![]() |
|
Verwijderd
|
In jouw geval lijkt me met condoom het verstandigst, grote kans dat hij een SOA heeft. En pijpen, tja, gewoon pijpen. Zijn ding in je mond nemen, niet te zachtzinnig. Lekker zuigen, op en neer gaan met je mond, en ook goed je handen gebruiken. Zijn ballen strelen vind ie ook fijn.
Maar er zijn genoeg internetsites die een betere uitleg kunnen geven. Sexwoordenboek bijvoorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is mijn manier om de rondneukende BrEeZahtjes die zich over zulk soort onbenulligheden druk maken te bespotten ![]()
|
En daarbij, als je het echt wilt weten, kan je ook simpelweg de zoekfunctie van het forum gebruiken... Dan vindt je je antwoorden veel sneller dan hier een topic aanmaken die al 3000 keer is geweest.
Doe dat eerst maar even, maak je je dan nog steeds druk en kan je niks vinden (wat ik ten sterkste betwijfel) kom dan nog maar eens terug.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Expiremteren met pijpen Bas1509 | 7 | 28-11-2016 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
hulp voor bij de (water)pijp? Sonic Youth | 4 | 12-05-2007 00:04 | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |