Oud 06-09-2003, 17:23
Verwijderd
Nou.. De titel lijkt mij vrij duidelijk.. Met argumentatie graag dus aub geen posts waar alleen maar in staat, in nu, en verder niks Want ik neem aan dat er wel een reden is waarom je dan en dan had willen leven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 17:25
Verwijderd
voor de fijne deze tijd, voor de mooie kleren 1800, voor de mooie gebouwen grieken

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:34
peaceflower
peaceflower is offline
Een tijd zonder computers, geld, telefoons, televisie, auto's, verder alles wat een motor heeft, extreem-rechts, haat, jaloezie, milieuvervuiling, dierenmishandeling, oorlogen om niks, geweld, geboorte-overschotten, huizenbouw, recreatiegebieden, roken, drinken, kroegen, uitgaan in het algemeen, films, villa's, vakanties naar Zuid-Frankrijk, oudjaarsavond, verjaardagen, bejaardenhuizen, overbodige winkels, ruimtevaart, koningshuizen en corruptie.
Oud 06-09-2003, 17:35
Firefly182
Firefly182 is offline
in de tijd van de Egyptenaren, rond Ramses III. In Egypte natuurlijk dan he.
Oud 06-09-2003, 17:37
Qimm
Qimm is offline
Flower Power tijd denk ik. Volgens mij had ik me daar uitstekend op mijn plaats gevoeld
Oud 06-09-2003, 17:43
zwoesj
zwoesj is offline
400 voor christus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:44
Miracle
Miracle is offline
Gouden eeuw lijkt me wel wat... Alleen de hygiene was daar volgens mij niet zo

Ik heb geen specifieke reden, k vond het gewoon super boeiend om er een werkstuk over te maken
Oud 06-09-2003, 17:46
Verwijderd
grieken/romeinen
oude egypte
middeleeuwen.

grieken omdat: lijkt me geweldig om te zien hoe het er toen aan toe ging allemaal. *gevechten, bouwwerken, enzenz.*

egypte: ook om te kijken hoe het toen ging, hoe men leefde, hoe men bouwde, enz.

middeleeuwen: kledij, de omgang met elkaar, enz.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:53
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 06-09-2003 @ 18:34:
Een tijd zonder computers, geld, telefoons, televisie, auto's, verder alles wat een motor heeft, extreem-rechts, haat, jaloezie, milieuvervuiling, dierenmishandeling, oorlogen om niks, geweld, geboorte-overschotten, huizenbouw, recreatiegebieden, roken, drinken, kroegen, uitgaan in het algemeen, films, villa's, vakanties naar Zuid-Frankrijk, oudjaarsavond, verjaardagen, bejaardenhuizen, overbodige winkels, ruimtevaart, koningshuizen en corruptie.
Dinosaurus tijdpark was misschien wel wat voor je geweest.

Alhoewel er toen uiteraard wel dierenleed en geweld was..
Oud 06-09-2003, 17:58
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 18:37:
Flower Power tijd denk ik. Volgens mij had ik me daar uitstekend op mijn plaats gevoeld
Idd!! Vrijheid!!!!! (of in ieder geval vechten daarvoor)... Maar het komt vast ook door eht beeld wat ik daarvan heb, waarschijnlijk als ik echt in die tijd zou leven zou ik het niets vinden..

Tijd van de Grieken lijkt me ook heel bijzonder, er werden toen allerlei theorien verzonnen voor allerlei natuur verschijnselen, beetje de hele dag filosoferen en onderzoeken ja dat lijkt me wel wat ....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:03
NERD
NERD is offline
Ik vond het vorige week wel fijn...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:03
Tox
Tox is offline
Griekse of egyptische tijd gewoon de wereld ligt nog open, beginselen van democratie, de eerste koloniën binnen europa dan wel. Door het wilde europa trekken als "beschaafde griek"

of in de gouden eeuw

Varend op een WIC of VOC schip, na plekken in de wereld waar de mens nooit eerder is geweest. Nieuwe werelden ontdekken, super lijkt me dat.

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:11
_Moby_
_Moby_ is offline
denk eens na mensen!!! je kon je geen betere tijd wensen om in te leven dan deze! Vroeger werd je sneller ziek, waren er geen geneesmiddelen, ging je eerder dood en moest je waarschijnlijk van 's morgens 7 uur tot 's avonds 11 uur werken om een paar centjes te verdienen zodat je niet omkwam van de honger!

