Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voor de site die ik moet maken hoeft al die sjit gewoon niet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
je moet gewoon een richtprijs maken. Niet uitgaan van manuren. Je moet gewoon weten waar je aan begint en vervolgens aan de hand van jouw schatting van moeilijkheid en complexibaliteit een prijsopgaaf maken. Wel mededelen dat wanneer je er meer werk aan hebt dat je dit doorberekent.
|
ok thx allemaal
het is een site voor een advocaten bureau, gewoon met standaard informatie als ik een vast bedrag afsrpeek, wat is dan ongeveer goed ?;p ik kan nu nog nie zeggen hoelang ik er precies mee bezig ben, maar denk wel uurtje of 15-20 ofzow
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vraag in ieder geval een klein bedrag, ik vind het leuk om te doen, en als je niet veel vraagt hebben de mensen ook vaak niets te zeuren of het recht om te klagen mocht iets niet helemaal goed zijn (is me echter nog nooit overkomen). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vraag gewoon € 500,-
Dan denken zij, wat is dat goedkoop en jij: zo dat is mooi verdiend. Het ligt er ook wel aan he, is het een pagina of zijn het er vele. Heb je ervaring of niet. Als je die mensen niet goed kent, denk dan even goed na. Als je een uurloon vraagt, kunnen ze je nergens op pakken. Beloof jij hun een website te maken voor dit bedrag, betekend dat, dat je ook hun website moet maken voor dat bedrag. Dan dan kan je nog wel is flink de mist ingaan, als ze nog net even dit en net even dat willen. Bij een afgesproken prijs, leg dan even vast wat je voor dat geld doet. Staat nog profi ook.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|