Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder heeft het altijd verzwegen, het was zogezegd door een ziekte dat ze overleden was. Opeens heeft mijn nicht het geheim verklapt, maar dat is reeds jaren geleden. Mijn moeder spreekt er niet echt over, ze had dan ook geen gemakkelijke jeugd met zo'n moeder en een alcoholische vader (nu mijn peter). Problemen met mezelf ja. ![]() Ik ben tegen medicijnen, je moet er voor jezelf weten uit te komen, hoelang dat ook mag duren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij je been breekt, kun je er dan zelf uitkomen? Een tekort aan die stof (serotonine oid) is net zo, daar kun je zelf niet uitkomen. Maar goed, zoek eerst eens hulp, die kan kijken waar het aan ligt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet zelf maar half wat mijn probleem is. ![]() Toch bedankt om je replies, ik had er wat aan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Fijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
k vond het ook heel moeilijk om op iemand af te stappen omdat k er zelf eigelijk ook niks van snapte wat er nou met me aan de hand was maar mijn omgeving merkte het en mijn mentrix is naar me toe gekomen, misschien maar goed ook want k weet niet of k zelf wel naar iemand zou toe gaan. maar nu veel mensen het weten, ouders,school,vrienden etc.. hebben ze veel meer begrip voor mij en k voel me beter omdat k meer mezelf durf te zijn en mezelf iets meer leer en probeer te uiten...
1 ding, je voelt je al een stuk beter als iemand het weet, ookal is het maar 1 persoon waar je je hart kunt luchten..
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag in school geleerd dat depressieve mensen de oorzaak van hun depressiviteit niet kunnen benoemen.
Als je je dus slecht voelt door een verloren liefde (ldvd), ben je niet depressief, enkel verdrietig. Als je het nog ziet zitten om uit te gaan en plezier te maken, ben je ook niet depressief. Enkel wanneer je moeilijk kan doorslapen, weinig eetlust (of net heel veel in uitzonderlijke gevallen), geobstipeerd bent, lusteloos, zwak...dan ben je depressief. Nu moet je dit ook niet helemaal letterlijk gaan nemen, maar ik geloof er wel redelijk in. Ah ja, depressieve mensen voelen zich meestal verschrikkelijk 's morgens en zien het echt niet zitten om zich uit hun bed te slepen. Meestal blijven ze maar wat luieren de hele dag door. 's Avonds komen ze dan actief en zouden ze bv. aan de afwas beginnen. Of in jou geval, hun schoolwerk. 'k Weet niet of je hier iets aan hebt. Het is nog altijd het verstandigst er met iemand ouder of deskundiger over te spreken. |
![]() |
|
![]() |
tja. k wee t nie meer hoor. k moest om 10.45 naar de schoolpsychologe en toen ging t nog goed dus k was om 11.15 weer trug op school k d8 k ga nog ff n peukie roken want de les is om 11.30 afgelopen. k zat alles te overdenken enzo.. en opeens voel k me toch beroerd..het valt kneiterhard op mn dak en op eens voel k me zwaar depri en das de rest van de dag zogebleven. k naar de leerlingbegeleidster toe, k zeg k voel me nie goed blablabla..zei die psycholoog/pedagoog gebeld, die was er nie dus n berichtje ingesproken op r voicemail, had ze r later gesproken maar omdat t nie zo erg was als de vorige keer wou ze nie komen ofzo..vaag..heel vaag.. k wee t nie meer.
![]()
|
![]() |
Ik snap helemaal hoe je je voelt..
![]() k hep ook al een hele tijd dat ik me dang weer heel blij voel maar vijf minuten later ongelofelijk kut.. ![]() ![]() niet wetend waardoor ofzoow.. tis egt zwaar vervelend.. helemaal omdat ik om momenten dat ik me kut voel.. en helemaal alleen ben helemaal gek word.. en niet meer weet wat ik moet doen.. ![]() ![]() k weet egt niet hoe ik hier mee om moet gaan ![]() ![]() heel veel sterkte in ieder geval!! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
WrOm GeLoOf Je WeL oF nIeT?????????/ ChRiStIaN-GuRl | 5 | 28-12-2004 19:38 | |
Software & Hardware |