Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat meer baggy en relaxte kleding voor studenten.
Dus iets in de richting van overhemd + comfortabele trui met daarover iets van een sportjack met eventueel een sjaal. En om het af te maken een wat wijdere broek dan normaal met schoenen naar keuze. Natuurlijk geen New Rocks onder dit alles maar ik denk dat het idee zo wel redelijk geschetst is. Dit komt allemaal best overeen met een look die laatst op 'n site van Gant USA zag.. eens even kijken of ik dat kan linken. Op 'Man' klikken, dan 'Ivy university', that's it. Ja, dat idee dus ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou mijn té perfecte modellen strak op laten maken, dat er geen foutje te zien is. Dus een totaal gave huid en een emotieloze gezichtsuitdrukking. En ook het haar zo neutraal mogelijk, maar wel dat het bij de kleding (en het model) past natuurlijk.
De kleding varieert van suikerspinroze prinsessenjurken tot nette pakken en vrijetijdskleding in verschillende stijlen, maar altijd netjes. De zaal is rond ( beetje het idee van Rodina ![]() Verder lijkt het me ook leuk om iets met water te doen. |
![]() |
|
helemaal in sixties stijl
ik zet heel Carneby Street (die helemaal versierd is alsof het 1963 was) af en dan laat ik de modellen (super dun a la twiggy) op scootertjes door de straat rijden ![]() ![]() Aan het eind van de straat stappen ze even af en lopen naar voren, draaien zich weer om en scooteren weer weg. Hevig getoupeerd haar, veel zwarte, zware oogmake-up. Mini's, Go-Go laarsjes, Mod-style. Er staan ook overal van die Andy Warhol dingetjes op de achtergrond, in de ramen soepblikjes bijvoorbeeld. De modellen mogen absoluut geen tattoo's of piercings hebben! De zon schijnt volop, er draait truttige sixties muziek op de achtergrond (I Wanna Hold Your Hand ect.) ja, dat vind ik wel wat ![]()
|
de zaal is lounge-achtig, niet dat iedereen op plastic stoeltjes zit maar kussen en zacht licht en cocktails enzo
![]() de modellen zijn (natuurlijk) heel mooi, maar niet allemaal zo lang. want kleine mensen moeten ook mooie kleren kunnen dragen ![]() mooi opgemaakt, donkere oogmake-up met subtiele glittertjes enzo. de modellen moeten wel lachen, vind ik. maar dan moeten ze wel mooie tanden en een mooie lach hebben. de kleding is heel verschillend. dromerig gekleurde prinsessenjurken (met blote voetjes eronder), en sportieve vestjes met bv grote koptelefoons erbij en hele korte rokjes. het moet wel draagbaar zijn, dus ook een gewone spijkerbroek, maar dan wel echt mooi, met mooie schoenen erbij enz later meer.
|
ik zou bij een prachtig kasteel een modeshow doen met als thema elfjes.
veel vleugeltjes, fantasie kleding van alles. zachte groene, paarse, rode parretjes (lampen). een grote blacklight (leuk bij witte kleding) en verder zou ik het echt niet weten
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
iets orgineels> het witte doek aan het begin van de catwalk langzaam laten verdwijnen zodat de modellen zich publiekelijk omkleden... En twee verschillende soorten stijlen: 1 waar de kleuren heel neutraal zijn, maar waar de vormen op moeten vallen, met veel eind jaren 40 en jaren 50 erin. En de ander heel kleurrijk, en sprookjes achtig.
En veel bont! |
![]() |
|
Verwijderd
|
in een oude kerk ofzoiets, met mooie zwarte dunne katoene doeken, veel kaarsen, bladeren op de grond. maar met een hele minimale catwalk, wit en strak. en lounche achtige banken die een beetje rond lopen.
sfeer en stijl van de kleding: middeleeuwse invloeden, die nu ook weer bij verschillende ontwerpers zijn teruggekomen. veel zwart. chiq, classy, gemeng met wijd uitlopende broeken en wat sportievere dingen |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat voor modeshow zou jij ontwerpen? (aankleding zaal e.d.) italianboy | 21 | 18-05-2002 14:41 |