Oud 27-09-2003, 10:58
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Wie van jullie is er wel eens in dicotheek The-Site geweest,ik kwam daar altijd toen ik nog volop aan de zooi zat.Ik vind het meer een stamkroeg in de vorm van een discotheek waar iedereen aan de zooi zit.Er hing altijd wel een rlxd sfeertje vond ik iedereen begreep elkaar zonder maar iest te zeggen en je kon elkaar altrijd vinden je wist precies waar iedereen was.Dus zijn er van jullie meer daar geweest en komen jullie er nog?
Oud 27-09-2003, 10:59
Demiurge
Demiurge is offline
------> Het nachtleven???
Oud 27-09-2003, 11:08
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 27-09-2003 @ 11:59:
------> Het nachtleven???
wat is er mis met het nachtleven dan? Zo hoort het toch?
Oud 27-09-2003, 11:12
needlefreak
needlefreak is offline
hij bedoelt dat dit hier niet thuis hoor bij drugs & alcohol maar wel bij nachtleven.
Oud 27-09-2003, 11:23
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 27-09-2003 @ 12:12:
hij bedoelt dat dit hier niet thuis hoor bij drugs & alcohol maar wel bij nachtleven.
ja maar The-Site staat voor drugs... dus als ik vraag of er iemand daar wel eens is geweest weet ik ook gelijk dat het een grote begaaier is,snappie ik vind het leuk om die verhalen weer te horen ik kom er namelijk niet meer,omdat ik probeer te stoppen met drugs en weet dat als ik daar heen ga dat ik toch weer pak.dus het staat wel inverband met drugs...meer als met nachtleven..denk ik dan!
Oud 27-09-2003, 13:19
Verwijderd
jah nouja ik ken ut niet, waar is dat ergens?
Oud 27-09-2003, 22:04
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Meskûh!!! schreef op 27-09-2003 @ 12:23:
ja maar The-Site staat voor drugs... dus als ik vraag of er iemand daar wel eens is geweest weet ik ook gelijk dat het een grote begaaier is,snappie ik vind het leuk om die verhalen weer te horen ik kom er namelijk niet meer,omdat ik probeer te stoppen met drugs en weet dat als ik daar heen ga dat ik toch weer pak.dus het staat wel inverband met drugs...meer als met nachtleven..denk ik dan!
Best wel sick als je een discotheek (of iets dergelijks) bijna synoniem neetm voor druks
Oud 28-09-2003, 00:12
Verwijderd
En ik vind het nachtleven.
Oud 28-09-2003, 00:13
zeehond23
zeehond23 is offline
en jou wil is wet
Oud 29-09-2003, 09:40
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 27-09-2003 @ 23:04:
Best wel sick als je een discotheek (of iets dergelijks) bijna synoniem neetm voor druks
nee is niet ziek...kijk maar naar bijvoorbeeld zino ken je toch wel in tilburg...die word toch ook alleenmaar bezocht door drugs gebruikers en iemand die daar altijd kwam en nu stopt met drugs gebruiken zal daar nie zo snel meer heen gaan want dan word de verleiding weer te groot!
Oud 30-09-2003, 06:10
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Meskûh!!! schreef op 29-09-2003 @ 10:40:
nee is niet ziek...kijk maar naar bijvoorbeeld zino ken je toch wel in tilburg...die word toch ook alleenmaar bezocht door drugs gebruikers en iemand die daar altijd kwam en nu stopt met drugs gebruiken zal daar nie zo snel meer heen gaan want dan word de verleiding weer te groot!

Sorry hoor, maar als je echt zelf wilt stoppen met druks, dan word je toch niet "verleid". Ik ga zelf naar kraakfeestjes, waar druks word gebruikt. ik heb volop vrienden die druks gebruiken (ook in mijn bijzijn) maar ik weet gewoon dat ze mij niks zullen aanbieden, omdat ze weten dat ik gestopt ben en dat ook zo wil houden. DAT heeft nou te maken met sterk in je schoenen staan en vertrouwen hebben in jezelf en in je vrienden
Oud 01-10-2003, 21:42
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 30-09-2003 @ 07:10:
Sorry hoor, maar als je echt zelf wilt stoppen met druks, dan word je toch niet "verleid". Ik ga zelf naar kraakfeestjes, waar druks word gebruikt. ik heb volop vrienden die druks gebruiken (ook in mijn bijzijn) maar ik weet gewoon dat ze mij niks zullen aanbieden, omdat ze weten dat ik gestopt ben en dat ook zo wil houden. DAT heeft nou te maken met sterk in je schoenen staan en vertrouwen hebben in jezelf en in je vrienden
ja zeker heb je ook helemaal gelijk in.. ik ga ook nog steeds naar grote feesten terwijl ik daar voorheen altijd zwaar van de kaart was...maar de vrienden die ik toen had,heb ik nie meer.ik ben gestopt met de drugs en kwam er toen pas achter dat het geen vrienden waren maar die lopen nog steeds rond in the-site dus het is misscien zwak als ik bang ben dat als ik daar zou zijn dat ik de verleiding nie kan weerstaan maar aan de andere kant toch ook weer "wijs"dat als ik dat weet dat ik er niet meer heen ga...maar jah zo denk ik erover.het ligt gewoon per persoon anders want hoelang heb jij drugs gebruikt? ik 3 jaar en de laatste 2 jaar bracht ik bijna ieder weekend door in the-site dus het ligt gewoon anders.
Oud 02-10-2003, 07:09
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Meskûh!!! schreef op 01-10-2003 @ 22:42:
ja zeker heb je ook helemaal gelijk in.. ik ga ook nog steeds naar grote feesten terwijl ik daar voorheen altijd zwaar van de kaart was...maar de vrienden die ik toen had,heb ik nie meer.ik ben gestopt met de drugs en kwam er toen pas achter dat het geen vrienden waren maar die lopen nog steeds rond in the-site dus het is misscien zwak als ik bang ben dat als ik daar zou zijn dat ik de verleiding nie kan weerstaan maar aan de andere kant toch ook weer "wijs"dat als ik dat weet dat ik er niet meer heen ga...maar jah zo denk ik erover.het ligt gewoon per persoon anders want hoelang heb jij drugs gebruikt? ik 3 jaar en de laatste 2 jaar bracht ik bijna ieder weekend door in the-site dus het ligt gewoon anders.
Mjup, het ligt idd bij iedereen anders. Ik heb de laatste 4 jaar ieder weekeind dope gebruikt, maar ik kan er misschien makkelijker vanaf blijven. Daar komt dan ook bij dak vrienden heb die wel gebruiken maar mij onder geen beding iets geven, want ja, als ik gestopt ben respecteren zij dat echt wel. En ik heb een vriendin die me heel goed helpt
Oud 02-10-2003, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Meskûh!!! schreef op 29-09-2003 @ 10:40:
Pardon?
Ik kom daar heel gemakkelijk en vrienden van mij ook zonder dat wij de behoefte hebben om ons weer in meer te storten dan een jointje. Daarbij vind ik persoonlijk dat drugsgebruik wel meevallen.
Oud 04-10-2003, 16:27
zeehond23
zeehond23 is offline
geen drugs gebruiken is jou keuze hoor. Ik snap niet dat je dan niet meer naar een bepaalde disco gaat. Als jij wilt stoppen met drugs maakt dat toch niet uit als er mensen om je heen dope gebruiken, als ze weten dat jij gestopt bent
Oud 09-10-2003, 17:02
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig. maar volgens mij is 'meskuh' de enige die de discotheek kent. en ik toevallig ook. en ze heeft groot gelijk dat je die tent meteen met drugs asocieert. Ik woon zelf ook bij belgie in de buurt. en als ik in belgie uitga is het toch wel naar highstreet en niet naar the-site. wat ik van de the-site ken: donker stamphol, drugs, nog meer drugs, raar volk, regelmatig vechtpartijen.

conclusie; het is niet vreemd dat als je niet (meer) aan de drugs ben je daar niet heel graag heen wildt.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten