Citaat:
Bird-one schreef op 24-10-2003 @ 09:08:
tja.. ik heb er ook wel eens last van. nu gelukkig wat minder, geloof ik..
maar wat je ertegen kan doen? ik heb geen flauw idee. kijk eerst waar het door komt, misschien word je dan al 'n stuk wijzer? of.. ga als je alleen thuis ben gewoon iets doen zodat je zulke dingen niet gaat denken. meer weet ik eigenlijk ook niet..
|
Tsja, ik heb mezelf ook al vaak afgevraagd waarom ik me somber voel dan, maar kan niet echt iets aanwijzen

eigenlijk heb ik alles wel: vriendin die ik (op die buien na) kei-leuk vind, en vice versa, een hoop vrienden waar ik lol mee kan hebben, en met enkele ook goed kan praten, waaronder m'n ex. Ben nooit gepest, haal(de) goede resultaten op school, bijna cum laude van 't vwo... ik kan niet echt iets aanwijzen waardoor ik somber zou moeten zijn
Citaat:
CoveredEyes schreef op 24-10-2003 @ 11:01:
Ontspanning opzoeken en gelukkig zijn met de persoon die je bent. Mijn moeder heeft me altijd geleerd eerst gelukkig te zijn met jezelf en degene die JIJ bent en dan pas liefde van een ander zoeken...
|
Tsja, ik heb dan meestal geen zin in ontspanning, ik wil dan gewoon helemaal niks meer, of gewoon slapen, want dan denk je toch niet na

dat laatste is wel mooi gezegd
Citaat:
X Belle X schreef op 24-10-2003 @ 12:33:
hormonen?
|
hmm, zou eiglik ook wel kunnen ja, niet echt aan gedacht. Maar kunnen die ergens door 'getriggerd' worden dan? Dat je er na een bepaald iets meer last van hebt, of 'savonds?
Citaat:
Quiana schreef op 24-10-2003 @ 14:54:
Heeft idd ook vaak met hormonen ed te maken denk ik,
heel veel kan je daar niet tegen doen...
Als je van jezelf weet dat (te)veel nadenkt, probeer dat
dan niet te vaak te doen, of als je merkt dat je er somber(der)
van wordt, iets anders te gaan doen.
Dingen opschrijven kan helpen tegen warrige gedachten,
je kan het dan wat makkelijker ordenen, en bijv op een rustiger
moment overlezen, als je daar de behoefte aan hebt ed.
|
tsja, als het door die hormonen zou komen zou 't wel jammer zijn dat je er niks aan kunt doen. En iets anders doen heb ik ook al geprobeerd, maar dat hou ik niet lang vol meestal, ik blijf gewoon dan aan dingen beginnen, maar niks doorzetten.
opschrijven heb ik ook wel 's gedaan, 't helpt een beetje voor op dat moment wel, maar het houdt er niet door op