Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En het is geen zwakte, eerder een kracht. Maar ik snap als dat niet zo lijkt. toch is het zo
||
Citaat:
|
Iemand die ik ken slaat gewoon zijn handen kapot tegen een betonnen muur.
![]() Maarja. Kweet ook niet of dit wat toevoegd, ik stamp soms ook gewoon dozen verrot of sla met me vuist tegen van alles waar me poten net niet van breekt ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Toch ook buiten het sporten iets zoeken hoe je je kunt ontspannen, denk ik. En toch leren je gevoelens enz. te uiten, lijkt mij... Ik denk dat daar dan wel iets zit wat zou kunnen helpen.
Je hebt het geprobeerd, zeg je? Wanneer heb je het geprobeerd? Bij wie en hoe? En wat was toen je ervaring? En waarom denk je dat je het nu niet meer kunt? (Als je wilt vertellen.) |
![]() |
|
als je het binnen blijft houden word het alleen maar erger. misschien is het makkelijker gezegt dan gedaan, maar je kunt het toch proberen.
met iemand praten helpt ook. voel je niet verlegen om er over te hebben. laat het allemaal eruit. schrijf er gedichten over. wees niet bang dat dat zo raar is. dat is menselijk. bij mij helpt het ook. mediteer. kom tot rust. probeer het. als je het niet probeert kom je er nooit vanaf. ![]()
||
Citaat:
wanneer? : pas een kleine 6mnd terug. bij wie? : een (oogschijnend)goede vriendin. hoe? : In een goed 'vertrouwelijk' gesprek ervaring? : ja was dus klote waarom niet meer ?: omdat ik geen zin heb om weer genaaid te worden zegmaar
||
Citaat:
![]() Wizzard - Jij zal oplossingen moeten zoeken, dat kan een ander niet voor je doen. Mensen kunnen je tips geven en een hart onder de riem steken, maar wat voor jou het beste uitpakt kan een ander niet zeggen. Je zal die woede er ergens toch uit moeten laten. Wat voor jou de beste manier is moet je zelf uitvinden, maar hier staan in iedergeval al een heleboel tips die je kunt gebruiken. Blijf er in ieder geval niet mee zitten maar probeer er iets aan te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom was het een klote ervaring? |
![]() |
|
Wizzard ik heb dat ook.. ik speel de grofste spellen zoals C&C Generals of Half-Life Counter-strike en dan is het weg als ik dan een kwartiertje beneden zit heb ik het weer
Ik heb zo'n ding waar je in moet knijpen en dan train je je handen.. als ik dat fanatiek doe dus echt gewoon hard erin knijp dan gaat het ook weg
Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 22:53. |
![]() |
|
Ik herken die gevoelens van opgefoktheid en agressie wel. Die had ik vooral toen ik voor de laatste keer verliefd was, toen was ik namelijk gefrustreerd en gestresst omdat die persoon mijn liefde niet beantwoordde en ik hem daarbij ook nog dagelijks zag, wat bijna niet te doen was voor me.
![]() Gelukkig gaat het vanzelf wel over. Zo niet, dan moet je naar de oorzaak van het probleem (terug)gaan en dat eigenhandig oplossen. ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
nou ik heb wel vaker mensen in vertrouwen genomen. maar altijd een beetje oppervlakkig vertelt wat me dwars zat. nou 6 mnd terug heb ik me voor 1 x na lang aandringen opengesteld een en hoop(lang niet alles)verteld aan een vriendin die vond het waarschijnlijk zo schokken ![]() en mijn toenmalige vriendin hoorde dat dus ook(die liep me ook al te pushen om te praten)en werd boos op mij. zij kent mij net zoals al mijn vrienden als een harde jongen die bijna niet zijn emotie's toont.En toen had ik eigenlijk zoiets van laat maar als het zo loopt hoeft dat van mij niet meer zo,dat gepraat.ik bedoel wat heb een ander nou aan mijn gejank,dan laat ik hun achter met extra kopzorgen(over mij!) oja het is trouwens niet zo dat ik zin heb om op iets te rammen.of tel. boeken door de midden te scheuren of zoiets dergelijks
|
Verwijderd
|
't is idd rot als iemand alles doorverteld...
![]() Van mensen die je kent, kun je niet verwachten dat het ze helemaal niks doet, dat is niet reëel, ze geven zeer waarschijnlijk om je. Wil je met iemand praten die het niks of weinig doet, dan zul je met een hulpverlener moeten gaan praten. Vrienden en familie hebben altijd ook hun eigen gevoel meespelen, je kunt niet van ze vragen dat uit te schakelen enz. Wel zou je ook kunnen proberen met ze er over te praten (waarom iemand zich er rot door voelt, enz.). En veel mensen weten vaak toch wel of het goed of niet goed gaat met iemand die dichtbij ze staat (vriend, vriendin, Vriend, Vriendin, zoon, dochter, enz.), daar zijn lang niet altijd woorden voor nodig. Veel mensen vinden het erger als je niks verteld, dan wanneer je iets verteld. Hoe langer je dingen voor je houdt, hoe meer dingen zich ophopen en hoe erger dingen lijken als je ze verteld. En ook hoe meer je tussendoor verteld, hoe meer mensen al weten en hoe minder ze hoeven te schrikken. Wat een ander aan jouw gejank heeft? Dan ziet een ander tenminste eens wie je bent, wat je denkt, voelt, enz. Dan kan een ander er tenminste eens voor jou zijn, er voor je zijn, je troosten en je eventueel, als dat mogelijk is, misschien een beetje helpen. Als iemand een goede vriend(in) is, lijkt me dat toch nogal veel. Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 13:28. |
![]() |
|
Hint: diegene die het hardste zeuren, het minste vertellen. Een goede vriend(in) vraagt hetmisschien een keer, maar laat het daarna aan jou over om het te vertellen, mits je stemming niet totaal verandert door een gebeurtenis (of gevoel) ofzo, want dan zou ik mijn vriendin ook wel om een verhaal vragen
![]() Maar als dat dus niet het geval is, dan de gouden regel 8) |
![]() |
|
Bedankt voor jullie reactie's.Ik denk dat sommige tips goed van pas komen.En meschien dat ik toch iemand in vertrouwen neem.
Weet alleen nog niet hoe? en wie?
|
![]() |
en t is heel belangrijk om iemand in vertrouwen te nemen..k weet hoe moeilijk het is want k heb er zelf ook heel lang meegelopen, zal k t iemand vertellen?en wie?hoe en wanneer?? Heel erg veel sucses in iedergeval!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Geweld op tv? Ja of Nee?! kate_temp | 17 | 11-02-2004 13:38 | |
De Kantine |
Talen Riconoscente | 83 | 08-08-2003 16:18 | |