Oud 23-10-2003, 16:58
martijn1985
martijn1985 is offline
Jack Spijkerman is van plan te stoppen met Kopspijkers. In een interview met het blad Opzij zegt hij nog hooguit een half jaar te willen doorgaan met het populaire zaterdagavondprogramma.

De formule begint volgens Spijkerman 'op' te raken, hoewel het beelbekroonde programma nog miljoenen kijkers trekt.

Spijkerman is met de VARA in gesprek over een nieuw programma. "Iets heel anders dan Kopspijkers, hoewel er wel weer cabaret in zit." Bovendien wordt Spijkerman vanaf januari adviseur bij de Duitse versie van Kopspijkers.

Bron: InfoTV teletekst, pagina 102 op 23/10/03 (InfoTV is het zenderoverzichtkanaal van Essent). Ik heb helaas nog geen internetbron kunnen vinden.

Wat vinden we hiervan? En wordt Spijkerman vervangen, of stopt het programma?
Oud 23-10-2003, 16:59
martijn1985
martijn1985 is offline
Ikzelf vind dit wel ontzettend jammer, want het was een goed programma. De VARA zal het wel voortzetten, want het loopt nog heel goed. Maar dan moet je wel ontzettend goed kijken wie je daar als presentator neerzet..
Oud 23-10-2003, 17:00
Anne
Anne is offline
Stoppen dan maar. Lijkt me beter, op het hoogtepunt stoppen, anders bloedt het ook langzaam dood en dat is niet leuk.
Oud 23-10-2003, 17:06
mijwn
mijwn is offline
is geen hol van waar
Oud 23-10-2003, 17:08
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
Anneee schreef op 23-10-2003 @ 18:00:
Stoppen dan maar. Lijkt me beter, op het hoogtepunt stoppen, anders bloedt het ook langzaam dood en dat is niet leuk.
inderdaad,maar het zou wel jammer zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:11
Ketjing
Ketjing is offline
stoppen, laatste 2 jaar is kopspijkers geen kut meer aan. Lijkt me beter dat ze dan nu eindelijk stoppen
Oud 23-10-2003, 17:12
aansteker
aansteker is offline
NIKS VAN WAAR !!!

Hij gaat gewoon nog door en denkt er ook niet aan om te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:13
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
He jammer! Geen nieuwe presentator, niemand kan het zo brengen als Jack Spijkerman, dus dan is het ook geen Kopspijkers meer. Ik ben benieuwd naar zijn nieuwe programma, misschien ook wel logisch dat hij wat anders zoekt, want hoelang doet hij Kopspijkers al wel niet?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:17
Pla
Pla is offline
Citaat:
Anneee schreef op 23-10-2003 @ 18:00:
Helemaal mee eens, en zoek geen vervanging, kopspijkers zonder Jack Spijkerman is ook nix.
Oud 23-10-2003, 17:44
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-10-2003 @ 18:11:
stoppen, laatste 2 jaar is kopspijkers geen kut meer aan. Lijkt me beter dat ze dan nu eindelijk stoppen
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, van stoppen op het hoogte punt kan in elk geval geen sprake zijn, kopspijkers gaat al vrij lang bergafwaards.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:57
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
op het hoogtepunt stoppen? kopspijkers is al tijden over zijn hoogtepunt, de laatste tijd (sinds vorige seizoen al eigenlijk) is alleen het cabaretgedeelte nog leuk, daar parasiteert spijkerman al maanden op (op eenzelfde manier als henk spaan een jaar geleden met dat sportprogramma, waarvan de naam mij even ontschoten is).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 23-10-2003 @ 18:57:
(op eenzelfde manier als henk spaan een jaar geleden met dat sportprogramma, waarvan de naam mij even ontschoten is).
Studio Spaan

Ik vind het wel jammer dat het ophoudt, maar Spijkerman moet je niet gaan vervangen. Dan kan je beter helemaal stoppen, hoewel dat erg jammer is.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:11
Screaming Slave
oja thanks. laten we overigens hopen dat in de titel van het volgende programma van jack niet weer 'spijker' zit. die formule heeft inmiddels ook zijn humoristische waarde verloren.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:15
fractuur
fractuur is offline
Jack Spijkerman = kopspijkers, onder hem is het programma groot geworden. Maar ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat het programma een keer gestopt moet worden. Miischien kan het cabaret apart doorgaan.
Oud 23-10-2003, 18:34
*gaapt*
*gaapt* is offline
ik had ergens gelezen dat hij een nieuw programma wil maken, en dat daar het cabaret ook weer in zit. als dat zo is, is het niet zo heel erg dat kopspijkers stopt, cabaret was toch het leukste.

