Oud 25-08-2003, 20:30
langejongen
langejongen is offline
Hallo,

Mijn buurvrouw heeft sinds kort een PC. Nu is er iets in de software veranderd waardoor er niet op de C schijf wordt opgeslagen maar op een floppy. Bijvoorbeeld een getypte brief in Word 97 wordt na het aanklikken van Bestand,Opslaan op de diskette opgeslagen, terwijl het daarvoor op de C schijf werd opgeslagen. Alle programma's doen dat. Wat is er veranderd en hoe kan ik dat weer terugzetten?????De PC draait met Windows 95 Plus.
Oud 25-08-2003, 22:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dat kan niet.

Als je op de diskette klikt, vraagt het programma waar je het wilt opslaan, tenzij het bestand al eerder is opgeslagen, dan overschrijft hij gewoon zodat je snel kunt saven.
Oud 26-08-2003, 09:35
micra
micra is offline
Gebruik anders opslaan als
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-08-2003 @ 23:22:
Dat kan niet.

Als je op de diskette klikt, vraagt het programma waar je het wilt opslaan, tenzij het bestand al eerder is opgeslagen, dan overschrijft hij gewoon zodat je snel kunt saven.
Wat ik me wel kan bedenken is dat de standaard opla map (weet niet hoe dat heet) veranderd is naar c, ipv de standaard My Documents..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:39
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
micra schreef op 26-08-2003 @ 10:35:
Gebruik anders opslaan als
Ja heb ik ook geopperd, alleen zal dat niet bij elk programma zo gaan. Er is door een kennis van haar iets veranderd door kopieren,plakken enz enz en toen is het zo gekomen.

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McLaren schreef op 26-08-2003 @ 10:51:
Wat ik me wel kan bedenken is dat de standaard opla map (weet niet hoe dat heet) veranderd is naar c, ipv de standaard My Documents..
Ik verwijs hier naar de comment van mclaren. Je moet je mijn documenten herinstellen! En niet in word, in windows (alleen geen idee hoe, aangezien ik niet weet welke windows je hebt)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten