Advertentie | |
|
![]() |
|
het lijkt mij juist niet dat je daar het minimumloon krijgt...
het is er meestal erg druk, veel lastige klanten enz (althans, dat is de indruk die ik heb van de wibra hier in de buurt. het kan in andere plaatsen anders zijn natuurlijk). dan lijkt me dat ze toch best wat moeten bieden wil je daar gaan werken.
||
Citaat:
en durf je het echt niet aan je baas te vragen, vraag het dan aan iemand van je eigen leeftijd die er ook werkt (als die er dus is).
|
![]() |
Ik heb zelf bij Hans Textiel gewerkt. Zelf kreeg ik daar wel meer dan het minimumloon maar het scheelde nou niet echt veel
![]() Succes! |
![]() |
||
Citaat:
ik kreeg het minimum jeugdloon.
|
eerste werkdag gehad, en ik moet zeggen. het viel écht heel erg mee. ik heb aardige collega's en ondanks de zaterdags drukte was het echt niet vervelend om er te werken. mijn loon weet ik alleen nog steeds niet, omdat mijn baas zaterdag niet aanwezig was.
|
Verwijderd
|
Ik heb er een half jaar gewerkt. Mijn ervaring was best positief. Ik ben eigenlijk heel alternatief wat kleding betreft, maar toch was het wel leuk. Ik stond vooral achter de kassa. En daar heb je al een nadeel: ik moest alles staand doen. Kassa, vullen, opvouwen...
Ik hoop voor je dat je vooral kassa mag doen. Onderbroeken vouwen word je snel zat namelijk, en dat kleding ophangen is ![]() Mijn collega's waren best ok. Wel een beetje van die tutjes, hoe zeg je dat, die alles leuk vinden wat daar verkocht wordt enzo. Maar wel ok. Loon: ik kreeg 4 cent ofzo boven het minimumloon, namelijk 2 euro 96 toen ik 17 was. Niet zo veel... verder is het in de zomer een rustige winkel en moet je dan dagenlang schoonmaken, dat is niet zo leuk. De klanten zijn idd veel koopjesjagers, en buitenlandse vrouwen met kinderen enzo. Maar ik vond het best leuk om ze te helpen. Dus best wel veel positieve ervaring, behalve het loon. En het eind. Ik werd namelijk een week voor het einde van mijn contract opeens ontslagen, en dat was me niet verteld, niet zo personeelsvriendelijk. Je hebt waarschijnlijk ook een halfjaarcontract: goed informeren dus tegen de tijd dat hij verloopt!! Wat kan ik verder zeggen. Ik werk nu achter de kassa bij de supermakrt. Verdient veel beter, en je kunt zitten. Wel iets minder afwisselend. maar ik vind het beter. Dus als je kassa echt het leukste vindt bij Wibra is het misschien verstandig om iets anders te overwegen. Als laatste: trek je vooral niets aan van mensen die zogenaamd op je neerkijken omdat je bij Wibra werkt (zo van: Wibra ![]() Als je nog iets wilt weten, PM maar, keb ervaring zat daar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
helaas mag ik nog niet achter de kassa zitten, omdat ik pas 15 ben. in april word ik 16.
ik vind het trouwens inderdaad ook écht leuk om klanten te helpen, dat is het afwisselende van het werk. verder moet ik eigenlijk een beetje de rotklusjes doen, maarja. ik werk er ook pas net. trouwens, mijn vrienden zijn juist trots op me dat ik bij de wibra werk. ik moest voor iedereen keycords regelen. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainuari #1931 Little Phoebe | 500 | 18-01-2015 15:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken met tegenzin Balance | 50 | 09-09-2007 12:02 | |
Werk, Geld & Recht |
Ziekmelden en de Arbo. Anna | 16 | 26-06-2004 21:17 | |