Oud 11-10-2003, 20:42
danoneke
danoneke is offline
oke wel hier komt mijn probleem dus
deze zomer leerde ik jo kennen via vrienden ... en dan zijn we begonnen met chatten,enkele dagen daarna zijn we samen naar een fuif gegaan... het klikte meteen en we hebben daar heel de avond gekust,ik was toen verliefd op hem,maar hij vertrok op vakantie en ik ook ,maar toen hij terugkwam had hij een vriendin.Ik ben dan nog met hem gaan zwemmen (ook al woont hij egt wel ver van me vandaan).Toen is hij terug op een kamp vertrokken en daar heeft hij zen vriendin bedrogen en was daarna samen met een ander meisje.Ik heb toen toegegeven dat ik verliefd was op hem... maar vertelde er wel bij dat het over was... enkele dagen na de breuk met zijn nieuwste vriendin vertelde hij e dat hij ook verliefd op me was geweest. Toen ben ik hem tegengekomen op een fuif waar ik met men huidige vriend was.we hebben gewoon gepraat en geknuffeld... ik ben nog steeds samen met mn vriend maar ben eigenlijk nog altijd stapelverliefd op jo...ik weet egt niet wat ik nu moet doen... IK zie jo waarscheinlijk 19 oktober... moet ik hem eerlijk zeggen dat ik nog wat voor hem voel met het risico dat onze vriendschap stukgaaat of kan ik het beste gwoon zwijgen en bij mn huidige vriend blijven (waar ik niet verliefd op ben)
help me alsjeblieft
Oud 11-10-2003, 20:47
Dominique18
Dominique18 is offline
die jongen (jo) is blijkbaar niet te vertrouwen ik denk dat je het beste eerlijk kunt zijn tegen je huidige vriend door te zeggen dat je niks meer voor hem voelt en jo laten gaan je kunt dan nog zo verliefd zijn maar hij heeft laten zien dat hij niet te vertrouwen is en als hij je echt zo leuk vindt loopt hij wel achter jou aan
Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 20:54
Rian-x-
Rian-x- is offline
In ieder geval moet je niet bij je huidige vriend blijven als je niet meer verliefd op hem bent... Dat is erg lullig voor die jongen.

Verder moet je voor jezelf uitmaken of je een relatie met jo wilt of niet. Hij is naar mijn mening niet erg trouw enzo, beetje payer.

En het risico om je vriendschap op het spel te zetten... Als jo nix voor jou voelt is dat natuurlijk jammer, maar naar mijn mening hoeft dat niet tussen jullie vriendschap in komen te staan, als het een goede vriendschap is.
Oud 11-10-2003, 21:08
Firefly182
Firefly182 is offline
ik sluit me aan bij de vorige 2 reacties!
Oud 11-10-2003, 21:25
danoneke
danoneke is offline
ik wil gwn ff zeggen ik weet dat het zo overkomt maar jo is geen player... hij is knap en kan veel mooie meisjes krijgen... maar als hij vind dat ze niet bij hem passen zal hij er ook niet met kussen... hij vond zelf dat hij op dat kamp te ver was geggaan dus...
Oud 11-10-2003, 22:36
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
danoneke schreef op 11-10-2003 @ 22:25:
ik wil gwn ff zeggen ik weet dat het zo overkomt maar jo is geen player... hij is knap en kan veel mooie meisjes krijgen... maar als hij vind dat ze niet bij hem passen zal hij er ook niet met kussen... hij vond zelf dat hij op dat kamp te ver was geggaan dus...
Lieve schat dat zeggen die playertypjes altijd. Heb het vaak genoeg meegemaakt. Je moet iig weg bij je huidige vriend als je niet om hem geeft geef hem dan de indruk ook niet. En als je zo veel van Jo houd en jij denkt hem te kunnen vertrouwen wat ik betwijfel zou ik er alles aan doen om hem te krijgen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten