Oud 23-10-2003, 13:17
Bird-one
Bird-one is offline
dat is eigenlijk m'n enige vraag erover. kan je slaappillen alleen krijgen als je dokter het voorschrijft?
Oud 23-10-2003, 13:37
Verwijderd
Volgens mij wel.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:39
Balance
Balance is offline
ja
Oud 23-10-2003, 13:44
Verwijderd
Je kan beter homeopathische gebruiken. Ik raad je sowieso geen slaapmiddelen aan maar als je af-en-toe er een keer zeker van wilt zijn dat je echt goed doorslaapt en in slaap kan komen omdat er de volgende dag iets belangrijks is, raad ik je aan plantival (tabletjes of druppeltjes) te proberen. Indien dat niet werkt kun je makkelijk melatonine gebruiken, érg effectief en bovendien kan het kanker voorkomen. Ik zelf heb echter ervaren dat je er minder gevoelig voor wordt na een aantal maanden. Meer informatie over melatonine en het gebruik daarvan vind je http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma.../melaton1.html, het bevat spelfouten maar de inhoud is verder heel goed.

Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:11
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-10-2003 @ 14:44:
Je kan beter homeopathische gebruiken. Ik raad je sowieso geen slaapmiddelen aan maar als je af-en-toe er een keer zeker van wilt zijn dat je echt goed doorslaapt en in slaap kan komen omdat er de volgende dag iets belangrijks is, raad ik je aan plantival (tabletjes of druppeltjes) te proberen. Indien dat niet werkt kun je makkelijk melatonine gebruiken, érg effectief en bovendien kan het kanker voorkomen. Ik zelf heb echter ervaren dat je er minder gevoelig voor wordt na een aantal maanden. Meer informatie over melatonine en het gebruik daarvan vind je http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma.../melaton1.html, het bevat spelfouten maar de inhoud is verder heel goed.
heel mijn leven krijg ik al homeopatische dingen, omdat mijn pa daar ook zo'n voorstander van is (hij is homeopaat, eigenlijk). maar het ging om gewone slaappillen. eigenlijk niet eens voor mezelf.
homeopatische lijkt me zelf inderdaad ook beter. (bij de meeste dingen word je er toch minder gevoelig voor na 'n paar maanden?)
maar om slaappillen te krijgen moet je dus naar de dokter. dat is duidelijk.

dankjulliewel, allemaal.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten