Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mensen die op de Hoge school zitten gaan naar school en heb je les, als je op de universiteit zit dan ga je naar de uni en volg je college ![]() Maar goed, tuurlijk kan je als student nog wel posten op dit forum. Ik zit zelfs pas op t forum sinds ik tweede jaars student was ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zijn mensen zoals ik niet goed genoeg?? ![]() Lijkt me niet wij hebben ook gewoon een mening en geen enkele regel verbied het ons om hier te komen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om nog maar even wat olie op het vuur te gooien: student ben je natuurlijk alleen maar als je aan een universiteit studeert. Argumenten staan in het topic op S&S ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als de woordenboeken dat zo formuleren, dan is dat toch gewoon zo?
||
Citaat:
Het verschil is dat HBO erg bedrijfsgericht is, terwijl veel uni-equivalenten erg theoretisch/gericht op onderzoek zijn. Er zijn natuurlijk verschillen, HBO-V ligt weer erg ver van Uni IMHO. In de meeste steden gaan uni en HBO studenten ook met mekaar uit, en wonen met mekaar op kamers. HBO is dus niet meer 'gewoon les' dan Uni is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat dat wel een erg typerende arrogantie is voor rechten studenten, terwijl de meeste ik-zuip-en-vier-feest-en-heb-maar-4-punten types gewoon absoluut niet serieus genomen worden. Met zo'n instelling zou je prima bij Veritas passen. |
![]() |
|
Totdat ze studenten.com gaan maken, kan je je best hier vertonen hoor
![]() En ach zolang je HBO doet ben je nog scholier (anders voelen de uni-gangers zich niet goed genoeg, nu wel allemaal blij?) ![]() *burp*!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |