Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat van die ephedra's, ik had ephedra supercaps, dat zijn wel sterke en daar mag je er maar 1 per 24 uur van... Volgens mij mag je bij de meeste herbals/ephedra's maar 1 per 24 uur.... Die eerste slaat bij mij ook goed in en dan die 4 die ik erna neem, moet ik praten en bewegen enzo, maar zoals die eerste inslaat doet de rest niet meer, ik blijf gewoon lang über lang wakker... Ik ga er zelfs van kauwen en krijg grooote ogen (ik dacht eerst dat je dat alleen van xtc kreeg) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je buiten de groep valt neem je een paracetamol, ze zijn dan toch allemaal zo wazig dat ze dat toch niet merken ![]() ![]() |
![]() |
|
uw probleem: Dat ik nog te wazig ben om te kunne stampe
de oplossing: xtc + speed. uw andere probleem: Maar het stomme eraan is dat ik dan van de party niet veel mee krijg. de oplossing: geen drugs gebruiken.
|
Ja whatever als jullie nog gewoon normaal kunnen doen zeg dat gewoon niets ok.
De vraag is of je van speed niet ontzettend wazig wordt en nog fatsoendelijk op het feest kan rond stampe, want dat kan ik met xtc niet.. En zeik niet over mijn leeftijd, of ik drugs gebruik is mijn eigen beslissing en heb ik jullie niet voor nodig. Netalsof iemand van 18 wel drugs mag gebruiken en iemand van 16 niet. Doe ff normaal.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar pas wel beetje op, je kan beetje overmoedig worden en steeds weer dat lekkere gevoel in je neus willen hebben dat je de hele tijd doorgaat, en dan kan je voorlopig niet slapen + dat je dan helemaal vaag bent..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
precies, en moet je zien wat voor drugsverleden jij hebt... no offence
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 15:20. |
![]() |
|
dat wil niet zeggen dat iedereen die vroeg met drugs experimenteerd er problemen mee zal krijgen maar toch op zo'n jonge leeftijd drugs gebruiken is helemaal niet goed.
je moet jezelf nog ontdekken en die drugs belemmeren dat enkel. en als je op die leeftijd verstrikt raakt in het labyrint van de drugs en er niet uit geraakt. dan krijg je zoals ik het gevoel dat je een 'nobody' bent. hulpverleners hebben mij al verschillende keren verteld dat ik al die jaren overgeslaan heb in mijn persoonlijke groei.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
duidelijk niet, alsk pep op heb kenk nog wel een potje schaken ofzo, maar met plaatsers in me bek moet je dat echt niet proberen (althans, het gaat een stukje moeilijker)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Xtc RJ | 78 | 08-02-2003 17:15 |