Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op het hoogtepunt stoppen? kopspijkers is al tijden over zijn hoogtepunt, de laatste tijd (sinds vorige seizoen al eigenlijk) is alleen het cabaretgedeelte nog leuk, daar parasiteert spijkerman al maanden op (op eenzelfde manier als henk spaan een jaar geleden met dat sportprogramma, waarvan de naam mij even ontschoten is).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat het ophoudt, maar Spijkerman moet je niet gaan vervangen. Dan kan je beter helemaal stoppen, hoewel dat erg jammer is. |
![]() |
|
ik had ergens gelezen dat hij een nieuw programma wil maken, en dat daar het cabaret ook weer in zit. als dat zo is, is het niet zo heel erg dat kopspijkers stopt, cabaret was toch het leukste.
een nieuwe presentator zou er niet moeten komen. niet dat jack spijkerman nou zo geweldig is, want het begint me steeds meer te irriteren dat hij vaak gasten uitnodigt die bijvoorbeeld zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn ofzo, en dat hij ze dan alleen maar belachelijk probeert te maken en ze totaal niet serieus neemt. maar ja, das mijn mening
|
![]() |
Hij stopt niet. Zijn woorden zijn "verkeerd geinterpreteerd.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798
|
Hmm, ik kijk wel bijna iedere week maar ik zou het geen ramp vinden als het verdween. De formule is inderdaad over zijn houdbaarheidsdatum heen en ik ben het met Yatta eens dat Jack Spijkerman te vaak makkelijk wil scoren op figuren die niet helemaal sporen. Ik vind niet dat het programma "ontzettend kut" is ofzo.
Maar goed, het stopt niet dus zal ik wel blijven kijken.
||
Citaat:
Het team van kopspijkers evalueert ieder halfjaar of ze nog door moeten gaan. Dit is wat Spijkerman aan Opzij gezegd heeft, en dat werd dus verkeerd geinterpreteerd.
|
Verwijderd
|
Als je vanochtend naar 538 geluisterd had, wist je ook dat het niet waar was. Ze hadden 'm namelijk gebeld in de show van Edwin Evers om commentaar te geven. En hij zei ook dat het verkeerd begrepen was door 'Opzij'. Ze gaan in december weer praten over de voortzetting van de show, net zoals ze dat ieder half jaar doen geloof ik. Dus er is nog niks zeker
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En kopspijkers, ach ik kijk het wel eens.. Maar meestal vergeet ik het.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Talpa = Tien Miss Pannekoek | 145 | 24-05-2005 12:13 |