Mijn opname is aankomende vrijdag afgelopen, maar ik ben er totaal niet tevreden mee. Ze hadden gezegt (wat ook een doel van de opname was), dat ze eindelijk eens een keertje met mijn thuissituatie aan de slag gingen. Nou hebben ze in die 2enhalve maand er dus geen flikker aangedaan

Ja, één schakelgesprek met het gezin en mijn behandelaar, waardoor ik enorm overstuur en gespannen was geraakt en daardoor het gesprek had verlaten. Er kwam dus uit, dat er maar regeltjes gemaakt moesten worden thuis. Nou, ja, daar heb ik wat aan he? Mijn broer ramt me in elkaar en ik moet me maar aan de regels houden. Ik baal hier zo van. Ik had gehoopt, dat ik in een betere thuissituatie terecht was gekomen wanneer mijn opname afgelopen was, maar d'r is geen f*ck verandert. Ik ben zo kwaad op die k*t hulpverlening nu, maar ook enorm verdrietig hieronder. Waarom willen die mensen me nou niet helpen? Waarom word ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd? Mijn psych in hier in mn eigen woonplaats had gezegd, dat ze er in Dordt wel goed aan konden werken. Nou, goed, dr werd een heel plan gemaakt, dat er regelmatig een gezinsgesprek zou plaatsvinden. En nu komt het er dus weer op neer, dat mn psych hierzo het maar weer op moet gaan lossen en ondertussen blijf ik met al die spanningen en angsten thuis zitten.
Ik weet het nou echt niet meer weet je? Ik heb zo mijn best gedaan op het geen wat ik niet kon bereiken, omdat de behandelaren weer anderen plannen hadden en bla bla bla. Ik ben zo moe nu en zo enorm kwaad en verdrietig.
Morgen moet ik weer terug naar de afdeling en weet je? Ik heb er helemaal geen zin meer in. Waarom zit ik daar nou nog? Alleen nog maar, omdat ik weet, dat als ik weer naar huis ga, het weer mis gaat. Ik heb geen zin meer in die rot therapie, ik heb geen behoefte meer om tienduizend keer aan te geven, dat ik bang voor thuis ben en dat er dan niet meer naar geluistert wordt. Ik heb er geen zin meer in, dat ik elke keer uitgedaagd wordt door de sociotherapie, zodat ik kronkels en dergelijken na zal vragen.
Ik heb alleen nog maar behoefte om alleen op mijn kamer te liggen en verder geen ene reet meer te doen.
Maar aan de andere kant wil ik vanalles nog gaan doen, maar dat lukt gewoon niet zolang het thuis kut gaat... Het gevoel, dat als je één stap verkeerd zet, dat je gelijk een klap kan verwachten wil ik niet meer.
Ik heb gewoon het gevoel, dat ik de hele controle kwijt ben.
Het is gewoon niet eerlijk meer. Laatst zou ik ge-evalueerd worden. Je krijgt dan een aantal stencils waarop je je eigen inbreng mag opschrijven. Die heb ik dus nooit gekregen, omdat ze het vergeten waren, maar ondertussen had ik wel willen zeggen, dat ik onwijs teleurgesteld ben, omdat ze mijn thuissituatie totaal genegeerd hebben...
Ik ben al dagen van plan om mijn medicatie stop te zetten. Ik heb geen zin meer om die chemische troep nog te slikken. Ik help mezelf er gewoon niet mee.
Nahjah, kzal me kop maar verder gaan houden. Kben moe, kga naar bed...