Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tijd van de Grieken lijkt me ook heel bijzonder, er werden toen allerlei theorien verzonnen voor allerlei natuur verschijnselen, beetje de hele dag filosoferen en onderzoeken ja dat lijkt me wel wat ![]() |
![]() |
|
Griekse of egyptische tijd gewoon de wereld ligt nog open, beginselen van democratie, de eerste koloniën binnen europa dan wel. Door het wilde europa trekken als "beschaafde griek"
of in de gouden eeuw Varend op een WIC of VOC schip, na plekken in de wereld waar de mens nooit eerder is geweest. Nieuwe werelden ontdekken, super lijkt me dat.
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 18:05. |
![]() |
|
denk eens na mensen!!! je kon je geen betere tijd wensen om in te leven dan deze! Vroeger werd je sneller ziek, waren er geen geneesmiddelen, ging je eerder dood en moest je waarschijnlijk van 's morgens 7 uur tot 's avonds 11 uur werken om een paar centjes te verdienen zodat je niet omkwam van de honger!
Of het nou 2000 jaar geleden is, of 200 jaar geleden... Je had alleen een goed leven als je van adel was of iets dergelijks ![]()
||
Citaat:
![]()
|
In de tijd dat ik dictator ben, dat ik vrijelijk alle domme mensen (amerikanen, mensen die te vaak naar tmf kijken, religieuzen) van deze planeet af kan schoppen, dat ik sbs6, r&b, hiphop en dat soort troep kan verbieden, met vreselijke straffen.. En religie wordt natuurlijk ook grotendeels verboden, zeker die compleet gestoorde geloven. En dat de bioindustrie afgeschaft wordt, alle diertjes vrij, en alles verplicht biologisch! En de diertjes meer ruimte geven, veel meer ruimte. Als je de mensheid inkrimpt tot 1 miljard dan moet dat lukken, mooie bijkomstigheid is dat alle slechte genen dan verwijderd zijn. Intelligente mensen planten zich te weinig voort, domme mensen komen er veels te snel bij. *hahahahahahaaaaa*
Ik ben niet slecht.
|
The Swinging Sixties!!!!
ik ben al sinds ik kan herinneren als geintrigeerd geweest door de jaren '60 ik vind alles geweldig, de muziek, de kleding, de stijl, de televisie programma's. En dan net als mijn moeder met 10 vriendinnen midden in londen wonen eind jaren 60', of mijn vader die anderhalf jaar door Amerika reisde. Ik wil een Mod zijn ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 18:38. |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk net tevreden met mijn leven, dus veranderen hoeft voor mij niet.
Maar er zijn nog wel een paar dingen die ik graag zou meemaken eigenlijk. Misschien zijn de twenties wel wat voor mij. Vrijvechten van de vrouw (gedeeltelijk), allemaal nieuwe uitvindingen die nog nuttig zijn voor de mensheid en waar je je telkens over kan blijven verbazen, het openleggen van nieuwe mogelijkheden die er tot kort daar voor voor de meeste mensen niet waren... Dat lijkt me wel leuk om mee te maken.
|
Verwijderd
|
Goed, aangezien ik de topicstarter ben laat ik ook maar eens reageren op wat ik nou wil
![]() Om te beginnen wil ik weg uit deze tijd, en wil ik niks met de toekomst te maken hebben.. Te veel auto;s, te onpersoonlijk allemaal en de techniek is fijn maar primitief heeft ookwel wat. Maar om zonder auto's te komen, en ook zonder fabrieken (want die mogen wat mij betreft ookwel weg) ga je al wat eeuwen terug.. Hmm , de middeleeuwen lijken me niks.. Gewoon te vies.. Hoewel tussen 1500 en 1800 lijkt het me wel leefbaar.. Maar dan wil ik wel graag mijn familie houden (mijn familie was vroeger van adel en rijk dus ja, dan heb je het wel makkelijk in die tijd) Maargoed, je moet je niet alleen beperken tot Europa vind ik.. Van de chinezen weet ik vrij weinig af van die tijd, maar aangezien ik hun leefwijze nu ook niet echt goed vind wil ik daar niet leven.. Ik zou natuurlijk ook indiaantje kunnen zijn (*grin*, zie je het al voor je, mij als indiaan) en dat lijkt me opzich ookwel leuk ![]() Nog dieper de tijd in graven kom je uit bij de Romeinen, en de grieken en de egyptenaren.. De grieken en met name de egyptenaren lijken mij dan ookwel leuk, om in die tijd te leven ![]() Verder in de tijd wil ik niet graven omdat ik vrees dat men toen barbaarsder was en dat gewoon niet leuk om in te leven is.. Maargoed, om een lang verhaal kort te maken.. een indiaantje lijkt me wel leuk (voor er mensen ze kwamen lastigvallen graag), en de tijd van de grieken en de egyptenaren ookwel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk iedereen kan wel zonder oorlog en al die andere stomme drugsjunks, maar verjaardagen weglaten? No Way (en dat net zeggen voor mijn verjaardag hè?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 |