oke wel hier komt mijn probleem dus
deze zomer leerde ik jo kennen via vrienden ... en dan zijn we begonnen met chatten,enkele dagen daarna zijn we samen naar een fuif gegaan... het klikte meteen en we hebben daar heel de avond gekust,ik was toen verliefd op hem,maar hij vertrok op vakantie en ik ook ,maar toen hij terugkwam had hij een vriendin.Ik ben dan nog met hem gaan zwemmen (ook al woont hij egt wel ver van me vandaan).Toen is hij terug op een kamp vertrokken en daar heeft hij zen vriendin bedrogen en was daarna samen met een ander meisje.Ik heb toen toegegeven dat ik verliefd was op hem... maar vertelde er wel bij dat het over was... enkele dagen na de breuk met zijn nieuwste vriendin vertelde hij e dat hij ook verliefd op me was geweest. Toen ben ik hem tegengekomen op een fuif waar ik met men huidige vriend was.we hebben gewoon gepraat en geknuffeld... ik ben nog steeds samen met mn vriend maar ben eigenlijk nog altijd stapelverliefd op jo...ik weet egt niet wat ik nu moet doen... IK zie jo waarscheinlijk 19 oktober... moet ik hem eerlijk zeggen dat ik nog wat voor hem voel met het risico dat onze vriendschap stukgaaat of kan ik het beste gwoon zwijgen en bij mn huidige vriend blijven (waar ik niet verliefd op ben)
help me alsjeblieft