Wawl schreef op 12-09-2003 @ 22:30: Je had gewoon meer kans, omdat je het al eenmaal had gedaan.
Dat is niet waar, want de eerste keer wist ik niet dat je onderaan moest kijken of het goed of fout was. Ik had dus evenveel kans als de eerste keer dat ik het deed.
wissie schreef op 12-09-2003 @ 22:31: Dat is niet waar, want de eerste keer wist ik niet dat je onderaan moest kijken of het goed of fout was. Ik had dus evenveel kans als de eerste keer dat ik het deed.
Je krijg al geen normale uitkomst als je maar één fout hebt? Ik had er net maar één fout, en ik krijg nog steeds 'U hebt niet alle vragen juist of goed beantwoord'. Ja dom kutding, dat weet ik ook wel, maar je kunt ze bijna niet allemaal goed hebben, dus geef maar gewoon m'n score...
Je krijg al geen normale uitkomst als je maar één fout hebt? Ik had er net maar één fout, en ik krijg nog steeds 'U hebt niet alle vragen juist of goed beantwoord'. Ja dom kutding, dat weet ik ook wel, maar je kunt ze bijna niet allemaal goed hebben, dus geef maar gewoon m'n score...
Je moet onderwijl daar onderin kijken, daar staat het..
Ik had maar 2 goed, maar ik ben superslecht in gokken en ik kende ok geen enklel woord.
Beetje loze test, veel van die woorden zijn echt archaïsch Nederlands en worden nooit gebruikt. De enige die je geil krijgt met een hoge score op deze test zijn wereldvreemde Neerlandici met een fetisj voor oud taalgebruik.
nare man schreef op 13-09-2003 @ 12:06: Beetje loze test, veel van die woorden zijn echt archaïsch Nederlands en worden nooit gebruikt. De enige die je geil krijgt met een hoge score op deze test zijn wereldvreemde Neerlandici met een fetisj voor oud taalgebruik.
Citaat:
******** schreef op 12-09-2003 @ 22:28: Ik heb nooit gezegd dat het een eerlijke quiz was Of dat het goede woorden waren
heb de quiz 2 keer gedaan, had er 4 goed toen ik echt probeerde het goede antwoord te kiezen, en toen ik de keer daarna gewoon steeds op C klikte had ik er ook 4 goed.