Oud 08-10-2003, 11:31
onzekerdoosje:p
onzekerdoosje:p is offline
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest,
maar goed..
het was dus een maand uit met mijn vriend..
omdat hij dacht dat hij niet meer verliefd was en hij was vreemdgegaan op vakantie..
daarna heeft ie ook nog een paar x afgesproken met dat meisje van de vakantie..
dat heeft mij allemaal ontzettend veel pijn gedaan..!!
Maar ik kon hem maar niet vergeten en zag hem sowieso elke week nog en soms zaten we zelfs te bellen en dan was ie ook weer lief en wist hij niet wat hij wou.
Nja na een tijdje ging ik uit met een vriend van hem en hij vroeg of hij ook mee mocht.. dat vond ik prima, maar d8 er verder nix bij
Toen zag ik ineens dat hij het er heel moeilijk mee had en steeds zat te kijken en alles en we hebben weer heel goed gepraat..
Toen ging hij naar huis en hij zei bel je als je thuis komt.. ik wil weten of je veilig thuiskomt..
dus toen ik thuis was hem bellen..en hebben toen gewoon 3uur gebeld.. ook over wat er allemaal was gebeurd en met dat meisje en blablablabla.. en hij moest ineens heel erg huilen.. en zei ik heb er echt zo'n spijt van..
Nja de volgende dag zou ik gaan tennissen maar mijn partner kon ineens niet meer, dus hij ging mee..
was allemaal mega gezellig enzo.. later btje op bed gelegen gepraat (weer allemaal van die serieuze gesprekken).. en toen moest hij weer zo erg huilen.. zo had ik hem nog nooit gezien..
naja daarna nog paar x afgesproken en van t een komt t ander.. we hebben weer gezoend en nou weer een relatie..
Iedereen verklaart me voor gek omdat hij me dat heeft geflikt enzo.. maar hij is zo lief en doet er echt alles voor om t weer goed te krijgen.. en we doen het gewoon rustig aan.. en ik zat in zijn telefoon ff stiekem te lezen (tsja in t begin had ik zoiets van.. strax heeft ie ook nog gewoon contact met haar)
en stond ook in zijn outbox berichtje naar haar:
ik wil geen contact meer met je, ik geef nog veels te veel om mijn ex en wil haar nou deze x echt niet meer kwijt.

Maarja dat is het verhaal dus.. maar vinden jullie mij nou ook echt zo onverstandig? Ik bedoel ik word zo gek van dat gezeur van iedereen.. tuurlijk is het heel slecht wat hij heeft gedaan en dat heb ik hem ook echt niet vergeven, maar je kan het toch allemaal weer opbouwen?

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 11:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 12:17
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
verstanding....onverstandig...nah ja, laat ik zeggen dat ik niet zo snel meer terug zou durven gaan omdat ik dan zo'n persoon niet echt meer kan vertrouwen. Maar als jij het wel kan, moet je dat gewoon doen. Wie weet gaat het dit keer erg goed, dus je kan het altijd proberen.
Oud 08-10-2003, 12:24
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk niet dat je verkeerd bezig bent...Toen op vakantie was hij toen al niet meer verliefd of kwam dat later?
Dat iedereen zegt dat je verkeerd bezig bent, herken ik wel een beetje...Maar goed, trek je er niet zo veel van aan, dat probeer ik ook niet te doen. Leef je eigen leven! Ik hoop dat alles nu wel goed tussen jullie!
Oud 08-10-2003, 13:29
pyres74
pyres74 is offline
ik ga er niet teveel op in
maar ik weet hoe je je voelt

het kan goed gaan en het kan fout gaan
en bij mij gaat het goed
ik hoop ook bij jou
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:38
Fuzzly
Fuzzly is offline
Klote voor je maar aan de anderen hand ook weer goed.
Je bent nu weer bij de genen waar je van houd.

Ging het ook maar zo bij mij.
Hoop het van wel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:53
QueenY
QueenY is offline
.Als hij echt berouw toont en jij voelt aan dat het echt is en dat hij serieus is, vind ik dat je het best opnieuw kunt proberen.Soms is vreemdgaan(ik keur het echt niet goed) ook wel een reden om erachter te komen dat ie wel echt van je houdt ..
Als jij ermee kan leven en er vertrouwen inhebt dat het niet nog een keer gebeurd, zou ik zeggen : Ga ervoor !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten