Oud 19-10-2003, 11:52
very drunk driver
very drunk driver is offline
het is een laptop uit 1990 ongeveer en nu vraag ik me af hoeveel ik hem zou kunnen verkopen. misschien is het wel een collectors item. wie weet waar ik hem misschien kan verkopen als collectors item?

Oud 19-10-2003, 15:39
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 19-10-2003 @ 12:52:
het is een laptop uit 1990 ongeveer en nu vraag ik me af hoeveel ik hem zou kunnen verkopen. misschien is het wel een collectors item. wie weet waar ik hem misschien kan verkopen als collectors item?

[afbeelding]
Specs? Voor 15 euro moet kunnen denk ik.. Mn vader heeft deze ook nog liggen, 386sx met 1mb ram en 40mb harddisk. Spelletjes spelen gaat er ideaal op want hij heeft zo'n cool oranje scherm zonder STN effect! Alleen is-ie zo ontzettend groot. Er zit een standaard IDE-harddisk in en 2 ISA sloten.. OMG

Ik heb laatst deze nog weten te verkopen, Compaq Contura 486sx 25Mhz, 4mb ram, 200mb hdd, monochroom VGA scherm.

Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 09:06
very drunk driver
very drunk driver is offline
nou ik heb een andere als jouw vader. mijne is bijvoorbeeld maar 21 mb hd en is een 286 uit 1990

maar ik wil hem niet voor 15 euro verkopen ik wil weten of ik hem gan verkopen als collectors item of als antiek ofzo. dan is hij veel meer waard
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten