Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En al die grote bedrijven moeten niet zo zielig doen. En alsof dit werkt, als je het nog gewoon gratis kan downloaden. Napster is ook weer begonnen las ik, daarvoor moet je ook betalen. Maar zolang het nog makkelijk en gratis te downloaden is slaat dit niet aan. |
![]() |
||
Citaat:
De grote bedrijven moeten niet zielig doen, daar kan ik inkomen, maar de artiesten zelf zouden best wat meer geld mogen terugzien voor het werk wat zij verrichten. Via de platenmaatschappij krijgen ze maar een klein beetje terug, en als al hun muziek dan zonder compensatie gedownload wordt hebben ze weken in de studio gezeten zonder daar iets voor terug te krijgen. Bovendien blijkt iets als iTunes wel degelijk aan te slaan. Je krijgt de muziek legaal, alleen de nummers die je wilt hebben, de artiest krijgt compensatie voor het feit dat jij naar zijn/haar muziek luistert, en jij kunt ongelimiteerd en in hoge kwaliteit naar die muziek luisteren.
|
Het is een leuk initiatief. 't Is ook nog wel onhandig: je mist hoesjes, CDRW'tjes zijn toch minder leuk dan professionele... Ook is het hele "album" idee een beetje weg, vaak is een album meer een ondeelbaar geheel (het ligt een beetje aan de artiest). Als iedereen het gaat doen zal ik ook wel overstag gaan denk ik, als ik mijn favoriete muziek maar kan luisteren. Op CD, vinyl of floppy, dat maakt niet uit.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Advies (nieuwe) laptop (kopen) Shelleyy | 4 | 10-07-2012 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ga jij vaak naar de bieb? wolvin_26 | 60 | 22-02-2007 11:14 | |