een nieuwe presentator zou er niet moeten komen. niet dat jack spijkerman nou zo geweldig is, want het begint me steeds meer te irriteren dat hij vaak gasten uitnodigt die bijvoorbeeld zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn ofzo, en dat hij ze dan alleen maar belachelijk probeert te maken en ze totaal niet serieus neemt. maar ja, das mijn mening
Oud 23-10-2003, 19:40
GinnyPig
GinnyPig is offline
Hij stopt niet. Zijn woorden zijn "verkeerd geinterpreteerd.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798
Oud 23-10-2003, 20:05
martijn1985
martijn1985 is offline
Dan ben ik benieuwd wat hij dan precies gezegd heeft....
Oud 23-10-2003, 20:05
Screaming Slave
dat staat in het fok! artikel.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:18
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Hmm, ik kijk wel bijna iedere week maar ik zou het geen ramp vinden als het verdween. De formule is inderdaad over zijn houdbaarheidsdatum heen en ik ben het met Yatta eens dat Jack Spijkerman te vaak makkelijk wil scoren op figuren die niet helemaal sporen. Ik vind niet dat het programma "ontzettend kut" is ofzo.
Maar goed, het stopt niet dus zal ik wel blijven kijken.
Oud 23-10-2003, 20:32
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 23-10-2003 @ 21:05:
dat staat in het fok! artikel.
Je hebt gelijk, khad de reacties niet gelezen.

Het team van kopspijkers evalueert ieder halfjaar of ze nog door moeten gaan. Dit is wat Spijkerman aan Opzij gezegd heeft, en dat werd dus verkeerd geinterpreteerd.
Oud 23-10-2003, 22:37
Verwijderd
Als je vanochtend naar 538 geluisterd had, wist je ook dat het niet waar was. Ze hadden 'm namelijk gebeld in de show van Edwin Evers om commentaar te geven. En hij zei ook dat het verkeerd begrepen was door 'Opzij'. Ze gaan in december weer praten over de voortzetting van de show, net zoals ze dat ieder half jaar doen geloof ik. Dus er is nog niks zeker
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 00:43
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 23-10-2003 @ 23:37:
Als je vanochtend naar 538 geluisterd had, wist je ook dat het niet waar was. Ze hadden 'm namelijk gebeld in de show van Edwin Evers om commentaar te geven. En hij zei ook dat het verkeerd begrepen was door 'Opzij'. Ze gaan in december weer praten over de voortzetting van de show, net zoals ze dat ieder half jaar doen geloof ik. Dus er is nog niks zeker
net of je ervan uit kunt gaan dat iedereen iedere ochtend naar 538 luistert...
Oud 24-10-2003, 10:48
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 23-10-2003 @ 21:32:
Dit is wat Spijkerman aan Opzij gezegd heeft, en dat werd dus verkeerd geinterpreteerd.
achja, dat heb je met die vrouwen he
Oud 24-10-2003, 15:08
Daangerous
Daangerous is offline
ik hoop eerlijk gezegd wel dat hij gaat stoppen, tis wel mooi geweest met Kopspijkers. Het wordt er ook echt niet beter op, door het maar steeds te herhalen. Er moet weer eens een nieuw format gezet worden...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 17:10
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 24-10-2003 @ 16:08:
ik hoop eerlijk gezegd wel dat hij gaat stoppen, tis wel mooi geweest met Kopspijkers. Het wordt er ook echt niet beter op, door het maar steeds te herhalen. Er moet weer eens een nieuw format gezet worden...
Oud 26-10-2003, 09:23
Cinamon
Cinamon is offline
Ik wou toch zeggen, hij zei het gisterenavond zelf!
Hij stopt niet.

"U heeft misschien in de krant gelezen dat Kopspijkers stopt. Klopt, voor vanavond! Volgende week zijn we er weer! Tot dan."

DUS
Oud 26-10-2003, 09:28
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Oud 26-10-2003, 09:30
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Vind ik een beetje onzin, dan kijk je toch gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 10:12
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 24-10-2003 @ 11:48:
achja, dat heb je met die vrouwen he
Tsja, de opzij is niet echt meer van deze tijd. Ze hebben hun doel toch wel zo'n beetje bereikt?

En kopspijkers, ach ik kijk het wel eens.. Maar meestal vergeet ik het.
Oud 26-10-2003, 12:04
MikeyMo
MikeyMo is offline
soms is het dus egt gewoon niet grappig...en soms moet ik egt hard lachen..
k vergeet het idd meestal.
Oud 26-10-2003, 12:06
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 26-10-2003 @ 10:30:
Vind ik een beetje onzin, dan kijk je toch gewoon niet
ja idd...
Het is misschien niet vernieuwend meer, maar ik zit er maar al te graag naar te kijken hoor...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten