Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat wel met wiet als ik egt knetterstoned ben en ik dan ineens probeer normaal te doen en dat ff vol hou is de wiet ook min of meer uitgewerkt.... maar met alcohol werkt het bij mij niet zo , wel als ik aangeschoten ben en dan bijvb stuk ga fietsen lijkt het daarna wel of het over is(ookal is het dan niet zo want als ik dan weer iets drink slaat het ineens harder aan) maar als ik egt zat ben duurt het minimaal 2,5 3 uur voordat ik weer nuchter ben
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind het eigenlijk ook een ongeloofwaardig verhaal. 'k ga niet zeggen dat het niet waar is omdat ik dat niet kan weten maar zo voel ik het aan.
|
een vriendin van mij heeft dat ook die kan zuipen wat ze wil is ze ff dronken en dan is het ineens weer over maar bij haar is wel makkelijk dat ze dan maar een paar biertjes (of zei pakt goldstrikes) en dan is het weer goed dus ze pakt om de zoveel tijd zo'n drankje en dan heeft ze toch een leuke avond
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
de lever heeft anderhalf uur per glas nodig
of dat nou jouwn lever of de lever van iemand anders is drink maar eens 15 bier wacht 20 minuten en doe dan maar eens een blaastest gegarandeerd dat je dan nog alcohol in je hebt zitten
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|