Of het nou 2000 jaar geleden is, of 200 jaar geleden... Je had alleen een goed leven als je van adel was of iets dergelijks
Oud 06-09-2003, 18:13
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Tox schreef op 06-09-2003 @ 19:03:
Griekse of egyptische tijd gewoon de wereld ligt nog open, beginselen van democratie, de eerste koloniën binnen europa dan wel. Door het wilde europa trekken als "beschaafde griek"

of in de gouden eeuw

Varend op een WIC of VOC schip, na plekken in de wereld waar de mens nooit eerder is geweest. Nieuwe werelden ontdekken, super lijkt me dat.
Op een VOC schip zou je zeeziek worden en moest je tussen de ratten slapen. Je zou scheurbuik krijgen omdat het voedsel niet te vreten was. Je kon trouwens blij zijn als er überhaubt voedsel was
Oud 06-09-2003, 18:18
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
In de tijd dat ik dictator ben, dat ik vrijelijk alle domme mensen (amerikanen, mensen die te vaak naar tmf kijken, religieuzen) van deze planeet af kan schoppen, dat ik sbs6, r&b, hiphop en dat soort troep kan verbieden, met vreselijke straffen.. En religie wordt natuurlijk ook grotendeels verboden, zeker die compleet gestoorde geloven. En dat de bioindustrie afgeschaft wordt, alle diertjes vrij, en alles verplicht biologisch! En de diertjes meer ruimte geven, veel meer ruimte. Als je de mensheid inkrimpt tot 1 miljard dan moet dat lukken, mooie bijkomstigheid is dat alle slechte genen dan verwijderd zijn. Intelligente mensen planten zich te weinig voort, domme mensen komen er veels te snel bij. *hahahahahahaaaaa*

Ik ben niet slecht.
Oud 06-09-2003, 18:19
MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
The 60s lijken me gewoon te gek om mee te maken! Maar verder zit ik best in deze tijd.
Oud 06-09-2003, 18:25
lana
lana is offline
The Swinging Sixties!!!!

ik ben al sinds ik kan herinneren als geintrigeerd geweest door de jaren '60 ik vind alles geweldig, de muziek, de kleding, de stijl, de televisie programma's.

En dan net als mijn moeder met 10 vriendinnen midden in londen wonen eind jaren 60', of mijn vader die anderhalf jaar door Amerika reisde.

Ik wil een Mod zijn

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:36
Thomas
Thomas is offline
In de toekomst, waarbij de technologie vergevorderd is. Lijkt me echt helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:36
wissie
wissie is offline
In de Middeleeuwen. Als rijk persoon, want anders had je niet zo'n leuk leven lijkt mij. De Middeleeuwen hebben iets romantisch, hoewel dat in de praktijk vast erg tegen zou vallen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:41
Repsaj
Repsaj is offline
eigenlijk zal ik gewoon in deze tijd willen leven...nu is alles (hier)goed, geen honger geen kwel enzo...
Oud 06-09-2003, 18:43
Anne
Anne is offline
The Seventies. Flower Power, hippies en héél veel vrijheid! En anders in de middeleeuwen, vooral om de kleding en de kastelen eigenlijk. Aan het hof dus.
Oud 06-09-2003, 18:43
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
het had nu 1973 moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 18:53
lana
lana is offline
Citaat:
Barbapappa schreef op 06-09-2003 @ 19:43:
het had nu 1973 moeten zijn.
1963
Oud 06-09-2003, 18:57
wissie
wissie is offline
Citaat:
lana schreef op 06-09-2003 @ 19:53:
1963
1263
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
lana schreef op 06-09-2003 @ 19:53:
1963
OOh ja
helemaal mijn tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 19:47
Taeke
Taeke is offline
In de jaren '60/'70, toen maakte men tenminste nog goede muziek.
Oud 06-09-2003, 19:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
1933 ofzo, zodat ik Hitler naar de volgende wereld had kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:03
Nona
Nona is offline
Ik ben eigenlijk net tevreden met mijn leven, dus veranderen hoeft voor mij niet.

Maar er zijn nog wel een paar dingen die ik graag zou meemaken eigenlijk.

Misschien zijn de twenties wel wat voor mij. Vrijvechten van de vrouw (gedeeltelijk), allemaal nieuwe uitvindingen die nog nuttig zijn voor de mensheid en waar je je telkens over kan blijven verbazen, het openleggen van nieuwe mogelijkheden die er tot kort daar voor voor de meeste mensen niet waren... Dat lijkt me wel leuk om mee te maken.
Oud 06-09-2003, 20:15
Verwijderd
Goed, aangezien ik de topicstarter ben laat ik ook maar eens reageren op wat ik nou wil

Om te beginnen wil ik weg uit deze tijd, en wil ik niks met de toekomst te maken hebben.. Te veel auto;s, te onpersoonlijk allemaal en de techniek is fijn maar primitief heeft ookwel wat.
Maar om zonder auto's te komen, en ook zonder fabrieken (want die mogen wat mij betreft ookwel weg) ga je al wat eeuwen terug..

Hmm , de middeleeuwen lijken me niks.. Gewoon te vies.. Hoewel tussen 1500 en 1800 lijkt het me wel leefbaar.. Maar dan wil ik wel graag mijn familie houden (mijn familie was vroeger van adel en rijk dus ja, dan heb je het wel makkelijk in die tijd) Maargoed, je moet je niet alleen beperken tot Europa vind ik.. Van de chinezen weet ik vrij weinig af van die tijd, maar aangezien ik hun leefwijze nu ook niet echt goed vind wil ik daar niet leven.. Ik zou natuurlijk ook indiaantje kunnen zijn (*grin*, zie je het al voor je, mij als indiaan) en dat lijkt me opzich ookwel leuk Zuid-Amerika lijkt me niet echt leuk, wat ik daarvan gehoord heb, en Afrika lijkt me ook niks.
Nog dieper de tijd in graven kom je uit bij de Romeinen, en de grieken en de egyptenaren.. De grieken en met name de egyptenaren lijken mij dan ookwel leuk, om in die tijd te leven Van wat ik gehoord heb hadden die wel een redelijke beschaving maar zonder al te veel techniek..
Verder in de tijd wil ik niet graven omdat ik vrees dat men toen barbaarsder was en dat gewoon niet leuk om in te leven is..

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken.. een indiaantje lijkt me wel leuk (voor er mensen ze kwamen lastigvallen graag), en de tijd van de grieken en de egyptenaren ookwel
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:20
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Anneee schreef op 06-09-2003 @ 19:43:
The Seventies. Flower Power, hippies en héél veel vrijheid!

En anders in de toekomst, iig voor het luie leven
aangezien de robots alles doen.
Oud 06-09-2003, 20:23
schietgeweer
schietgeweer is offline
100 v. Chr.: werken, doodgaan
500 n. Chr.: werken, doodgaan
1200 n. Chr.: werken, bidden, doodgaan
1800 n. Chr.: iets minder werken, bidden, doodgaan

Nee. Ik leef het liefst nu.
Oud 06-09-2003, 20:49
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
1824
Oud 06-09-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
in de tijd dat je nog een ei en spermacel was dus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:01
Vice
Vice is offline
De muziek en kleding van de jaren '80 vind ik wel leuk.
Oud 06-09-2003, 21:19
Verwijderd
1980
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:03
Verwijderd
Flower Powertijd, dude
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:20
Verwijderd
Nu, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:23
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Net als Kruimel ben ik blij met mijn leven nu...
Oud 06-09-2003, 23:28
Gatara
Gatara is offline
d'r is geeneen tijd waarin ik niet zou willen leven
Oud 06-09-2003, 23:28
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-09-2003 @ 18:37:
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:36
Talon
Talon is offline
3542
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:52
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
nu
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 01:50
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
nu, of de jaren 80, of de middeleeuwen(maar dan niet historisch correcte middeleeuwen, maar meer iets Tolkien achtigs)
Oud 07-09-2003, 09:40
the tourist
the tourist is offline
Middeleeuwen. Ik weet niet waarom, die tijd heeft wel wat vind ik.
Jaren 60/70. Leuk sfeertje
Jaren 20/30.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 09:49
Verwijderd
Ik denk de jaren 60 of de Romeinse tijd maar dan wel in de bovenste lagen van de bevolking dus als senator ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:12
Verwijderd
jaren 70
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:17
engeltje202
engeltje202 is offline
Citaat:
Heb jij geen lol ofzoow? telefoons televisie...
Kijk iedereen kan wel zonder oorlog en al die andere stomme drugsjunks, maar verjaardagen weglaten? No Way

(en dat net zeggen voor mijn verjaardag hè?! )
Oud 07-09-2003, 11:17
Scatterheart
Scatterheart is offline
Renaissance: mooie jurken, statig.
Jaren '50: zo fijn braaf.

Ik had liever tien jaar eerder geboren willen zijn. Was ik een tiener in de jaren tachtig geweest.

Duran Duran en New Kids On The Block rocks.
Oud 07-09-2003, 11:49
Faery
Faery is offline
[paranoide]

Onvoltooid verleden tijd lijkt me wel wat.
Oud 07-09-2003, 12:58
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-09-2003 @ 19:18:
In de tijd dat ik dictator ben, dat ik vrijelijk alle domme mensen (amerikanen, mensen die te vaak naar tmf kijken, religieuzen) van deze planeet af kan schoppen, dat ik sbs6, r&b, hiphop en dat soort troep kan verbieden, met vreselijke straffen.. En religie wordt natuurlijk ook grotendeels verboden, zeker die compleet gestoorde geloven. En dat de bioindustrie afgeschaft wordt, alle diertjes vrij, en alles verplicht biologisch! En de diertjes meer ruimte geven, veel meer ruimte. Als je de mensheid inkrimpt tot 1 miljard dan moet dat lukken, mooie bijkomstigheid is dat alle slechte genen dan verwijderd zijn. Intelligente mensen planten zich te weinig voort, domme mensen komen er veels te snel bij. *hahahahahahaaaaa*

Ik ben niet slecht.
jij zou een goede dictator zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten