Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Burgelijkwetboek zegt het volgende
Boek 7 artikel 668 1. Vanaf de dag tussen dezelfde partijen: a. gaat over 36 maanden of meer in dienst zijn ik denk niet dat dit op jou van toepassing is ben je al meer dan 3 jaar in dienst zeg het dan even ![]() b. meer dan voor bepaalde tijd aangegane arbeidsovereenkomsten elkaar hebben opgevolgd met tussenpozen van niet meer dan 3 maanden, geldt de laatste arbeidsovereenkomst als aangegaan voor onbepaalde tijd. Volgens lid 5 Kan er wel in de CAO worden afgeweken ten nadelen van de werknemer dus dat zou je even moeten nagaan. Staat er niks in de CAO dan geld hetgeen hierboven. zoals jij het zegt is dus boek 7 artikel 668 lid 1b van toepassing grtz ivo |
![]() |
|
Misschien is dit interessant: http://www.adecco.nl/flexwet.asp
|
![]() |
|
volgens mij is het idd zo dat je een contract 2 of 3 x mag verlenge met min hetzelfde aantal maanden als je eerste contract en dan na 2 of 3 (dat weet ik dus ff niet meer zeker)moeten ze je een contract voor onbepaalde tijd geven OF je kunt ophoepelen
![]() ik weet dit omdat ik een keer in zon soort situatie zat en tis me toen haarfijn uitgelegd met andere woorden ik vind de flexwet maar kut in deze economie want ze willen tegenwoordig niet zo snel meer contracten voor obepaalde tijd geven dus met andere woorden bedankt voor je diensten en nu opgeflikkerd (dat is waar het nu vaka op neerkomt ook bij defensie trouwens waar ik nu werk) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (Deel2) ikbenschipper1 | 500 | 16-01-2007 13:24 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Europa Sandersss | 15 | 07-05-2006 20:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Arbeidsovereenkomst Verwijderd | 10 | 17-08-2005 13:27 | |
Eten & Drinken |
De service van McDonalds Verwijderd | 67 | 07-12-2004 16:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Recht op overbrugging? Mea Culpa | 15 | 25-05-2004 16:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Zijn jullie weleens ontslagen? Nyrvana | 52 | 07-02-2003 15:02 |