Oud 12-09-2003, 15:50
matrix21
matrix21 is offline
Heeft iemand een idee hoe je dat moet instellen?
Als ik de handleiding volg doet hij het niet. Volgens mij maakt de router geen verbinding met planet internet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2003, 21:17
unpopular
unpopular is offline
normaal zou je gewoon de standaard meegeleverde eigenschappen ,username en password in moeten geven en klaar ben je.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:17
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
unpopular schreef op 12-09-2003 @ 22:17:
normaal zou je gewoon de standaard meegeleverde eigenschappen ,username en password in moeten geven en klaar ben je.
Nou het is me nu gelukt verbinding te maken en het werkte ook even op 2 computers (is opeens heel makkelijk dan) Alleen zit ik nou met het probleem dat de verbinding steeds wegvalt na een kwartier of soms een half uur. Ik heb geen idee wat ik hier tegen moet doen. Als ik de router opdracht geef weer verbinding te maken wil dat soms wel eens helpen maar vaak moet ik het modem uit en weer aanzetten voordat het weer werkt. Hier ideen voor? Ik word er gek van
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:07
skins
skins is offline
Je kan waarschijnlijk wel ergens een time-out voor je verbinding opgeven.
Zet die op -1 dan moet de verbinding niet meer uitvallen
Oud 13-09-2003, 17:14
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
skins schreef op 13-09-2003 @ 14:07:
Je kan waarschijnlijk wel ergens een time-out voor je verbinding opgeven.
Zet die op -1 dan moet de verbinding niet meer uitvallen

Ik zeg hoera voor jou post! Ziet er naar uit dat dat het was inderdaad. Waarom zetten ze zoiets niet in de handleiding? Zodat leken als ik er ook mee om kunnen gaan.
In elk geval bedankt!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 13-09-2003 @ 18:14:
Ik zeg hoera voor jou post! Ziet er naar uit dat dat het was inderdaad. Waarom zetten ze zoiets niet in de handleiding? Zodat leken als ik er ook mee om kunnen gaan.
In elk geval bedankt!
Wanneer je niet van die Sweex-rommel koopt, heb je negen van de tien keer ook kans dat het in de handleiding staat.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:44
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Henri schreef op 13-09-2003 @ 21:08:
Wanneer je niet van die Sweex-rommel koopt, heb je negen van de tien keer ook kans dat het in de handleiding staat.
ACh met een middag zoeken werkt het hier nou ook perfect. Dus zo'n rommel vind ik het niet. Koste mij alleen veel minder dan jou waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 02:41
NocturaL
NocturaL is offline
j0,

Ik weet wat het waarschijnlijk is. Ik heb dat probleem al vaker gezien. Je account waarschijnlijk gewoon weg nog niet geactiveerd en je kan dus niet inloggen.

Kind Regards,
NocturaL
Oud 17-09-2003, 07:12
Verwijderd
Citaat:
NocturaL schreef op 17-09-2003 @ 03:41:
j0,

Ik weet wat het waarschijnlijk is.
j0

Waarschijnlijk niet, want het antwoord is allang gegeven...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 09:30
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 13-09-2003 @ 21:44:
ACh met een middag zoeken werkt het hier nou ook perfect. Dus zo'n rommel vind ik het niet. Koste mij alleen veel minder dan jou waarschijnlijk
Reken maar! Sweex heeft redelijke kwaliteit, en het werkt goed! Ok, aan de handleiding is geen touw vast te knopen. (Session Name : This field displays the session name )
maar ach.. ik vind/vond het zelf wel uit!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:11
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
Flashman schreef op 17-09-2003 @ 10:30:
Reken maar! Sweex heeft redelijke kwaliteit, en het werkt goed! Ok, aan de handleiding is geen touw vast te knopen. (Session Name : This field displays the session name )
maar ach.. ik vind/vond het zelf wel uit!
zeker, werkt nou perfect bij mij.
Maar inderdaad die handleiding is goed bagger. Als ze daar nou iets meer aandacht aan hadden besteed dan was het product veel beter geweest. Maarja je leert er wel van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten