Oud 17-09-2003, 11:05
Williams
Williams is offline
als ik drink, aangeschoten, of ook echt goed dronken, dan is dat bij mij echt na 20 minuten helemaal weg en ben ik nuchter...
dan heb ik wel ff zon 10 minuten een aangeschoten of dronken toestand gehad, maar daarna is t direct weg...en dan praat ik over een stuk of 6(aangeschoten) tot 15(soms iets meer soms iets minder) halve liters bier...

hoe kan dat ?
Oud 17-09-2003, 11:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
hahahaha

je mag helemaal niet liegen
Oud 17-09-2003, 11:20
Williams
Williams is offline
ja naja wat heb ik dr in Godsnaam om hier te liegen...tis gewoon zo...
Oud 17-09-2003, 11:42
Verwijderd
Dan ben je niet goed dronken.

Als je echt dronken bent duurt het wel een paar uur voor je weer helemaal nuchter bent, om van de kater nog maar niet te spreken. Dat is gewoon een biologisch feit. Een mensenlever kan gewoon niet in twintig minuten zo'n grote hoeveelheid alcohol afbreken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 11:54
Williams
Williams is offline
ja maar hoe kan t dan dat je je wel ontzettend dronken voelt? en ik bedoel met dergelijke hoevelheden moet dat toch ook wel kunnen? dronken zijn?
Oud 17-09-2003, 11:57
Verwijderd
Kweetnie wat jou definitie van dronken zijn is, maar als je na 15 bier echt goed dronken bent, vink dat wel snel.
Ik noem dronken als ik slinger met lopen, moeilijk praat, slap lul etc. En dat ut na 20 minuten weg is, zit tussen je oren ofzo?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:01
Williams
Williams is offline
naja 15 halve liters he...dus dat zijn zon 45 glazen bier,tussen de oren lijkt me sterk niet? dan zou je kunne zeggen, ik ben niet meer dronken en dan ben je opeens nuchter? lijkt me sterk
Oud 17-09-2003, 12:03
Verwijderd
hmm ja 15 halve liters, had ff fout gelezen....tja kweet het ook niet, dan ben je wel een heel apart geval
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:05
Williams
Williams is offline
Citaat:
omajunk schreef op 17-09-2003 @ 13:03:
hmm ja 15 halve liters, had ff fout gelezen....tja kweet het ook niet, dan ben je wel een heel apart geval
haha ja wie weet, ik vind hetzelf niet echt super eigk...ben je aant zuipe heb je lol en dan is t na 20 minuten weer weg...
Oud 17-09-2003, 12:09
Verwijderd
jah lijkt me zwaar kut, aangezien ik dronken zijn zeer chill vind...bij mij houd het wel 4 uur aan ofzo, word ut wel langzaam minder natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:28
Williams
Williams is offline
jaja tuurlijk maar dat is ook logisch,maar dat is bij mij echt snel weg jammergenoeg...
Oud 17-09-2003, 14:17
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
wat een pechvogel ben jij zeg

Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:24
needlefreak
needlefreak is offline
dit heb ik nog nooit gehoord. 15 halve liters bier drinken en na 20 minuten helemaal nuchter zijn.
rook eens een dikke joint nadat je veel gedronken hebt.
dan krijg ik toch altijd een klop.
Oud 17-09-2003, 15:13
Williams
Williams is offline
naja t gaat dr niet om dat ik langer gaar blijf, (ja eigk wel..) amar kvraag me af hoe t kan
Oud 17-09-2003, 15:15
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Er is een verschil tussen wat je voelt en in welke staat je lichaam daadwerkelijk verkeerd. Er zal na 20 minuten nog wel degelijk een hoge hoeveelheid alcohol in je bloed aanwezig zijn, maar je gevoel geeft iets anders aan.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:39
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb dat wel met wiet als ik egt knetterstoned ben en ik dan ineens probeer normaal te doen en dat ff vol hou is de wiet ook min of meer uitgewerkt.... maar met alcohol werkt het bij mij niet zo , wel als ik aangeschoten ben en dan bijvb stuk ga fietsen lijkt het daarna wel of het over is(ookal is het dan niet zo want als ik dan weer iets drink slaat het ineens harder aan) maar als ik egt zat ben duurt het minimaal 2,5 3 uur voordat ik weer nuchter ben
Oud 17-09-2003, 15:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
haha.... en nog serieus reageren ook nog
Oud 17-09-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 17-09-2003 @ 12:05:
als ik drink, aangeschoten, of ook echt goed dronken, dan is dat bij mij echt na 20 minuten helemaal weg en ben ik nuchter...
dan heb ik wel ff zon 10 minuten een aangeschoten of dronken toestand gehad, maar daarna is t direct weg...en dan praat ik over een stuk of 6(aangeschoten) tot 15(soms iets meer soms iets minder) halve liters bier...

hoe kan dat ?
sucks to be you
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:51
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Sja van de ene kant wel gunstig toch?

Oud 17-09-2003, 15:55
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Sja van de ene kant wel gunstig toch?
vind ik niet hoor.
en ik vind het eigenlijk ook een ongeloofwaardig verhaal.
'k ga niet zeggen dat het niet waar is omdat ik dat niet kan weten maar zo voel ik het aan.
Oud 17-09-2003, 15:56
rock gek
rock gek is offline
een vriendin van mij heeft dat ook die kan zuipen wat ze wil is ze ff dronken en dan is het ineens weer over maar bij haar is wel makkelijk dat ze dan maar een paar biertjes (of zei pakt goldstrikes) en dan is het weer goed dus ze pakt om de zoveel tijd zo'n drankje en dan heeft ze toch een leuke avond
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 17-09-2003 @ 16:55:
vind ik niet hoor.
en ik vind het eigenlijk ook een ongeloofwaardig verhaal.
'k ga niet zeggen dat het niet waar is omdat ik dat niet kan weten maar zo voel ik het aan.
inderdaad....misschien heb je dan wel zo'n 'moment of clarity' maar daarna val je gewoon weer keihard door de mand...
Oud 17-09-2003, 16:25
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Williams schreef op 17-09-2003 @ 12:05:

hoe kan dat ?
praatjes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:48
Verwijderd
Nooit van gehoord zoiets. Alleen dat als je bijvoorbeeld onwijs schrikt van iets de adrenaline het effect eventje voerstemd maar das dan heel ff en dan ben je weer wasted.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:08
Griller
Griller is offline
dan drink jij zeker alleen maar festivalbier want van 15 halve liters op een avond ben je toch zeker weten wel erg lam..
Oud 17-09-2003, 18:19
Williams
Williams is offline
Citaat:
rock gek schreef op 17-09-2003 @ 16:56:
een vriendin van mij heeft dat ook die kan zuipen wat ze wil is ze ff dronken en dan is het ineens weer over maar bij haar is wel makkelijk dat ze dan maar een paar biertjes (of zei pakt goldstrikes) en dan is het weer goed dus ze pakt om de zoveel tijd zo'n drankje en dan heeft ze toch een leuke avond
t hebben dus meer mensen he
Oud 17-09-2003, 18:57
herbalpower
herbalpower is offline
de lever heeft anderhalf uur per glas nodig
of dat nou jouwn lever of de lever van iemand anders is
drink maar eens 15 bier wacht 20 minuten en doe dan maar eens een blaastest gegarandeerd dat je dan nog alcohol in je hebt zitten
Oud 17-09-2003, 19:22
Williams
Williams is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 17-09-2003 @ 19:57:
de lever heeft anderhalf uur per glas nodig
of dat nou jouwn lever of de lever van iemand anders is
drink maar eens 15 bier wacht 20 minuten en doe dan maar eens een blaastest gegarandeerd dat je dan nog alcohol in je hebt zitten
ja t zal dr zeker nog zitten,maar ik voelt alleen niet
Oud 19-09-2003, 11:21
Mir-idiotA
nou nou wat een geluk joh...

jammer genoeg werkt mijn lever veel te hard dat ik er verrotte veel pijn aan overhoudt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten