Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1 vind ik erger,vooral als je verliefd bent op een jongen die al 2 jaar een vriendin heeft,het dan 'uit' gaat ,je denkt 'ik laat het effe rusten hij is niet over haar' en dan een ander meisje hem voor je neus weghaalt de dag van je verjaardag en dat ze nu 14 september (weeral es de dag van je verjaardag) vast wel vieren dat ze een jaar samen zijn,en dat je in die 2 jaar dat je verliefd bent op m elke dag er met je neus word opgedrukt dat ie met iemand anders is (ja mag je lekker er op toezien hoe die 2 staan te lebberen en hoe zij m uitscheld waar z'n vrienden bijstaan en hij dr maar laat doen),dat je dan op een dag onverwachts een liefdesbrief krijgt van zijn beste vriend (hoe ironisch...)waar je nog nooit tegen gesproken hebt, en dat hij net is afgestudeerd waneer hij er achter kwam dat je verliefd bent op m en daar helemaal niet negatief op reageerde (hij was naar het schijnt zelfs verwonderd...hoezo dat had ie nog nie door???),en dat je hem ondertussen nooit meer hebt gezien sinds ie 3 maand geleden afstudeerde...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1, das spannend
![]() ![]() ![]() 2 is dus erger ![]()
|
![]() |
ik post dit hier, omdat een vriendin en ik daarover een 'discussie' hadden, zij is dus verliefd op een jongen die al een jaar een vaste relatie heeft met iemand en haar niet ziet staan, en ik heb de perfecte vakantieliefde gehad...
ik haal graag mijn gelijk dus wou ik even kijken of ik het hier zou halen ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hemelrechter Verwijderd | 36 | 26-06-2010 11:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 |