Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben nogal verlegen van mezelf. Dus om dan met een groep vreemde mensen naar India te gaan? Kijk als ik nou een reisgenoot had dan was het anders.
ennuhm zal nog ff beetje achtergrond info geven. Ik ga dus goed om met de Hells Angels hier in Haarlem. Nou wil mijn vader zich ook ooit bij hun voegen dus als ik nou eerder mijn rijbewijs haal als hem kan ik hem heerlijk pesten. (Zonder motor en dus rijbewijs kun je geen lid worden, als vrouw ook niet maar daar gaat het niet om) Vorig jaar ben ik naar Namibie geweest en dat is me wel heel goed bevallen. Maar ja India is heel veel groter als Namibie en ik wil eigenlijk zowel het zuiden als het noorden van india zien. dat gaat dus niet lukken in een vakantie. |
![]() |
|
Mijn zusje zit nu in India, en heeft het prima naar d'r zin.
Ze is alleen gegaan en heeft daar allerlei mensen weer leren kennen waarmee ze al duizende kilometers heeft afgelegd. Bedenk je wel dat India veel voorbereidingen nodig heeft. Denk aan inentingen, uitzoeken welke gebieden je niet wilt komen (sommige gebieden zijn zeer gevaarlijk voor westerlingen, laat staan jonge vrouwen), et cetera.
|
Verwijderd
|
Motor,
Na april word het halen van je motorrijbewijs moeilijker, dus je kunt het beter nu vlug doen. Dus is de kans en je hebt er wat aan, een motor is ook goedkoper dan een auto. India is er over een paar jaar ook nog, maar zal na de vakantie niet meer zijn dan een herinnering (waar je niks aan hebt) en een lege beurs. Van een motorijbewijs zul je dan langer plezier hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|