Zij had in die winkel waar zij redelijk vaak kopieert aan de baas gevraagd of ze iemand nodig hadden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:54
Bobby James
Bobby James is offline
solliciteren
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:58
Psychopath
Psychopath is offline
Ik werk bij het schoonmaakbedrijf dat ook in mijn pa's bedrijf schoonmaakt dus raad maar!
Oud 17-08-2003, 19:01
Surjirro
Surjirro is offline
Ik heb deze zomer bij een hotel gewerkt. Gelukkig was dit bij mij in de buurt en ik ben toen gewoon langsgegaan. Bij de balie gevraagd naar degene die over vakantiepersoneel gaat en toen doorverwezen, gesprekje gehad en kon aan de slag
Oud 17-08-2003, 23:06
Verwijderd
Mijn bazin belde me op of ik werk zocht.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:22
sebasamsterdam
sebasamsterdam is offline
ik heb van de zomer via internet ook naar baantjes gezocht..
gewoon de standaard sites:

http://www.studentjob.nl
http://www.werkmetplezier.nl

ik had een baantje gekregen via die werk met plezier, maar je hebt vet veel van dit soort sites..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 15:45
Demiurge
Demiurge is offline
Info: Ik werk in een ijssalon, volgens eigen zeggen meest relaxe werk in het dorp, betaald goed, leuke collega's.

Me moeder kende de dochter van de eigenaar en daardoor kwam me broer er werken, toen ik oud genoeg was had me broer gevraagt of hij nog iemand zocht, heel toevallig zocht hij iemand, en hij wil altijd wel weten wat hij in huis heeft en hij mag me broer graag, zodoende kon ik komen en bij het inwerken deed ik het schijnbaar zo goed dat ik na een uur inwerken kon beginnen en me uren mocht opschrijven
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:09
Thomas
Thomas is offline
Via een plaatselijke krant.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:37
freakje
freakje is offline
- in frituur -> hing briefje omhoog, eventjes gevraagd; 2 keer op proef gegaan en aangenomen

- in kledingwinkel -> hing briefje omhoog, cv afgeleverd, op proef gegaan en aangenomen
Oud 19-08-2003, 12:39
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Een meisje die op me trein zat deed speelpleinwerking, via een goeie vriendin van op de trein dus met haar in contact gekomen. Zij moest een cursus voor animator gaan volgen had geen zin om em alleen te doen, dus ben ik maar meegegaan en nu mag ik in de grote vakantie zoveel speelpleinwerking geven alsk maar wil . Oké is maar 6 weken in het totaal waarvan deze week alweer m'n laatste weekje .
Oud 19-08-2003, 16:28
Aafster
Aafster is offline
Citaat:
Teunster schreef op 17-08-2003 @ 19:54:
solliciteren
Hej. dak dat zelf nie kon bedenken.
Oud 20-08-2003, 11:46
Thirsa
Thirsa is offline
mn moeder had gezien dat ze bij de bakkerij mensen zochten voor de vakantie, dus die had een formulier meegenomen, die had ik ingevuld en ingeleverd.. en toen moest ik op gesprek en werk ik aangenomen.

en nu mag ik er na de vakantie nog blijven werken
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik ben naar een uitzendbureau gegaan, maar mn vader kon me ook goed op de zaak gebruiken en dus ben ik daar gaan werken. (sinds juni dit jaar)

en mn bijbaantje wat ik daar voor had, door gewoon te vragen in winkels of ze nog mensen nodig hadden.
Oud 21-08-2003, 10:31
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb een advertentie op Marktplaats gezet en daar tientallen reacties op gehad.
Oud 21-08-2003, 12:45
NielZ
NielZ is offline
Een vriend van me werkte in een winkel, en daar hadden ze mensen nodig. Toen heeft hij mij aangeraden, en hebben ze me opgebeld. Sindsdien werk ik (met wat tussensprongen van faillisementen enso ) daar.
Oud 21-08-2003, 15:45
Quantes
Quantes is offline
Stond een klein regeltje in de krant, ben langsgeweest (nogf een oude bekende) en mocht komen jkijken wat oik ervan vond. Vobnd het leuk, meteen aaNGENOMEN...
Oud 21-08-2003, 16:33
Somebody Special
Somebody Special is offline
Offtopic:
Citaat:
Quantes schreef op 21-08-2003 @ 16:45:
Stond een klein regeltje in de krant, ben langsgeweest (nogf een oude bekende) en mocht komen jkijken wat oik ervan vond. Vobnd het leuk, meteen aaNGENOMEN...
Kun je A.U.B. je bericht nalezen voordat je het plaatst? Ik typ ook niet altijd foutloos maar vind het erg storend om 6 typfouten te zien in 2 regels.

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:14
niekske17
niekske17 is offline
me tante werkte al bij bart smit en toen zochten ze iemand voor in de vakantie en toen heeft mun tante mij aanbevolen dus nu werk ik ook bij bartjuhh...
bart smit de gekstuhhh kugh kugh
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten