![]() |
|
Oke dit is Lifestyle dus het gaat hier om de style (
![]() Die zijn gisteren avond vanaf 00.30 gehouden en ja ik heb gekeken, tot de helft ofzo ![]() Welke outfits waren hot? Welke not? Hier even wat foto's Foto's: ![]() Zie ook avatar ![]() ![]() Christina moest er ook aan geloven! Red Carpet: ![]() Oke Christina had een soort verenpakje aan ![]() ![]() Beyonce: die oorbellen zie je hier niet zo goed, maar waren erg mooi ![]() ![]() Kelly en Avril.. geen commentaar. Avril had wel een strakke broek aan, maar die zit voor geen meter ![]() ![]() Kelly Rowland vond ik best leuk ![]() Nu jullie! Meer foto's op www.mtvnews.com ![]()
Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 12:43. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik maak er links van, anders verneuk ik de lay-out te erg
![]() Britney and Madonna, kissing in a tree ![]() Britney's kleedje ![]() Christina and Madonna, kissing in a tree ![]() Christina's benen ![]() Jessica Simpson showing off ![]() Beyoncé's pruik ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
OMG! Die pruik van Beyoncé is lelijk afgewerkt zeg.. ziet er niet uit
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Trouwens weten jullie nog.. tijdens de eerste VMA's (20 jaar terug) kwam Madonna in haar eentje van een grote taart af, in bruidsjurk. Dus daarom wilden ze dat weer overnieuw doen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() word het trouwens nog herhaald....? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
euhm dat is ook de bedoeling. een ghetto pimp imago gemaakt door de stylisten van 50 Cent om de sales op te krikken bij de bewuste doelgroepen. the young african american ghetto male en de white wannabe thug wanker. marketing kerel! marketing! |
![]() |
||
Citaat:
Damn, of silleconen eruit of buik laten gaan.. Dit is fout ![]()
|
ze heeft zeker wat lood in der reet laten inplanteren anders valt ze naar voren.....
![]() damn zeg dat mensen eigelijk zoiets met hun lichaam laten doen... ze moet compleet haar leefwijze aanpasse ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|