![]() |
|
![]() |
low, ik had even n vraagje... khoop heel errug dat iemand mij kan helpen...
Op de site van 3fm kwam ik n berichtje tegen dat k's choice in december een tour deed door Nederland.. Ze zouden in Eindhoven, Geleen, Utrecht en nog wat plaatsen optreden... t concert in Utrecht zou al uitverkocht zijn... Ik zou errug graag nar één vd concerten willen, maar ik weet nie hoe ik aan kaartjes kan komen... Op www.ticketservice.nl kon ik nix vinden, bij de ticketbox niet, en ook bij 't postkantoor weten ze van nix... op de site van k's choice kon ik ook al nix vinde.... Heeft iemand enig ideej...!? kusj, sanne
|
![]() |
|
![]() |
ik ben ook nog mar ff gaan zoeke en... :
K´s choice doet nederlandse tour in december Vanaf zondag 26 november is K´s choice op tournee door Nederland. Ze treden op in Geleen, Nijmegen, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Enschede. Het concert in Vredenburg Utrecht is vrijwel uitverkocht. In het voorprogramma staat Novastar. dus nou snap ik t oowk nie meer.... iemand nog ideje... kusj
|
![]() |
dat nieuwbericht is wsl van 2 jaar geleden. Toen deden ze een tour in Ndl en was Novastar de support act.
Ik ben nogal een fan van K's choice en volg ook wel wat er allemaal gebeurd, maar ik kan je verzekeren dat ze een paar jaar niet meer zullen optreden..(toch niet als de formatie k's choice) ![]() Grtz |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Muziek |