Advertentie | |
|
![]() |
|
Tips:
~Gebruik meer beeldspraak, orginelere woorden..zoek naar nieuwe woorden en geef de vorm een andere draai.(nu zijn het zinnen onder elkaar geplakt met wat vragen en gedachten en gevoelens) Kijk naar hoe het loopt; lees het hard op voor, bedenk of dat fijn leest.~
||
Citaat:
Dat staat los van jou gevoel. Ik geloof best dat het jou gevoel goed weergeeft, maar dat neemt niet weg, dat ik het (taal) technisch niet goed vind. Als het je puur om de inhoud gaat(gevoelens/gebeurtenis), kan je het beter op psychologie plaatsen.
|
ik sluit me er ook bij aan...ik weet verder er niet zoveel over te zeggen, ik denk dat je vooral moet proberen je gedichten niet te oppervlakkig te maken: ga op zoek naar mooie en aparte woorden waarmee je gevoelens nog steeds heel goed kunt verwoorden!
||
Citaat:
Offtopic: sinds vandaag, dus ik neem het je niet kwalijk dat het je nooit is opgevallen ![]() Om het toch een beetje ontopic te houden: BiTcHy_Me, ik ben benieuwd wat je met de feedback gaat doen....
||
Citaat:
ik ga proberen het beter te maken natuurlijk ![]() maare ik vind het altijd wel als ik naar ander soort woorden enz ga zoeken dat je gedicht al snel onbegrijpelijk gaat worden. dat je het eerst 4x moet lezen voordat je het snapt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als ik jou was zou ik gewoon wat woorden opschrijven waar je aan denkt...maar ook kleuren..die bij je opkomen enzow...dus je schrijft een paar woorden op over je gevoelens (boos,verdriet,eenzaam) dan over de omgeving (bv. de muziek,de zon die scheen,of juist dat het regende)
dan ga je met de woorden die je op hebt geschreven een gedicht maken....
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dichten van Bright Blue Bright Blue | 317 | 31-12-2011 19:00 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij blij met wat je hebt of ben je bang voor wat je kwijt kan raken? Simplicity | 68 | 27-08-2006 23:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Als je even wacht oeski | 3 | 23-01-2005 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben je kwijt Verwijderd | 1 | 19-06-2004 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb je precies waar jij me hebben wilt Secreet | 2 | 17-03-2003 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] jij en ik (kritiek is welkom) PiNoW | 3 | 11-05-2002 11:52 |